Ja... dat is k*t!quote:Op maandag 9 mei 2005 14:43 schreef HugoBoss1982 het volgende:
Er is een populatie x inderdaad, waarop de forumule van van de minimale steekprofgroote is losgelaten (Statistiek bij Marktonderzoek, Erven). Daar kwam 310 uit, wat in theorie het minimale respons zou moeten zijn.
Nee, hoeft niet... die kan je ook gewoon open laten!quote:Op maandag 9 mei 2005 16:06 schreef clauwheee het volgende:
Ja die calculator weet ik ook zo ff niet, zou ik ook op moeten zoeken. Maar die kun je toch alleen gebruiken als je de populatiegrootte weet?
Ah okquote:Op maandag 9 mei 2005 16:33 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet... die kan je ook gewoon open laten!
Je kan bijvoorbeeld ook alleen het 'afwijkingspercentage' invullen, dan wordt het aantal respondenten wat je nodig hebt berekend
Ja die gebruiken ze bij ons op de hogeschool inderdaad ook!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:06 schreef DubzOne het volgende:
Hier de link naar de Sample Size Calculator...
http://www.surveysystem.com/sscalc.htm
Deze is echt handig!
Niet gelukt Christine? Hoe lang denk je nog nodig te hebben?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:06 schreef Christine het volgende:
Hoe gaat het met de afstudeerders vandaag?
Ik ga straks naar school om te praten over uitstel voor m'n scriptie.
Ik weet het niet, ik hoop het wel maar ik ben nu vooral afhankelijk van de respons en verwerking van de enquete, hoe lang dat gaat duren. En ik ben nog afhankelijk van de medewerking van de opdrachtgevers en belanghebbenden. Zelf lig ik prima op schema. Het zal spannend worden denk ik..en anders ook september. Maar ik wil zo graag in juni...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:12 schreef Christine het volgende:
Mijn scriptie moet over drie weken klaar zijn, en dat gaat niet lukken. De volgende inleverdatum is pas in september, dus ik moet even goed overleggen hoe het dan moet met begeleiding etc.
Heb jij tijd genoeg, clauwheee?
Tsja... niks meer aan te doen!!quote:
Ik heb nog geen idee!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:40 schreef clauwheee het volgende:
Ja dat is waar. Zou je hierna verder studeren of wil je aan het werk?
Haha... Tsja, heb er ook zo'n glansrijke schoolcarriere opzitten:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:54 schreef clauwheee het volgende:
Nee hoor, ik ben er wel klaar mee. Ik wil werken! Na de MAVO, MBO, Havo-sprint en HBO ben ik er zat van. Later weer misschien, maar ik wil nu eerst een paar jaar geld verdienen. Ook al zal het september worden, ik ga niet al te lang wachten met werk zoeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |