ik snap er niks van, misschien geilt ie op het tappen van ijsjes ofzo? (wat ik overigens haat...)quote:
wat is GAKquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:24 schreef Dopekoe het volgende:
lekker uitgeslapen tot 1000 en de rest van de dag geen reet doen
GAK betaalt me meer dan me normale salaris
Die betalen je uitkering als je niet wil werkenquote:
Feest! Btw alles is relatief, dat je eerst een kutbaan had wil niet zeggen dat je nu rijk bent. K hoop dat je dat een keer inziet en alsnog werk zoekt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:24 schreef Dopekoe het volgende:
whaha buitenspelenquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:35 schreef SicSicSics het volgende:
GAK is er voor de luie varkens het werkschuwe tuig en de iets minder gelukkige mensen in Nederland die van de "Sociale Hangmat" gebruik willen of moeten maken! Maar het UWV betaald toch en niet het GAK???
Achja, ik zit gezellig op me werk, maar vanmiddag mag ik buitenspelen met de bal!
bijna blut issie wel jaquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:02 schreef Mikkie het volgende:
Jouw baas is niet wijs.
Of hij is bijna blut.
vies vuil lui varkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:24 schreef Dopekoe het volgende:
Die zijn idd gaarquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:56 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zeik niet over werklozen, ik zeik over moedwillig werklozen
ik kwam mn nest uit, en ik had 't koud, dus ik pak mn jas en trek die aan, loop naar de douch, leg mn jas neer....quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare jij hebt een telefoon in de badkamer of neem je je mobiel mee onder de douche
ik heb hier ook een vaste telefoon naast de douche en ik leg mijn gsm er ook altijd neer, raar?quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare jij hebt een telefoon in de badkamer of neem je je mobiel mee onder de douche
he ik ben werkloos dus dan geniet ik er ook vanquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zit al de hele dag op de uni te leren voor m'n hertentamen van morgen en ik ken nog niet eens 25% ofzo
Lijer
dan had ik het telefoontje gemist, en was is waarschijnlijk voor niks om 12 uur op mijn werk geweest.... nah... dan toch beter die telefoon naast de douchequote:Op dinsdag 12 april 2005 16:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een beetje. Je 'eigen' momenten hebben op een dag, met een beetje rust en privacy is nooit weg. Dus optiefen met die telefoon, als het belangrijk is bel je vast nog wel een keer als ik uit de douche ben
Jep beetje internetten en wat anbiedingen door lezenquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan een beetje de hele dag met je laptop op schoot in de tuin internetten zeker![]()
oftewel: bankroetquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:19 schreef TheSeeker_NL het volgende:
update
net weer gebeld door mijn baas. Ik hoef morgen ook niet te werken, hij schijnt ruzie te hebben met de organisatie (de maker van de formule waar onze snackbar onder valt.) en nu heeft hij de tent dicht gegooid tot het probleem is opgelost. wat precies hoor ik morgen....
heh, nu dus hopen dat ik mijn baantje niet kwijt ben![]()
![]()
god is een wreed persoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |