Dank je. Het is inderdaad exact dezefde als op de foto. Dus kleur, velgen, alles!quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef 2dope het volgende:
Exact dezelfde, als in? Kleur/velgen?
Even uit nieuwsgierigheid, wat was je kwijt per maand/jaar? Wegenbelasting etc.
Die op de foto's ziet er iig erg goed uit
Voor 1750 euro heb je er een uit '96 met minder kilometers.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:59 schreef leolinedance het volgende:
schopje, is er dan echt geen interesse in deze super auto?
haha laat me aub even zien.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:22 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Voor 1750 euro heb je er een uit '96 met minder kilometers.![]()
Allemaal erg leuke gegevens. Die prijzen zijn bij de dealer met garantie.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:32 schreef leolinedance het volgende:
knip
Sorry, dat is echt een heel stuk te laag. De mijne komt bij de dealer vandaan, 10 maanden geleden. Ik heb er in de tussentijd bijna 10.000 km probleemloos mee gereden. Heeft ook nog een kleine beurt gehad in die tijd.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:44 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Allemaal erg leuke gegevens. Die prijzen zijn bij de dealer met garantie.
De particuliere prijs ligt een stuk lager.
1750 euro geef ik ervoor.
bij een auto van 8 jaar oud, zul je bij de garage weinig garantie nog voor krijgen, iig geen bovag..quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:44 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Allemaal erg leuke gegevens. Die prijzen zijn bij de dealer met garantie.
De particuliere prijs ligt een stuk lager.
1750 euro geef ik ervoor.
Okee is goed. Laat maar weten wanneer je interesse hebt, proefritje maken is altijd mogelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:06 schreef Poit- het volgende:
Ziet er goed uit hoor. Ik ben opzoek naar een autootje voor ongeveer die prijs. Ben nu bezig met een honda civic, maar mocht dat niet lukken is dit misschien een optie.
Maakt niet uit veel plezier met je 'nieuwe' autoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:30 schreef Poit- het volgende:
Sorry keus is op een andere gevallen. Veel succes verder met verkopen.
tevens een kickje omhoog voor je
okee is goed! Hij mag per direct weg, want mijn stage loopt tegen het einde.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:07 schreef pinguin het volgende:
Ben misschien geinteresseerd... Zusjes die rijbewijzen halen om vervolgens mijn ouders en mij iedere keer de auto's aftroggelenEventjes overleggen...
Ik heb geen idee. Zal het straks even voor je testen. Hij kan in ieder geval wel zo ver naar achteren dat ik er niet bij kan (1,75 - 1,80 ongeveer).quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:16 schreef TeeWee het volgende:
Kan de bestuurdersstoel een beetje ver naar achter? Dus geschikt voor lange mensen?
Indien gewenst kan hij met nieuwe apk geleverd worden. Was van plan hem over 2 weken ongeveer te laten keuren, maar dat kan bij serieuze interesse eerder gebeuren. Hoogstwaarschijnlijk is er toch niks mee aan de hand, aangezien de auto vorig jaar probleemloos door de keuring kwam en er sindsdien zonder noemenswaardige problemen (1x een accupool losgetrilt, handrem strak laten zetten) ongeveer 15.000 km mee gereden is.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:19 schreef HaagseHarrie het volgende:
APK tot 13 Juli 2005? Verkoop je hem met nieuwe APK? Zo ja dan weet ik misschien wel iemand
Heb het even getest. Ik vind dat de stoel ver naar achteren kan, dus hij is vast geschikt voor langere mensen. Kom het anders een keer testen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:16 schreef TeeWee het volgende:
Kan de bestuurdersstoel een beetje ver naar achter? Dus geschikt voor lange mensen?
thanx, vind ik ook. Maar volgend jaar ontbreekt het mij aan financiele middelen om hem te blijven rijdenquote:
leuk bakkie!!quote:Op zondag 17 april 2005 01:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sorry, dat is echt een heel stuk te laag. De mijne komt bij de dealer vandaan, 10 maanden geleden. Ik heb er in de tussentijd bijna 10.000 km probleemloos mee gereden. Heeft ook nog een kleine beurt gehad in die tijd.
Maar als jij een soortgelijke auto in dezelfde staat kunt vinden voor ¤1750 zou ik zeggen, kopen! Ze rijden namelijk super, en je kan hem dan ook nog eens voor meer geld kwijt na een tijdje erin gereden te hebben.
Ik denk dat er toch iets niet helemaal in de haak is dan, maar dat staat natuurlijk niet bij de advertentie (schadebak of iets dergelijks). Zelfs particulier zijn ze nog een stuk duurder indien in goede staat (en is mijn prijs nu zelfs laag). Het feit daarbij dat hij zelfs een andere auto (geen XT comfort) op de foto zet klopt natuurlijk ook niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:48 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
leuk bakkie!!
Maar deze auto's zijn verkrijgbaar voor veel minder (http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/?id=10671829;resultset=41587885;referrer=resultaten;opnieuwZoeken=categoryId%3D1%3Bgridcode%3D%3Bwhitelabel%3D%3Bmerk%3DPeugeot%3Bmodel%3D306%3Bvraagprijs%5Fvan%3D%3Bvraagprijs%5Ftot%3D1500%3BmodelToevoeging%3D%3Bbouwjaar%5Fvan%3D1995%3Bbouwjaar%5Ftot%3D1995%3BbrandstofId%3D1%3Bresultset%3D41587885;whitelabel=)
dit gaat m'n budget helaas te boven![]()
suc6 met de verkoop!
Tja je vergelijkt je auto met een AUTOMAAT, wat 60.000km minder heeft gereden en geleverd wordt met een NIEUWE APK KEURING, met een vraagprijs van een DEALER. Niet echt een eerlijke vergelijking vind je nietquote:Op maandag 6 juni 2005 16:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch iets niet helemaal in de haak is dan, maar dat staat natuurlijk niet bij de advertentie (schadebak of iets dergelijks). Zelfs particulier zijn ze nog een stuk duurder indien in goede staat (en is mijn prijs nu zelfs laag). Het feit daarbij dat hij zelfs een andere auto (geen XT comfort) op de foto zet klopt natuurlijk ook niet.
Denk dat je mijn auto beter kunt vergelijken met deze: http://autotelegraaf.nl/a(...)41590200;whitelabel=
Alleen heeft mijn auto dan 60.000 km meer gereden, maar daar is de prijs ook naar. En oh ja, dat is nog een 3 deurs zonder radio cd-speler en goede boxen.![]()
Jawel hoor, zeker een eerlijke vergelijkingquote:Op maandag 6 juni 2005 23:02 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Tja je vergelijkt je auto met een AUTOMAAT, wat 60.000km minder heeft gereden en geleverd wordt met een NIEUWE APK KEURING, met een vraagprijs van een DEALER. Niet echt een eerlijke vergelijking vind je niet![]()
Ik denk eerder dat jouw auto zo rond de 2000 euro moet opleveren.
Nee joh, hij is allang verkocht aan iemand die WEL wist wat deze auto waard was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:29 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
is ie nog steeds te koop te koop na 7 maanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |