Dank je Mark.quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
Die laatste post van jou...een mini B.
Nogmaals gefeliciteerd Dimitri
had ik al gehoord ja via Mirandaquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:29 schreef Bastard het volgende:
Zwangerschap & Geboorte deel 133 Er is ook een Struik geboren
Hoe gaat het eigenlijk met jouw pompen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:28 schreef Magneet het volgende:
en dat er nog vele mini Gijsjes mogen volgen
afgelopen week gericht bezig geweestquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met jouw pompen?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die rode kruisjes he, krijg er geen genoeg van
quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
afgelopen week gericht bezig geweestnu maar weer ff afwachten
quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:29 schreef Bastard het volgende:
Zwangerschap & Geboorte deel 133 Er is ook een Struik geboren
Woeiquote:Op dinsdag 12 april 2005 02:09 schreef Yoni het volgende:
jaaaa Struikje is een jongetje!!!
Gefeliciteerd!en wat een leuke naam!
Wat is er goed aan?quote:
ik ben anders snipverkouden hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
We leven, ademen, werken, en dat allemaal in blakende gezondheid
Dat is waarquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:01 schreef Bastard het volgende:
We leven, ademen, werken, en dat allemaal in blakende gezondheid
TYPHUSSSSSSS dat geluidquote:
Is het wat Gijs?quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
TYPHUSSSSSSS dat geluiddat blokkeren van de wielen
die remschijven
Ik was om 15:00 uur al thuis. Workshop in Utrecht was vroeg afgelopen, en het had geen nut meer om terug te gaan naar kantoor. Ik was lekker op mijn balkon gaan zitten, biertje erbij, muziekje op. Ben ik in slaap gevallen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:13 schreef Bastard het volgende:
Je mocht gisteren ook op het terras zitten
serieusquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is het wat Gijs?
Hij is zo mooi heEcht genieten hoor (Voor de racegamer) Maar ook moeilijk
W.. ww.. www. ..ww..quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Project Gotham Racing 3:
[afbeelding]
Nu mogen jullie hypen
Ja, dat race-spelleke van jullie. Dit is zéér waarschijnlijk een beeld uit het derde deelquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
W.. ww.. www. ..ww..
ww
...
www.. WAT?
Ergens staat dat hypen me erg tegen, maar goed, dat zullen alle fabrikanten de komende maanden wel gaan toen. En ik gun M$ het succes wel.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
MTV zendt het hier op vrijdag 13 mei om 19.30 uur uit, maar dan hebben we het ws allemaal al gezien
WHOEHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA!!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ergens staat dat hypen me erg tegen,
Nee, ik eigenlijk nietquote:
Hoe meer concurrentie, hoe beter! Dit zorgt in elk geval voor een grotere diversiteit en kwaliteit van games. En lagere prijzen. Ik hoop dat er de volgende generatie wat meer evenwicht is tussen Microsoft, Sony en Nintendo is. Dus dat niet één fabrikant overwicht op de markt heeft zoals Sony nu heeft.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, ik eigenlijk nietBeter was het bij 2 consoles gebleven, veel goedkoper
Merk ik niets vanquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe meer concurrentie, hoe beter! Dit zorgt in elk geval voor een grotere diversiteit en kwaliteit van games.
Hier merk ik ook niets vanquote:En lagere prijzen.
Ik vind het wel prima zoquote:Ik hoop dat er de volgende generatie wat meer evenwicht is tussen Microsoft, Sony en Nintendo is. Dus dat niet één fabrikant overwicht op de markt heeft zoals Sony nu heeft.
Sony blijft marktleider, M$ verliest terrein. 3 consoles is te moeilijk voor de gamesmarkt en de Xbox 360 zal alleen voor de fans zijn. Nintendo herovert de nummer 2 positiequote:Ik verwacht persoonlijk dat Microsoft de volgende marktleider wordt, op de voet gevolgd door Sony. Ik ben bang dat Nintendo nog meer een niche-speler op de markt zal worden en dat de Revolution hun laatste console zal zijn voordat ze zich op handhelds en software zullen richten.
.................................................................................................................................quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Project Gotham Racing 3:
[afbeelding]
Nu mogen jullie hypen
Microsoft verkoopt de XBox onder kostprijs, Sony waarschijnlijk ook met de PS2. Nintendo verkoopt de Gamecube tegen, of net iets boven kostprijs. Verder zijn games, als enig entertainment-medium, de afgelopen 10 jaar juist goedkoper geworden! Denk je dat dit echt allemaal zo zou blijven al er een monopolist was?quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Merk ik niets van
[..]
Hier merk ik ook niets van
Consoles ja, maar de games nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Microsoft verkoopt de XBox onder kostprijs, Sony waarschijnlijk ook met de PS2. Nintendo verkoopt de Gamecube tegen, of net iets boven kostprijs. Verder zijn games, als enig entertainment-medium, de afgelopen 10 jaar juist goedkoper geworden! Denk je dat dit echt allemaal zo zou blijven al er een monopolist was?
Microsoft wordt marktleider van de echte gamesmarkt, vooral door de steeds groter wordende support van ontwikkelaars, het verschijnen van games die een groot publiek aanspreken en doordat ze met de XBox veel goodwill bij gamers hebben gecreëerd.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony blijft marktleider, M$ verliest terrein. 3 consoles is te moeilijk voor de gamesmarkt en de Xbox 360 zal alleen voor de fans zijn. Nintendo herovert de nummer 2 positie
Maar ja, niet backwards compatible, 3 verschillende machines,quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Microsoft wordt marktleider van de echte gamesmarkt, vooral door de steeds groter wordende support van ontwikkelaars, het verschijnen van games die een groot publiek aanspreken en doordat ze met de XBox veel goodwill bij gamers hebben gecreëerd.
Naamsbekendheid hebben ze niet veel aan want het schijnt dat de PS3 geen PS3 gaat hetenquote:Sony wordt een goede tweede, vooral door de naamsbekendheid van de PS2 en doordat ze de cell chip gaan integreren met andere audio/video producten. PS2 wordt de echte mainstream console, dus ook voor niet-gamers. Dit blijkt uit het feit dat Sony zich nog meer gaat toeleggen op games als Singstar en Eyetoy.
Dat roepen mensen al vanaf na de SNES. Nintendo blijft genoeg winst maken, veel winst zefs. Ik zie ze liever zoals ze nu zijn (klein, trouw publiek, fantastische games) dan de marktleider. Want dan moeten ze ook bagger gaan uitbrengen...quote:En Nintendo, ik zie het somber in. Ook al komen ze met een revolutionair concept. Ze zullen nog meer als nu de support van Third Party ontwikkelaars missen, en dat zal ze uiteindelijk degraderen tot een niche-speler.
Gijsquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
.................................................................................................................................
quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs
Je bent een ketter omdat je PGR2 nog niet eens speelt.
Koop alsnog maar hoor.. 2 jaar later spelen nog vele mensen dit wereld spel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |