niet als we Kluivert en Bergkamp ook krijgen.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:24 schreef Tujuh het volgende:
Laat hem maar komen!!!
Ik ga er niet van uit dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Ik geef alleen aan dat er nog een goede spits met een Ajax-verleden transfervrij is en ik ben al blij als er een van deze 3 naar Ajax komtquote:Op donderdag 14 april 2005 17:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niet als we Kluivert en Bergkamp ook krijgen.
gister. Ik weet niet hoeveel ik duurder uit ben. De jaarlijkse inflatiecorrectie.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:05 schreef superjoden het volgende:
iemand anders vandaag ook al bericht gehad?
seizoenskaart volgend seizoen voor 401 wordt ¤ 3,- duurder t.o.v. dit seizoen.
quote:
Ajax drie trotse beloften rijker
Amsterdam, 14 april 2005
Jong Ajax zal volgend seizoen drie contractspelers rijker zijn. Cees Keizer, Jasper Kok en Michael Timisela tekenden donderdagochtend alledrie een contract dat hen voor twee jaar aan Ajax verbindt. Het trio showt trots het Ajax-shirt dat zij even daarvoor symbolisch uit handen van algemeen directeur Arie van Eijden mochten ontvangen.
Trots bekijkt Michael Timisela zijn nieuwe shirt
Michael Timisela kwam op dertienjarige leeftijd naar Ajax. De rechtsback kwam over van Abcoude en ging in de C1 van de Amsterdamse club voetballen. De Amsterdammer, wiens snelheid een van zijn kwaliteiten is, maakte de voorbereiding op het seizoen met Jong Ajax mee, maar speelde de meeste wedstrijden met de A1. Wel mocht hij al een paar keer plaatsnemen op de bank bij het team van John Van den Brom, tot een invalbeurt leidde het vooralsnog niet. Timisela hoopte al op een contract bij Ajax. ,,Ik had al iets gehoord van Danny Blind, dus een klein vermoeden had ik wel. Maar dan nog weet je het natuurlijk niet zeker." Voor Timisela gaat een droom in vervulling. ,,Ik speelde vroeger met Abcoude wel eens tegen Ajax. Dan droom je ervan om ooit daar te voetballen. Dat ik er nu een contract teken, is erg mooi'', aldus de verdediger.
Cees Keizer en Arie van Eijden zetten tegelijk hun handtekening onder het contract
Voor Cees Keizer was het telefoontje van zijn zaakwaarnemer dat hij een contract mocht tekenen een verrassing. ,,Ik ben dit seizoen voornamelijk geblesseerd geweest aan mijn knie. Eigenlijk ben ik pas een maand fit. Toen mijn zaakwaarnemer belde was ik dus ontzettend blij", vertelde de Volendammer, die een goede pass in huis heeft en over een goed inzicht beschikt. De 19-jarige middenvelder combineerde tot nu toe het voetbal met een studie Economie aan de Universiteit van Amsterdam. ,,En dat gaat goed, ik heb alle punten voor mijn studie nog gehaald. Ik denk wel dat het volgend jaar lastiger zal worden om beide te combineren. Maar hoe dat zal lopen, merk ik vanzelf."
Arie van Eijden overhandigt Jasper Kok zijn eerste Ajax-shirt met naam
Jasper Kok begon met voetballen in zijn geboorteplaats Soest. Toen hij veertien was kwam hij bij Hennie de Regt in de C1 van Ajax. Ook voor de linksback verliep dit seizoen niet vlekkeloos. ,,Ik ben zes maanden geblesseerd geweest en was nooit echt een vaste waarde tot nu toe. Kennelijk heb ik in voorgaande seizoenen een goede indruk achtergelaten. Het nieuws over mijn contract kwam daarom aan de ene kant als een verrassing. Aan de andere kant heb ik er toch altijd wel rekening mee gehouden", geeft de bescheiden Ajacied toe. Op de vraag wat zijn sterke punten zijn, kijkt hij namelijk naar zijn twee teamgenoten. ,,Dat moet je maar aan hun vragen hoor." Timisela en Keizer aarzelen niet: ,,Zijn ingooi", klinkt het gelijktijdig. ,,Hij gooit heel ver in, het is net een voorzet. Ik scoor er weleens uit", verklaart Keizier nader. Ook voor Kok gaat een grote wens in vervulling. ,,Als jongetje in een klein dorp is Ajax toch een club waar je tegenop keek. Het doet me heel goed dat ik hier nu zit'', glundert Kok.
Gaat lekker met hemquote:MSTERDAM - Ajax kan voorlopig geen beroep doen op Rafael van der Vaart. De international verrekte woensdag tijdens de training zijn rechter enkelband. Onderzoek wees donderdag uit dat er geen verdere schade is aan het gewricht. Het herstel van Van der Vaart zal twee tot vier weken in beslag nemen.
De middenvelder mist dus in elk geval de competitiekraker in Rotterdam tegen Feyenoord (zondag) en de halve finale van de beker tegen Willem II, donderdag 21 april.
volgens mij is dat Bobby Haarms.quote:
Het valt wel mee hoor. Tuurlijk is het raar als je niets gepresteerd hebt, maar je hebt er echt wel eentje nodig als broekie van 18, 19. Er komt redelijk wat bij kijken en zeker als je niet precies wat je tekent, is zo'n adviseur wel handig.quote:
-edit- zie net pas dat het al vermeld was in het bevestigde transfers topicquote:14/4/2005 - Yakubu voor vier jaar naar Vitesse
(Gepost door GD, El Martino)
BRON: www.vitesse.nl
Abubakari Yakubu heeft een contract voor vier jaar getekend bij Vitesse, de club waarvoor hij dit seizoen al op huurbasis speelt. De Arnhemse club neemt de Ghanees voor naar verluidt 750.000 euro over van Ajax
Hoeveel denk jij dan wel dat het is?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
2000 voor een jeugdcontract? Dacht het niet!!
Nou, daar zou ik maar niet zo direct op reageren. Heel veel minder zal het niet zijn hoor.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
De Ceulaar gaat bij Feyenoord 1000 euro per week verdienen. 4500 euro per maand dus.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
iets minder is het maar niet veel.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Duitse Oberliga? Is wat anders...quote:Op donderdag 14 april 2005 19:37 schreef cultheld het volgende:
mm, een vriend van mij voetbalt vlak over de grens bij een amateur-vereniging en die verdient al 3000 per maand.... Dus ik vind dat best wel een realistisch bedrag.
sv höniequote:Op donderdag 14 april 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Duitse Oberliga? Is wat anders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |