Dank je Mark.quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
Die laatste post van jou...een mini B.
Nogmaals gefeliciteerd Dimitri
had ik al gehoord ja via Mirandaquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:29 schreef Bastard het volgende:
Zwangerschap & Geboorte deel 133 Er is ook een Struik geboren
Hoe gaat het eigenlijk met jouw pompen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:28 schreef Magneet het volgende:
en dat er nog vele mini Gijsjes mogen volgen
afgelopen week gericht bezig geweestquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met jouw pompen?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die rode kruisjes he, krijg er geen genoeg van
quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
afgelopen week gericht bezig geweestnu maar weer ff afwachten
quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:29 schreef Bastard het volgende:
Zwangerschap & Geboorte deel 133 Er is ook een Struik geboren
Woeiquote:Op dinsdag 12 april 2005 02:09 schreef Yoni het volgende:
jaaaa Struikje is een jongetje!!!
Gefeliciteerd!en wat een leuke naam!
Wat is er goed aan?quote:
ik ben anders snipverkouden hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
We leven, ademen, werken, en dat allemaal in blakende gezondheid
Dat is waarquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:01 schreef Bastard het volgende:
We leven, ademen, werken, en dat allemaal in blakende gezondheid
TYPHUSSSSSSS dat geluidquote:
Is het wat Gijs?quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
TYPHUSSSSSSS dat geluiddat blokkeren van de wielen
die remschijven
Ik was om 15:00 uur al thuis. Workshop in Utrecht was vroeg afgelopen, en het had geen nut meer om terug te gaan naar kantoor. Ik was lekker op mijn balkon gaan zitten, biertje erbij, muziekje op. Ben ik in slaap gevallen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:13 schreef Bastard het volgende:
Je mocht gisteren ook op het terras zitten
serieusquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is het wat Gijs?
Hij is zo mooi heEcht genieten hoor (Voor de racegamer) Maar ook moeilijk
W.. ww.. www. ..ww..quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Project Gotham Racing 3:
[afbeelding]
Nu mogen jullie hypen
Ja, dat race-spelleke van jullie. Dit is zéér waarschijnlijk een beeld uit het derde deelquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
W.. ww.. www. ..ww..
ww
...
www.. WAT?
Ergens staat dat hypen me erg tegen, maar goed, dat zullen alle fabrikanten de komende maanden wel gaan toen. En ik gun M$ het succes wel.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
MTV zendt het hier op vrijdag 13 mei om 19.30 uur uit, maar dan hebben we het ws allemaal al gezien
WHOEHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA!!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ergens staat dat hypen me erg tegen,
Nee, ik eigenlijk nietquote:
Hoe meer concurrentie, hoe beter! Dit zorgt in elk geval voor een grotere diversiteit en kwaliteit van games. En lagere prijzen. Ik hoop dat er de volgende generatie wat meer evenwicht is tussen Microsoft, Sony en Nintendo is. Dus dat niet één fabrikant overwicht op de markt heeft zoals Sony nu heeft.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, ik eigenlijk nietBeter was het bij 2 consoles gebleven, veel goedkoper
Merk ik niets vanquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe meer concurrentie, hoe beter! Dit zorgt in elk geval voor een grotere diversiteit en kwaliteit van games.
Hier merk ik ook niets vanquote:En lagere prijzen.
Ik vind het wel prima zoquote:Ik hoop dat er de volgende generatie wat meer evenwicht is tussen Microsoft, Sony en Nintendo is. Dus dat niet één fabrikant overwicht op de markt heeft zoals Sony nu heeft.
Sony blijft marktleider, M$ verliest terrein. 3 consoles is te moeilijk voor de gamesmarkt en de Xbox 360 zal alleen voor de fans zijn. Nintendo herovert de nummer 2 positiequote:Ik verwacht persoonlijk dat Microsoft de volgende marktleider wordt, op de voet gevolgd door Sony. Ik ben bang dat Nintendo nog meer een niche-speler op de markt zal worden en dat de Revolution hun laatste console zal zijn voordat ze zich op handhelds en software zullen richten.
.................................................................................................................................quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Project Gotham Racing 3:
[afbeelding]
Nu mogen jullie hypen
Microsoft verkoopt de XBox onder kostprijs, Sony waarschijnlijk ook met de PS2. Nintendo verkoopt de Gamecube tegen, of net iets boven kostprijs. Verder zijn games, als enig entertainment-medium, de afgelopen 10 jaar juist goedkoper geworden! Denk je dat dit echt allemaal zo zou blijven al er een monopolist was?quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Merk ik niets van
[..]
Hier merk ik ook niets van
Consoles ja, maar de games nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Microsoft verkoopt de XBox onder kostprijs, Sony waarschijnlijk ook met de PS2. Nintendo verkoopt de Gamecube tegen, of net iets boven kostprijs. Verder zijn games, als enig entertainment-medium, de afgelopen 10 jaar juist goedkoper geworden! Denk je dat dit echt allemaal zo zou blijven al er een monopolist was?
Microsoft wordt marktleider van de echte gamesmarkt, vooral door de steeds groter wordende support van ontwikkelaars, het verschijnen van games die een groot publiek aanspreken en doordat ze met de XBox veel goodwill bij gamers hebben gecreëerd.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony blijft marktleider, M$ verliest terrein. 3 consoles is te moeilijk voor de gamesmarkt en de Xbox 360 zal alleen voor de fans zijn. Nintendo herovert de nummer 2 positie
Maar ja, niet backwards compatible, 3 verschillende machines,quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Microsoft wordt marktleider van de echte gamesmarkt, vooral door de steeds groter wordende support van ontwikkelaars, het verschijnen van games die een groot publiek aanspreken en doordat ze met de XBox veel goodwill bij gamers hebben gecreëerd.
Naamsbekendheid hebben ze niet veel aan want het schijnt dat de PS3 geen PS3 gaat hetenquote:Sony wordt een goede tweede, vooral door de naamsbekendheid van de PS2 en doordat ze de cell chip gaan integreren met andere audio/video producten. PS2 wordt de echte mainstream console, dus ook voor niet-gamers. Dit blijkt uit het feit dat Sony zich nog meer gaat toeleggen op games als Singstar en Eyetoy.
Dat roepen mensen al vanaf na de SNES. Nintendo blijft genoeg winst maken, veel winst zefs. Ik zie ze liever zoals ze nu zijn (klein, trouw publiek, fantastische games) dan de marktleider. Want dan moeten ze ook bagger gaan uitbrengen...quote:En Nintendo, ik zie het somber in. Ook al komen ze met een revolutionair concept. Ze zullen nog meer als nu de support van Third Party ontwikkelaars missen, en dat zal ze uiteindelijk degraderen tot een niche-speler.
Gijsquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
.................................................................................................................................
quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs
Je bent een ketter omdat je PGR2 nog niet eens speelt.
Koop alsnog maar hoor.. 2 jaar later spelen nog vele mensen dit wereld spel.quote:
Ik denk zelfs dat PGR3 een launch-titel wordtquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:33 schreef Strolie75 het volgende:
Dat plaatje is trouwens gewoon een impressie hoe PGR3 eruit zou kunnen zien. Hebben ze ook al eens met NFL gedaan.
Uitgebreid schademodel misschien? Daar hebben ze vorig jaar toch ooit een filmpje van gemaakt?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:44 schreef kepler het volgende:
Ik denk zelfs dat PGR3 een launch-titel wordt
althans ik hoop het danalhoewel ik niet echt zou weten hoe PGR2 verbeterd kan worden, behalve grafisch gezien.
Gijs ook al gooien ze naakte vrouwen erin.... ik wil het nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Uitgebreid schademodel misschien? Daar hebben ze vorig jaar toch ooit een filmpje van gemaakt?
Heerlijke post.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:51 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ook al gooien ze naakte vrouwen erin.... ik wil het nietMaar ik ook ben heeeel benieuwd hoe de 'rondje om de kerk' games er straks op de next generation consoles uit gaan zien.
heerlijk hequote:Op dinsdag 12 april 2005 10:50 schreef Chocobo het volgende:
Het is trouwens toeval dat O-ren en ik tegelijk wakker worden
schatjequote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:50 schreef Chocobo het volgende:
Het is trouwens toeval dat O-ren en ik tegelijk wakker worden
Gister tijdens Gammo werden ook beelden getoond en een huisgenoot vroeg er zowaar overquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
Een collega is op mijn aanraden KOTOR aan het gamen. Ik vertelde hem over Jade Empire. Hij werd helemaal gek.![]()
alleen als er een leuke online schietertje komtquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:13 schreef Bastard het volgende:
Rondjes om de kerk games![]()
Heerlijkste om te gamen.. sterker nog, ik koop niks anders meer vanaf nu!!
dat zou cool zijnquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Uitgebreid schademodel misschien? Daar hebben ze vorig jaar toch ooit een filmpje van gemaakt?
kheb jouw KOTOR nog liggen hierquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
Een collega is op mijn aanraden KOTOR aan het gamen. Ik vertelde hem over Jade Empire. Hij werd helemaal gek.![]()
Is goed Gijsquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:23 schreef kepler het volgende:
kheb jouw KOTOR nog liggen hier
ik kom hem binnenkort wel eens langsbrengenKan ik gelijk GoW spelen
ow jah das waarquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is goed GijsSpreek me maar aan op msn, spreken we een datum af.
Maar we zien mekaar toch ook de 29e bij die Engelse cunt.
Ok.. die moet ik dan ook nog hebben... maar verder alleen maar rondjes rijden!quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:25 schreef silver-surfer het volgende:
Gisteren nieuwe conker filmpjes gezien![]()
Die humor..... Briljant... zo'n must have
Precies.. word zo lachen in Forza he.. dat duwen in de grindbak.. die schade weer betalen.. daagquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:17 schreef kepler het volgende:
[..]
dat zou cool zijn
kan ik struikrover om een lantaarnpaal heen vouwen in PGR3![]()
Weet je al dat het een meisje wordt?quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:28 schreef Bastard het volgende:
Heerlijk Gijs.. kheb mn dochter in het klein op de foto
kheb er zo'n zin inquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Precies.. word zo lachen in Forza he.. dat duwen in de grindbak.. die schade weer betalen.. daagoverwinning
Wij denken te wetenquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet je al dat het een meisje wordt?
*nu al pret heeft wanneer ze op haar 16e met Mohammed thuiskomt en aan papa voorsteld*
Is het een gevoel, of kun je geen piemeltje ontdekken op de echo.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:35 schreef Bastard het volgende:
Wij denken te wetenMaar we weten het zeker in November
Wijs ookquote:Zij word wijs opgevoed Gijs.. ze komt niet thuis met een Mohammed
Toch poep ik wel een beetje op Gt4.. kunnen nog niet eens de AI aanpassen, die blijft een lijn rijden. En geen online hequote:Op dinsdag 12 april 2005 11:34 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb er zo'n zin in![]()
ik heb trouwens ook GT4, ook best een vermakelijk race-spelletje. Maar zodra Forza binnenkomtGT4
Ik herken een enorm hoofd.. dus ze lijkt al op mijquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is het een gevoel, of kun je geen piemeltje ontdekken op de echo.
[..]
Wijs ook
en dat zegt dan iets van mijn spellingquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik herken een enorm hoofd.. dus ze lijkt al op mij
en zie armpjes en beentjes al.. Tammie zij dat ze haar zag bewegen ook
ONWIJS cool
ja, en je begint echt langzaam met allerlei licenses enzo. Maar wel een cool spelletje voor naast Forzaquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch poep ik wel een beetje op Gt4.. kunnen nog niet eens de AI aanpassen, die blijft een lijn rijden. En geen online he
quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heerlijk Gijs.. kheb mn dochter in het klein op de foto
Ik was ff helemaal stil.. en toen ik hoorde dat ze bewoog, en een hartje had... pffff gelukkig maar dacht ik.. dat heeft ze al.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... wat heerlijk gijs!! Dat moet een fantastisch gevoel zijn
Ja dta had Tam ook gezien.. kansberekeningen enzo..quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:46 schreef Chocobo het volgende:
Voor B.
http://www.babyinfo.nl/pe(...)t_jongenofmeisje.asp
Naar mijn berekening met een leeftijd van 24 word het een meisje
afz. Quinny
Uit jouw mond ook... he heerlijk... je wordt gayer met de dayquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar weinig leuke babykleertjes bij ons in de buurt.. is allemaal blauw of roze.
Met de day ook.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Uit jouw mond ook... he heerlijk... je wordt gayer met de day
Ikke niet Gijs,.. sta nog steeds met mn rechterhand in de luchtquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:08 schreef Strolie75 het volgende:
Ander wereldbeeld? Je gaat dan toch niet opeens Groen Links stemmen wa?
Nee, hij gaat alleen spijt krijgen dat hij z'n Gamecube heeft verkocht.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:08 schreef Strolie75 het volgende:
Ander wereldbeeld? Je gaat dan toch niet opeens Groen Links stemmen wa?
Over een paar jaartjes dan he?quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:16 schreef chibibo het volgende:
Nee, hij gaat alleen spijt krijgen dat hij z'n Gamecube heeft verkocht.
Wacht maar tot je dochter zegt dat ze Mario wil spelen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:22 schreef Bastard het volgende:
hmzz.
Ja.. daar ben ik ook mee begonnenquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:24 schreef chibibo het volgende:
[..]
Wacht maar tot je dochter zegt dat ze Mario wil spelen.
Papa, papa, racen zuigt! Ik wil Super Mario Kantklossen 64 DS HRE gamen!!! :’(quote:
NEE !quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Papa, papa, racen zuigt! Ik wil Super Mario Kantklossen 64 DS HRE gamen!!! :’(
*stampvoet*
ik heb em 3 xquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:30 schreef Bastard het volgende:
Ga je de SE echt kijken dan?
Ja ik heb PULP FICTION dubbel liggen.. laatst dan de SE gekocht.
Man on Fire is wel een potentiële klassieker! Heb je hem al gezien?quote:
Dat is wel een buiging waard gijsquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb em 3 x
-import zonder ondertiteling
-met ne ondertiteling
-SE
Ja.. ik vond m leuk.. niet onwijs bijzonder ofzo.. wel goed.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Man on Fire is wel een potentiële klassieker! Heb je hem al gezien?
Originele einde zuigt wel een beetje. Iedereen had een bepaald, meer toepasselijk einde in zijn hoofd, en dat kwam maar niet.Maar dat blijkt nu het alternatieve einde te zijn.
Ik vond hem geweldig. Maar ik hou erg van revenge-films. In dat genre vond ik Man on Fire eigenlijk beter als Kill Bill. Had je geen probleem met het einde?quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:39 schreef Bastard het volgende:
Ja.. ik vond m leuk.. niet onwijs bijzonder ofzo.. wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de SE is het einde zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
oh nee 4 xquote:
Wij nog wekelijks héquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Koop alsnog maar hoor.. 2 jaar later spelen nog vele mensen dit wereld spel.
het is best een geinige film maar een potentiele klassiekerquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Man on Fire is wel een potentiële klassieker! Heb je hem al gezien?
Originele einde zuigt wel een beetje. Iedereen had een bepaald, meer toepasselijk einde in zijn hoofd, en dat kwam maar niet.Maar dat blijkt nu het alternatieve einde te zijn.
quote:Brandend voorwerp in rijdende auto gegooid
Uitgegeven: 12 april 2005 12:52
DEVENTER - Een 19-jarige autobestuurder uit Deventer is maandagmiddag op de snelweg A1 vlak bij zijn woonplaats gewond geraakt toen vanuit een naast hem rijdende auto een brandend voorwerp bij hem naar binnen werd gegooid.
Papieren op de passagierstoel vatten vlam en de bekleding van de stoelzitting brandde gedeeltelijk weg. Bij zijn poging de brand te blussen liep de Deventenaar tweedegraads verbrandingen aan zijn hand op.
Het brandende voorwerp werd via het openstaande raam van het rechter voorportier van het slachtoffer naar binnen gegooid, meldde de politie dinsdag. Dat gebeurde vanuit een rode personenauto die naast hem reed.
Willekeurig slachtoffer
De politie denkt dat de 19-jarige automobilist een willekeurig slachtoffer was. Voor het incident zou er geen ruzie zijn geweest tussen de inzittenden van de twee auto's.
gaaaaaaaaaaastquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Krijg je niks door je vooruit gooien ze het wel via het zijraampje binnen
*ziet wel enige gelijkenisquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:07 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
het is best een geinige film maar een potentiele klassieker![]()
k had m in de States gezien begin vorig jaar, maar ik zat nog niet naakt in de bios.
Waar ik trouwens wel naakt ging, was in t Man's Chinese theater, mooi daaro.. PFFFFFFFFFFFFFFFFFF
De film was ook niet echt een potentiele klassieker maar best geinig, HellBoy, haha!
volgens mij dat van mij al voor enkele maandenquote:
Voor??? gaan we dreigen? Jij krijgt mij niet bang hoor ukkiequote:
Dat ookquote:
Neem een hotelquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:29 schreef QueenR het volgende:
[..]
Voor??? gaan we dreigen? Jij krijgt mij niet bang hoor ukkie![]()
![]()
Tiggy opmerkingquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:29 schreef QueenR het volgende:
[..]
Voor??? gaan we dreigen? Jij krijgt mij niet bang hoor ukkie![]()
![]()
quote:
Begin je nu weer!quote:
Niet gemeen bedoeld,quote:
Ja .... zaterdagquote:
ik zie hier iets moois ontstaan, maarruhh, mondje dicht he...quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet gemeen bedoeld,![]()
maar het klopt gewoon soms
Ukkie
Hoop overeenkomsten. Zeg niet alles natuurlijk.......... dat weet ik niet. Daarvoor moet ik je eerst neuken *-)
haha, ow haar wel gedaan dan... tsk vind dit platonish gedoe wel lekker zoquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet gemeen bedoeld,![]()
maar het klopt gewoon soms
Ukkie
Hoop overeenkomsten. Zeg niet alles natuurlijk.......... dat weet ik niet. Daarvoor moet ik je eerst neuken
Ik doe jou ookquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:41 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
ik zie hier iets moois ontstaan, maarruhh, mondje dicht he...
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja .... zaterdag![]()
Quinny de bitch mompelt
Maar ik heb er wel zin in
Mijn relatie met cho is al tijden mooi hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:41 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
ik zie hier iets moois ontstaan, maarruhh, mondje dicht he...
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
Mijn relatie met cho is al tijden mooi hoor![]()
![]()
Maar niet doen ?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:44 schreef HeLLuM het volgende:
Hallo allemaal!!!!!!!!
Wat ene leuke topic is dit, mag ik mee doen????????
fotoboek al bekeken? Misschien is het ook wel een MILFquote:
MILFSquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
fotoboek al bekeken? Misschien is het ook wel een MILF![]()
Ben jij een MILF dan?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
fotoboek al bekeken? Misschien is het ook wel een MILF![]()
Ja maar, hij kent me toch helemaal niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:47 schreef QueenR het volgende:
ok checked... geen milf... je maakt weinig kans hellum
Hoor je me niet zeggen.. liever nietquote:
Een MIL dusquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
Hoor je me niet zeggen.. liever nietmaar ik ben gewoon lief
![]()
so what? je moet gewoon opzouten!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:48 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Ja maar, hij kent me toch helemaal niet.
Nope, en waarschijnlijk willen ze dat zo houden.. vreemde gasten hier hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:48 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Ben je nu klaar ?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:51 schreef HeLLuM het volgende:
Wat ben jij maar chagrijinig, Magneet?
Zit je soms ergens mee?
Ben je niet tevreden met jezelf en moet je dat maar op anderen uitkuren?
Vertel het me.
Ga weg!! Flikker op... kanker op... wat wil je horenquote:
Dit topic van hem gezien...... zo ziekquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ga weg!! Flikker op... kanker op... wat wil je horen
Gijsjes weten alles.... je Gijs antecedenten onderzoek suckedquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:48 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Correct !quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:56 schreef HeLLuM het volgende:
Jullie geven me niet eens een kans.
Je moest eens weten, pisvlek.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Correct !
En ga aub scheldend weg enzo net als de andere fuckups en newbies anders vind ik je nog zielig ook !
Dat hardequote:Op dinsdag 12 april 2005 14:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Correct !
En ga aub scheldend weg enzo net als de andere fuckups en newbies anders vind ik je nog zielig ook !
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:56 schreef HeLLuM het volgende:
Jullie geven me niet eens een kans.
Phew, gelukkig maar. Anders had je ze wel even doodgeslagen denk ik?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:03 schreef HeLLuM het volgende:
Hoi Monk.
Ze noemen me vanalles. Klootzak, teringlijer, achterlijke, debiel, kneus², maar Gijs is nog nooit tegen me gezegd.
Ik weet precies wie je bent pikquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Phew, gelukkig maar. Anders had je ze wel even doodgeslagen denk ik?
Het werd tijd.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet precies wie je bent pikVergis je niet ! Die gekke tattoo geeft je weg !
Uiersquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:03 schreef HeLLuM het volgende:
Hoi Monk.
Ze noemen me vanalles. Klootzak, teringlijer, achterlijke, debiel, kneus², maar Gijs is nog nooit tegen me gezegd.
Vrijen dan maar ! ?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:06 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Het werd tijd..
Ik kwam even kijken hoe het met mijn oude vrienden gaat.
Silver-surfer..
Pikquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:06 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Het werd tijd..
Ik kwam even kijken hoe het met mijn oude vrienden gaat.
Silver-surfer..
Hey, ik heb niets tegen homo's, maar ik moet er nu weer vandoor.quote:
Tis altijd even aftasten he........ interesse in wat betastingen ?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:08 schreef QueenR het volgende:en weer vriendjes... wat is dit toch een mooi topic
quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tis altijd even aftasten he........ interesse in wat betastingen ?
nee is Uiersquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:16 schreef Bastard het volgende:
IS er weer een newbee?
En choas is weg!!!
Wie is het dan Gijs?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet precies wie je bent pikVergis je niet ! Die gekke tattoo geeft je weg !
JA henk, moet toch werken tussen het fokken!quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat zeg ik net, Gamma uuuuuuuh Uiers
Nadine.... of Muusquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:23 schreef Bastard het volgende:
owwww uiers... die is toch geband?
Heeft ie nadien al gedouwd dan?
Hij klinkt cool Gijs,........... ik dacht echter dat hij een nieuwe probleem aanmeldde..... was Tiggy al mee bezig dusquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis wel een lieve jongen (ook vader van een kleine jongen van 1 jaar)
Dat marocsequote:Op dinsdag 12 april 2005 15:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij klinkt cool Gijs,........... ik dacht echter dat hij een nieuwe probleem aanmeldde..... was Tiggy al mee bezig dus
Tiggy belde mij met info.. ik gaf het door aan joacim die was eerst in gesprek.. had toch nog vragen hij terug bellen... kreeg jou aan de lijn. Tiggy had aanvullende info, belt mij weerquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij klinkt cool Gijs,........... ik dacht echter dat hij een nieuwe probleem aanmeldde..... was Tiggy al mee bezig dus
Was het even kwijt Gijsquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tiggy belde mij met info.. ik gaf het door aan joacim die was eerst in gesprek.. had toch nog vragen hij terug bellen... kreeg jou aan de lijn. Tiggy had aanvullende info, belt mij weer
Hoor jou schelden![]()
zal wel 'mwah' smaken danquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:00 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond nasi met pindasaus.... ziet er 'ok' uit...... meer niet !
Leuk Glogjequote:Op dinsdag 12 april 2005 16:00 schreef Chocobo het volgende:
Kweet het ook niet meer Gijs.. boeien, laat maar in de soep zakkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was het even kwijt GijsKen je dat.... ff geen zin hebben ! Leuke gozer wel Joakim
Loop jij bloot op je werk rond of nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:10 schreef Bastard het volgende:
Ben zo statisch als de pest laatste tijd.. ik loop nu net met mijn tepel langs een deurpost. PATS!
Kheb een zijde blouse aanquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Loop jij bloot op je werk rond of niet
Ik ga lekker lasanga maken met stokbroodquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:00 schreef Chocobo het volgende:
Lasanga ookquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ga lekker lasanga maken met stokbrood
quote:
Big gay Al ...quote:
Bla bla bla bla ......quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat genieten van jou
Jij komt ook nog wel een keer!!!
Lachen om je eigen grapjesquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Big gay Al ...
Moest het posten![]()
Zolang iemand maar lacht Gijs.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Big gay Al ...
Moest het posten![]()
Ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:44 schreef Quinny het volgende:
En de Xbox ging weer even aan
Ik ga Daan maar eten geven, want hij gaat nu vervelen
via USB-stick, zitten twee usb-aansluiting op de PS2 (tot nu toe wist ik dat ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Huh hoe zet je die op je pc dan
Wel stoer!
Gijs ik ben nerveus maar ik heb er fucking veel zin inquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jij.....zaterdag......
Mwoehahahaahhahaha, hoop zo dat je in je broek poept![]()
Moet ik je ophalen met de motor ?quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:10 schreef Bastard het volgende:
Zal wel pleuris druk zijn Zaterdag in Sningen.. maar ik parkeer hem wel ergens hoor
Sterfquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Hoe laat, waar ?
Kom ik ook ff kijken!
Denk dat het wel mee valt. Zo'n mooi weer wordt het niet... gewoon lekker weerquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:10 schreef Bastard het volgende:
Zal wel pleuris druk zijn Zaterdag in Sningen.. maar ik parkeer hem wel ergens hoor
Trek je normale account weer es uit de kast afvalligequote:Op dinsdag 12 april 2005 18:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Hoe laat, waar ?
Kom ik ook ff kijken!
Gijs, dan ga ik nog liever kruipen.. no offencequote:Op dinsdag 12 april 2005 18:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet ik je ophalen met de motor ?
Gefeliciteerd gozer!quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Trek je normale account weer es uit de kast afvallige
Geen ideequote:Op dinsdag 12 april 2005 19:49 schreef Quinny het volgende:
Komen er eigenlijk ook wat Nexiums zaterdag?
Jij hebt ooit eens een paar keer een bokssmilie gepost... weet je nog waar die ergens staat?quote:
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:49 schreef Quinny het volgende:
Komen er eigenlijk ook wat Nexiums zaterdag?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij hebt ooit eens een paar keer een bokssmilie gepost... weet je nog waar die ergens staat?
Wat wil je?quote:
"kuch, kuch"quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat wil je?![]()
.... je krijgt toegang tot 16 april ... je mag kijken
Hoezo?quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:06 schreef Bastard het volgende:
Ik hoop dat jullie sochtends moeten springen
Eerst burger king menu doen danquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hoezo?
Na een paar maaltijden, krijg een veel beter effect
We zijn denk ik rond een uurtje of 2 in scheveningenquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eerst burger king menu doen dan
Nee ik ga zaterdag namiddag aan mn ouders de echo laten zien.
WHAHAHAHAHAHHAHA ... kooooom maar .....quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
"kuch, kuch"
Ohw ik mag komen kijken
Wees nou maar lief voor me, anders zet ik plan 2 inwerking
Omdat Tam moest komen tussen door... en dat was 1115, das midden op de dag, kon ik geen vrij voor nemen want kan beter mn dagen sparen voor tegen die tijd. Volgende echo plannen we gewoon in de ochtend of middag, en dan kan ik ook meteen het hartje horen. (quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
We zijn denk ik rond een uurtje of 2 in scheveningen
Maar echo showen is natuurlijk veel leuker. Waarom was je eigenlijk niet meegegaan met de echo?
Oh daag je nou niet uit, eikelquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHHAHA ... kooooom maar .....![]()
Ooooohh gaan we dreigenquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh daag je nou niet uit, eikelWant je weet ik werk in een ziekenhuis, waar je hele leuke middeltjes kan krijgen
Het hartje kan je ook zonder echo horen hoor.... elke keer bij de verloskundigequote:Op dinsdag 12 april 2005 20:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat Tam moest komen tussen door... en dat was 1115, das midden op de dag, kon ik geen vrij voor nemen want kan beter mn dagen sparen voor tegen die tijd. Volgende echo plannen we gewoon in de ochtend of middag, en dan kan ik ook meteen het hartje horen. ()
Maar zei wel tegen haar dat ze niet alleen moest gaan, dus haar moeder mocht de eer waarnemen. Hadden ze ook meteen een dag met elkaar
Als ze die LE's nou eens 60 euro (gewone prijs) maken en de 'gewone' versie goedkoper, dan is het nog een gerechtvaardigdquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:28 schreef Chocobo het volgende:
Die Forza Limited Edition is wel cool zegVeeel mooiere cover dan de normale versie !!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:28 schreef Chocobo het volgende:
Die Forza Limited Edition is wel cool zegVeeel mooiere cover dan de normale versie !!
[afbeelding]
Hij is mooier, maar niet het geld waardquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:28 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Maar de LE is maar 53 euro bij de meeste inet pre-order sitesquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ze die LE's nou eens 60 euro (gewone prijs) maken en de 'gewone' versie goedkoper, dan is het nog een gerechtvaardigdElke game heeft tegenwoordig wel een LE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |