Stel dat het een bootleg is, maar hij is 100% niet van echt te onderscheiden:quote:
Vergeet niet de inlay, die zit er bij de bootlegs niet bij.quote:Op zondag 17 april 2005 13:45 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Stel dat het een bootleg is, maar hij is 100% niet van echt te onderscheiden:Frosted White ring Nimbus logo 27 chapterstops Optional subs Censored by one scene Originele Criterion amaray keepcase
Dan is hij voor mij evenveel waard hoor!
[afbeelding]
Insert, Inlay, What the fuckquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 16:58 schreef Naad het volgende:
Klopt het dat het verschil tussen de 2-disc en 3 disc versie van de the eternal sunshine of a spotless mind puur alleen de soundtrack is die je erbij krijgt? ( en de verpakking uiteraard).
Yep, maar het is de 8 euro verschil dik waardquote:Op zondag 17 april 2005 16:58 schreef Naad het volgende:
Klopt het dat het verschil tussen de 2-disc en 3 disc versie van de the eternal sunshine of a spotless mind puur alleen de soundtrack is die je erbij krijgt? ( en de verpakking uiteraard).
jaaaaaaaaaaah!quote:Op woensdag 13 april 2005 20:29 schreef Hare het volgende:
En vandaag ook nog eens:
[afbeelding]
Toch echt wel duidelijk mooier als de R2.
Hey, die heb ik vorige week ook aangeschaft.quote:
Sorry, ik kom hier niet zo heel erg vaak meer.quote:
Op dvdtherapy forum. Is al lang OOP deze set, vind je dus alleen nog maar op fora en ebay.quote:Op maandag 18 april 2005 16:19 schreef MrX1982 het volgende:
Om ook maar een snelle reactie te geven.
Waar heb je die besteld? Ziet er zeer fraai uit namelijk. Wil ik ook wel
Ah ok. Dat zal wel een prijzig setje zijn. Hopelijk komen ze nog eens met zo ietsquote:Op maandag 18 april 2005 23:33 schreef Hare het volgende:
Op dvdtherapy forum. Is al lang OOP deze set, vind je dus alleen nog maar op fora en ebay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |