Als die plaatjes van jou bedoelt zijn om te bewijzen dat je geen photoshop skills hebt, dat is dat zeer geslaagdquote:
Je bedoelt meshuggah?????quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:22 schreef Jorikjet het volgende:
of messguhuahasyhu ofzo ook !
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:57 schreef Jorikjet het volgende:
meshuggah ja. in het begin speelde ze nog gewoon normaler enzo, nu gaat het alleen nog maar om de techniek, net als bij dreamtheater.
1 2 3 4 5 6 | e------------------------ G------3--------------5-- B---------3----------5--- D------------------------ A--1-------------3------- E------------------------ |
1 2 3 4 5 6 | e-----1-----------------0----------- G--------3------------------3------- B------------2-------------------2-- D----------------------------------- A--1---------------3---------------- E----------------------------------- |
ghehehe en het lijkt er niet eens opquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:11 schreef super-muffin het volgende:
Ik speelde altijd When the smoke is going down van The Scorpions verkeerd
Ik speelde na het Dm loopje
[ code verwijderd ]
Terwijl het dit moet zijn
[ code verwijderd ]
En ik hoorde niets, tot aan vanmiddag![]()
![]()
![]()
Wij willen foto's!quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:44 schreef Hugo- het volgende:
Hey, ik ben hier nieuw. Ik heb wel al een hele tijd mee gelezen, en vind dit een erg leuk topic reeks. Ik speel zelf zo'n 3,5 jaar gitaar, en zit in een rock cover/eigen nummer band. Ik heb een oerlelijke ibanez les pauls model, die allang van de markt zijn. Het ding heeft wel een lekker geluidje, en dat kan me toch meer schelen dan het uiteriljk.
beetje jammer dat we nu verder helemaal geen OP meer hebben behalve een plaatjequote:Op dinsdag 12 april 2005 18:15 schreef Hammet het volgende:
[..]
Als die plaatjes van jou bedoelt zijn om te bewijzen dat je geen photoshop skills hebt, dat is dat zeer geslaagd![]()
Ja als je daar zin in hebt...quote:Op woensdag 13 april 2005 13:08 schreef Prep2Fight het volgende:
Wat een lelijke OP idd![]()
Mag ik er eentje proberen te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |