in een bericht eerder geplaats stond dat hij al getekend heeft.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
De Armenier Edgar Manucharyan krijgt naar alle verwachting een driejarig contract voorgelegd.

netwerk.to geeft ook nog geen bevestiging.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
in een bericht eerder geplaats stond dat hij al getekend heeft.

het is wel telegraafquote:Op donderdag 14 april 2005 12:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
netwerk.to geeft ook nog geen bevestiging.
quote:Ajax strikt Manucharyan
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, donderdag
Ajax heeft Edgar Manucharyan voor drie jaar gecontracteerd. De 18-jarige aanvaller, uitgeroepen tot Armeens voetballer van het jaar, liep in december al stage in Amsterdam.
Hij maakte zo’n goede indruk dat Ronald Koeman hem destijds meenam naar Spanje voor een oefenduel met Barcelona. Manucharyan viel in, om dertien minuten later met een gebroken middenvoetsbeentje het veld weer te moeten verlaten. Hij mocht echter bij Ajax blijven revalideren. Sinds kort is de talentvolle international weer terug op het trainingsveld.

De telegraaf kopte ook op de voorpagine dat Co rond wat met Portoquote:

Klopt, maar qua Ajax nieuws zit de Telegraaf er wel vaak goed bij. Maar dr is idd nog geen officiele bevestiging.quote:

De telegraaf valt me wat tegen de laatste tijd. Ajax zou ook zo goed als rond zijn met Jol, aldus de voorpagina laatstquote:Op donderdag 14 april 2005 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Klopt, maar qua Ajax nieuws zit de Telegraaf er wel vaak goed bij. Maar dr is idd nog geen officiele bevestiging.

En Trabelsi gaat natuurlijk ook weg, niet te vergeten. Beste speler van Ajax dit seizoen wat mij betreft.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In de VI stond ook dat hij eerst de groep van 6 spelers met een aflopend contract duidelijkheid wil geven, waarbij de verwachting is dat Maxwell en VDV weggaan, Pienaar bijtekent en De Jong voorlopig nog niet wil praten.

Toch nog effe lol gehad van die jongen.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:42 schreef twi het volgende:
En Trabelsi gaat natuurlijk ook weg, niet te vergeten. Beste speler van Ajax dit seizoen wat mij betreft.

Ja inderdaad. Als je dan nagaat dat ie een halfjaar niet heeft gevoetbald wegens zo'n zaak, maakt het alleen maar triester. Al moet ik zeggen, dat ik hem toendertijd ook heb afgebrand en hem liever niet meer in een Ajaxshirt wilde zien voetballen.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:42 schreef twi het volgende:
[..]
En Trabelsi gaat natuurlijk ook weg, niet te vergeten. Beste speler van Ajax dit seizoen wat mij betreft.

ik zal 'm niet missen.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, VDV volgens Studio Sport er minstens 2 weken uit![]()

quote:Op donderdag 14 april 2005 13:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, VDV volgens Studio Sport er minstens 2 weken uit![]()

Zijn contract zal hoogst waarschijnlijk niet verlengd worden bij Arsenal, mocht die niet gebeuren dan zal hij stoppen met voetballen. Ik geloof niet in een terugkeer van Bergkamp bij Ajax, iig als speler niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:56 schreef PJORourke het volgende:
VRT teletekst meldt een gerucht over de terugkeer van Bergkamp...

Neuh. Dit zijn al bezig met Yannisquote:Op donderdag 14 april 2005 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Juist, die zal denk ik naar de club gaan die volgend jaar Champions League gaat spelen...
quote:Kluivert weg bij Newcastle; naar Ajax?
Donderdag 14 april
(Verslaggever RI, Newcastle, 12.14u GMT+01.00, Calcio Mercato)
Newcastle United heeft definitief besloten het contract van Patrick Kluivert niet te verlengen zodat de Amsterdammer aan het eind van het seizoen transfervrij weg kan. Kluivert wordt in de geruchten al in verband verbracht met Ajax, maar ook AZ heeft z'n interesse al getoond.
Er zijn echter ook twee Turkse clubs in de markt voor de aanvaller, te weten Galatasaray en Fenerbahce (als opvolger van Van Hooydonk).
quote:Newcastle United laat Patrick Kluivert vertrekken
Volgens het Italiaanse Calciomercato.com heeft het Engelse Newcastle United besloten Patrick Kluivert te laten gaan. De club maakt geen gebruik van de optie om het contract met twee jaar te verlengen en zodoende mag de Nederlandse spits komende zomer transfervrij vertrekken.
Patrick Kluivert arriveerde in de zomer van 2004 in Newcastle United, maar wist daar geen indruk te maken. Voor zijn Engelse periode kwam hij uit voor het Spaanse FC Barcelona, het Italiaanse AC Milan en brak hij door bij Ajax. Op dit moment is Patrick Kluivert nog altijd all-time topscorer van Oranje.

quote:Danny Blind heeft met bijna alle spelers van Ajax gesproken over hun toekomst. Als Maxwell, Hatem Trabelsi, Rafael van der Vaart, Nourdin Boukhari, Steven Pienaar, Tomás Galásek en Nigel de Jong niet bijtekenen, kunnen de Amsterdammers alleen bij een vertrek komende zomer, geld aan ze verdienen.
Naar alle waarschijnlijkheid kunnen Maxwell, Trabelsi en Van der Vaart niet behouden worden. De eerste twee lijken hun contract niet te willen verlengen, maar het blijft onduidelijk of ze willen vertrekken. Van der Vaart zou volgens diverse media te duur zijn en mag vertrekken.
De toekomst van Nourdin Boukhari is onzeker. Steven Pienaar en Tomás Galásek lijken bij te gaan tekenen. De twee middenvelders zijn tevreden bij Ajax en zouden naar verluidt hun contract willen verlengen. Nigel de Jong zou een verlenging van zijn contract in beraad hebben.
"Ik ga niet in op wat ik heb besproken", zegt Blind in VI. "Maar ik streef ernaar spelers snel duidelijkheid te geven. Daar hebben ze recht op."
Bron: Voetbalzone

quote:Kluivert definitief weg bij Magpies
Door Jasper (Da_Sandman) op donderdag 14 april 2005 14:37
Bron: Voetbalprimeur
Patrick Kluivert vertrekt deze zomer bij Newcastle United. De clubleiding heeft definitief besloten niet verder te willen met de aanvaller.
De topscorer aller tijden van het Nederlands Elftal heeft niet genoeg indruk kunnen maken op de club om in aanmerking te komen voor contractverlenging. Over interesse heeft Kluivert niet te klagen. Eerder al werd bekend dat Louis van Gaal de spits volgend jaar graag bij AZ zou willen zien. Ook wordt zijn naam in verband gebracht met onder andere Ajax en Fenerbahce en Galatasary

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |