Ja, maar ik ben pas bij seizoen 2quote:Op donderdag 28 april 2005 20:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Que .. Seizoen 5 ligt toch al in de schappen?
En? Hoe is ie?quote:
Ik heb hem net pas besteld.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:40 schreef Hare het volgende:
En? Hoe is ie?
Gewoon keepcase?
En zijn de extra's ook gesubbed?
Dan mag ie hier dus niet hequote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 07:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een foto van de SE voor je gevonden.
[afbeelding]
Ook van Silence of the lambs zijn betere versies wat beeldkwaliteit betreft (anamorphic). Heb alleen dusdanig weinig voor de Criterions betaald dat ik ze eventueel met kleine winst weer kan verkopen...quote:Op donderdag 28 april 2005 20:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die robocop: de nederlandse SE uitgave is beter en waarschijnlijk goedkoper dan die criterion
Van Soon?!?!?!/quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:00 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]Ongemerkt door de douane heengekomen
47 CAD.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Van Soon?!?!?!/
Tering zeg, hebben ze lopen slapen bij de douane ofzo. Die zeiken al over een pakketje van 23/24 euro dat van soon komt.
Eikels![]()
Die heb ik ook, altijd een beetje raar ding gevonden. Is dit nou de enige keer dat Criterion een NLse editie heeft uitgebracht? Iemand enig idee hoe dat zit?quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:24 schreef Kolkus het volgende:
De Criterion editie van Dead Ringers.
En dat voor slechts 6 Euro![]()
* Terwijl jij normaal gesproken toch veel van Criterions afweet...quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:00 schreef FremantleDockers het volgende:
Die heb ik ook, altijd een beetje raar ding gevonden. Is dit nou de enige keer dat Criterion een NLse editie heeft uitgebracht? Iemand enig idee hoe dat zit?
Touche!quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:34 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
* Terwijl jij normaal gesproken toch veel van Criterions afweet...
[afbeelding]
Van dvdbeaverquote:ADDITION - Criterion Holland - Video Film Express (Sept -04) - Although on the box it is stated as 1.66 it is actually around 1.89 and therefore not the original aspect ratio. It looks as though they have purchased the Criterion extra features which match to a 'T', except the color on the Cronenberg featurette has a green haze to it. The feature image is likewise distorted. It appears to be even more hazy than the 'On Air' PAL edition, but has the vibrant colors of the Criterion. Anyway, its a pass for the image and the aspect ratio. Don't bother.
Irriteert dat je, als mensen je kooplust niet automatisch als kennis erkennen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:34 schreef kinky_queen het volgende:
* Terwijl jij normaal gesproken toch veel van Criterions afweet...
[afbeelding]
Lighten up, dude.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:27 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Irriteert dat je, als mensen je kooplust niet automatisch als kennis erkennen?
Nergens, is ook al een tijd OOP.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:03 schreef k00s het volgende:
[..]
Waar is deze versie van Spirited Away nog te krijgen?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |