Kijk ook hierquote:DEJIMA PRESENTS
Op de laatste woensdag van maart, april en mei 2006 presenteert het Dejima Japanese Film Festival de vertoning van drie unieke Japanse films, waaronder twee Nederlandse premières. Elke filmvoorstelling wordt geïntroduceerd door een speciale gast. Meer informatie volgt op korte termijn.
Woensdag 29 maart
19:45 Monday
Nederlands ondertiteld
Woensdag 26 april
19:45 A Stranger From Afar (Marebito)
Engels ondertiteld
Woensdag 31 mei
19:45 Bashing
Engels ondertiteld
Ben je lekker aan het schoppen BJ? Sorry, kan niet komen, druk bezig met zoeken van een huis....quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:14 schreef BJB het volgende:
Komen er naast Pietjuh (uiteraard) vanavond nog meer mensen van hier?
Het volledige programmaoverzicht vind je hier (pdf). Reserveren kan vanaf donderdag a.s.quote:Alle 21 films van het tweede Dejima Japanese Film Festival zijn bekend.
We zijn trots te kunnen aankondigen dat het programma 5 internationale, 2 Europese en 13 Nederlandse premières kent.
It’s Only Talk, onderdeel van het retrospectief gewijd aan HIROKI Ryuichi, was eerder te zien op het International Film Festival Rotterdam.
Op zaterdagavond 4 november wordt een surprisefilm vertoond, waarvan derhalve de titel nog ontbreekt op het programma.
Over de surprisefilm, het Hiroki retrospectief en andere programmaonderdelen berichten we in de komende weken via de website.
Hahaha, in het programma wordt die omschreven als "the Japanese answer to Dogville?"quote:Op woensdag 13 september 2006 10:25 schreef BJB het volgende:
Op zondagavond 5 november wordt de Amsterdamse editie van het 2e Dejima Japanese Film Festival afgesloten met de Nederlandse première van BIG BANG LOVE, JUVENILE A, een op het oog ondefinieerbare nieuwe stap in de veelomvattende carrière van Takashi Miike (Audition, Ichi the Killer, The Great Yokai War).
Er komt vanaf volgende week vrij veel publiciteit in dag- en weekbladen, dus als je een aantal 'grote' films of speciale voorstellingen niet wil missen (Eli Eli, Big Bang Love, Hanging Garden, Mirrored Mind, etc.) raad ik iedereen aan om nu vast kaartjes te reserveren.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Verwachten jullie dat het erg druk wordt volgende week? M.a.w. moet ik reserveren of kan ik volgende week gewoon op de bonnefooi gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |