Mooi! Het komt toch niet meer goed met die jongen vrees ikquote:Van der Vaart zou volgens diverse media te duur zijn en mag vertrekken.
Die komt niet, echt niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:10 schreef PyTh het volgende:
Geruchten binnen PSV worden steeds sterker dat vdv toch naar PSV komt aan het einde van het seizoen![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Stekelenburg
De Jong
Heitinga
Escude
Pienaar
Davids
Maduro
Sneijder
Van der Vaart
Kluivert
Babel
Nog mooierquote:Op donderdag 14 april 2005 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Stekelenburg
De Jong
Heitinga
Escude
Pienaar
Davids
Maduro
Sneijder
Van der Vaart Bergkamp
Kluivert
Babel
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:
Nou dat had ik eerst, maar dan centraal... Dus zou Sneijder of MAduro moeten verhuizen naar linkshalf...quote:
Stel je voor dat hij zn oude niveau haalt onder Guusies vleugels........quote:
Tja, van mij hoeft ie niet te komen.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij zn oude niveau haalt onder Guusies vleugels........
Dan ben je knettergekquote:Op donderdag 14 april 2005 15:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja, van mij hoeft ie niet te komen.
Als ie wel komt en hij bloeit weer op zou dat mooi zijn.
Heb liever Zenden.
Velen schreven hem daardoor af, maar die zaak lag heel anders dan het zo leek. Al heeft Hatem daar natuurlijk fouten in gemaakt.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Als je dan nagaat dat ie een halfjaar niet heeft gevoetbald wegens zo'n zaak, maakt het alleen maar triester. Al moet ik zeggen, dat ik hem toendertijd ook heb afgebrand en hem liever niet meer in een Ajaxshirt wilde zien voetballen.
Toch blij dat ie er weer staat.
Laat hem maar komen!!!quote:Nwankwo Kanu hekelt manager Robson
14/4/2005 15:36
Manager Bryan Robsson is schuldig aan de lage klassering van West Bromwich Albion én bedient zich ook nog eens van politieke spelletjes. Aldus Nwanko Kanu, bij WBA gedegradeerd tot bankzitter. Door het gebrek aan doortastend optreden met transfers staat West Bromwich Albion zo laag in het Premiership. Manager Robson moet zich dat aanrekenen vindt Kanu die bij WBA genoegen moet nemen met een plaats op de bank.
'Ze zijn niet serieus bezig geweest ervaren spelers te halen', zegt Kanu in het Nigeriaanse voetbalblad Kick Off. 'Ik heb ze verschillende keren van adviezen voorzien over welk soort speler moest worden gehaald. Maar ze weigerden iets te doen met mijn advies.'
De technische leiding van WBA had niet alleen geen oor voor de opmerkingen van Kanu, het mondige gedrag had ook gevolgen voor zijn rol als aanvoerder. 'Politieke spelletjes hebben me mijn aanvoerdersband gekost. Het management had het idee dat ik ze op de zenuwen werkte met mijn adviezen. Ik was te uitgesproken en hield voortdurend druk op de ketel. Ik ben aan de kant gezet, niet vanwege het voetbal maar vanwege de politiek.'
Robson kan zich niet vinden in de kritiek van zijn spits. 'Ik verwacht zulke uitspraken niet van een speler van zijn kaliber. Ik hoop dat hij verkeerd is geciteerd', zegt de WBA-manager. 'Zijn kritiek verrast me. Maar ik ben niet in de positie geweest om de selectie te versterken.'
De Jong kan ook rechtsback. Trabelsi laat zien dat je dan ook genoeg kan aanvallen. Pienaar naar rechtsbuiten en Babel naar linksbuiten en tada. 433quote:Op donderdag 14 april 2005 15:38 schreef Nashje het volgende:
Dan hou je Pienaar inderdaad over. Beetje zonde. Maar ik heb eigenlijk meer vertrouwen in rechtshalf of eventueel rechts centraal op het middenveld (moet je wel met 4 middenvelders spelen) voor De Jong.
Trouwens, als je met 5 middenvelders speelt is het probleem eigenlijk opgelost.
Heitinga, Grygera, Escudé
Pienaar, De Jong, Maduro (verdedigend), Davids, Sneijder
Kluivert, Babel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |