*afzijdig houdt !quote:
Verwijderen is goed!quote:Op donderdag 14 april 2005 21:45 schreef Troel het volgende:
Je blijft maar lekker bezig met verwijderen!
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ga me ook maar eens verwijderen![]()
nog ff een stukie lezen en dan lekker vroeg naar bedje toe
Afbraakvoetbal? Ga weg man! Omdat het effectief is en niet te opportunistisch is het afbraak voetbal? Noem eens een club die volgens jou wel goed voetbal én effectief speelt dan...quote:Op donderdag 14 april 2005 21:08 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat Feyenoord goed voetbal speelt??
PSV speelt gewoon afbraakvoetbal, evenals AC Milan en Chelsea...
Heb jij mij ergens zien zeggen dat het niet effectief is??quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Afbraakvoetbal? Ga weg man! Omdat het effectief is en niet te opportunistisch is het afbraak voetbal? Noem eens een club die volgens jou wel goed voetbal én effectief speelt dan...
Tuurlijk 's ochtends ben ik op mijn bestquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:44 schreef Bosbeetle het volgende:
jezus weber gewoon om half tien al over voetbal lullen
Wanneer is er een team wereldkampioen geworden met afbraakvoetbal dan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:23 schreef SuperWeber het volgende:
Helaas voor het voetbal is het idd zo dat afbraakvoetbal meer resultaat oplevert dan mooi voetbal. Dat is ook de reden dat Nederland niet gauw wereldkampioen zal worden. Doodsimpel omdat er teams zijn die dit soort afbraakvoetbal spelen.
als jip 3 rode knikkers heeft en janneke 3 blauwe en 6 groene hoe groot is de kans dat ze beiden overleiden binnen 5 jaarquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:17 schreef Cynic het volgende:
Jeh, ik ben Jip&Janneke statisticus!
janneke heeft 3 rode knikkers .. hoeveel knikkers heeft janneke gemiddeldquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:57 schreef Cynic het volgende:
Da's kansberekening, geen statistiek.
Ik ben alfa, maar niet blond!
Ben het dus toch nog niet verleerd...quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:23 schreef Tierce het volgende:
Hoi...
Hoi!quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:24 schreef Tierce het volgende:
[..]
Ben het dus toch nog niet verleerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |