Goed zoquote:
Ik ben ook zo'n mutsquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:24 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik ben een muts. Ik was net een nieuwbakken moeder die trots was op d'r kind
![]()
Tja, ik geloof dat serieus ja. Maar goed, dat wil niet zeggen dat jij het hoeft te geloven. Probeer het eens uit zou ik zeggen, kijken of verschil in reactie ziet!quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:40 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Dit geloof je toch niet serieus he?
Goed honden zijn geen mensen maar blind zijn ze niet hoor
Tuurlijk is op de grond drukken een zware straf, voor de hond tenminste. Mensen denken vaak dat een klap oid voor een hond erg is, maar dit is veel erger. Die klap voelen ze toch nauwelijks en dit sluit aan op hun natuurlijke gedrag. En wat betreft dat braaf: je mag ook poep zeggen, of fiets, of wat je wil, het gaat natuurlijk om de toon die je gebruikt en je lichaamstaal... Maar goed, ik richt ze dus af zonder brokjes, als je denkt dat dat niet werkt mag je altijd een keer komen kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:43 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Achterhaald geklets
Een woordje "braaf" moet je ook eerst aanleren. Hoe ga je dat doen zonder primaire bekrachtiger?
En in sommige situaties is "braaf" niet afdoende en moet je met sterkere prikkels komen. Voer is een zeer sterke prikkel en werkt gewoon. Punt. Ik snap niet waarom dat weer eens ter discussie gesteld moet worden.
En jij ziet het naar de grond drukken van een hond niet als een echte straf? Het is een zeer zware correctie zelfs. Honden onderling passen dat zeldzaam toe. Meestal volstaat een grom of negeren.
Ik heb niet gezegd dat ik niet denk dat het niet werkt, ik ging in op jouw stuk dat jij het niet eens was met het gebruik van voer als beloning. Daar stond ik van te kijken. Dat zijn namelijk bewezen feiten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:46 schreef Dr_Morreau het volgende:
[..]
Tuurlijk is op de grond drukken een zware straf, voor de hond tenminste. Mensen denken vaak dat een klap oid voor een hond erg is, maar dit is veel erger. Die klap voelen ze toch nauwelijks en dit sluit aan op hun natuurlijke gedrag. En wat betreft dat braaf: je mag ook poep zeggen, of fiets, of wat je wil, het gaat natuurlijk om de toon die je gebruikt en je lichaamstaal... Maar goed, ik richt ze dus af zonder brokjes, als je denkt dat dat niet werkt mag je altijd een keer komen kijken![]()
Uit de reactie van een hond maak jij op dat een hand als een hondenkop ziet?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:42 schreef Dr_Morreau het volgende:
[..]
Tja, ik geloof dat serieus ja. Maar goed, dat wil niet zeggen dat jij het hoeft te geloven. Probeer het eens uit zou ik zeggen, kijken of verschil in reactie ziet!
Klinkt goed! Lekker is dat he als alles perfect gaat?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:24 schreef Tinkerbell het volgende:
De eerste avond van de zomercaroussel zit er op
Het was een verrassingsles. Uiteindelijk was het niet heel bijzonder. Een aantal dingen als de hond in de auto laten springen en zitten en dat als de klep opengaat, dat ze dan moeten blijven. En commando 'achter' lopen. En nog meer dingen met blijven. Dat kan Ayla allemaal wel.
Maar het was gewoon leuk, lekker weer, allemaal honden en gewoon gezellig bezig zijn
Ik was een beetje zenuwachtig hoe Ayla het zou doen met al die honden, maar ze deed het gewoon zo goed. En ze kon al die dingen al natuurlijk (ze is zo'n beetje de oudste) en ik barstte zowat van trots uit elkaar.
Ik ben een muts. Ik was net een nieuwbakken moeder die trots was op d'r kind
![]()
Volgende week behendigheid.
[afbeelding]
Het was ontzettend leukquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:53 schreef Spindizzy het volgende:
Hoe ging het Tink?
Ja ze heeft een ongelooflijke snelheid. Daar rent ze nog niet eens op topspeedquote:
Haha, komt vast goedquote:Op maandag 27 juni 2005 21:30 schreef miss_sly het volgende:
Nou, als Misu het volgende week zo doet als vanavond, de generale repetitie, gaat hij slagen
Ondanks wat dwarsigheid, niet goed volgen en een overvliegende luchtballon
Ik ben nu al zenuwachtig
Nee niet doenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:38 schreef miss_sly het volgende:
Nou, ik ben een zenuwpees met faalangst als het op examens aankomt. Hoop niet dat ik dat overdraag op Misu
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |