En die plaskater zit nu in je "onderschrift"quote:Op donderdag 14 april 2005 12:10 schreef moussy het volgende:
ow de homepaat heeft ons een van een plas-kater afgeholpen![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 12:20 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
En die plaskater zit nu in je "onderschrift"![]()
Ik heb over het algemeen de instelling dat als de gewone geneeskunde het niet meer weet je altijd nog kan kijken of de homeopathie nog een oplossing heeft.
Chakra d'r volgende station dus
Dat eerste filmpjequote:Op donderdag 14 april 2005 11:02 schreef lady-wrb het volgende:
http://s1.youshareit.com/(...)db68f11bb4a073f.html
http://s1.youshareit.com/(...)ca64907d824e4c4.html
Falen?quote:Op donderdag 14 april 2005 12:29 schreef moussy het volgende:
Nee helaas, ik heb een plas-poes gehad en ben toen stad en land afgeweest, maar heb het nooit kunnen vinden.
Plas-poes bleek hier helemaal niet gelukkig en is bij een ander gezin (zonder kinderen) gaan wonen en toen was plas-poes de liefstemaar mén wat voelde dat als falen.
Ik heb het met een kat gehad...quote:Op donderdag 14 april 2005 13:08 schreef moussy het volgende:
Ja maar mijn standpunt is dat alles was ik in huis haal ook echt blijftEn zo heb ik al eens een hond en een kat weg moeten doen.... Het voelt als verraad, falen, nou ja, niet goed iig. Het is wel fijn om te weten dat ze het nú goed hebben, maar als ik er weer aan terug denk weet ik precies weer hoe het voelde om ze weg te brengen
ff wassenquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:16 schreef mallemeid het volgende:
He verdorie, ons knijn heeft allemaal poep bij z'n kont zitten...Wat moet ik nou doen.. Getver, ik haat dit soort dingen!
schoonmaken?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:16 schreef mallemeid het volgende:
He verdorie, ons knijn heeft allemaal poep bij z'n kont zitten...Wat moet ik nou doen.. Getver, ik haat dit soort dingen!
Meteen aanpakken. Volgens mij hoort er bij een konijn geen poep aan de kont te zitten. Het kan wel diarree zijn en dat is niet goed. Als je het wast, kan je controleren of het doorgaat. En handschoenen aan doen is verstandig. Je kan ook een washandje of een oude doek pakken die je weg kan gooien, heb je iets meer 'grip'.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:27 schreef mallemeid het volgende:
Ja dat heb ik begrepen idd...maar ik ben bang voor dat beest. Nouja, eens kijken hoe ik het ga oplossen. Maar op zich is het dus niet levensbedreigend? Ze is nog heel fit enzo. Plankie komt vanavond pas thuis, die moest gauw weg om te werken.
Gewoon mijn rubberen handschoenen aan, bak met lauw water pakken, véél keukenrol....
En anders wacht ik misschien wel tot vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |