In ieder geval Kamikaze Girls, maar misschien koop ik zo'n dagkaartquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:02 schreef BJB het volgende:
Welke gaan het worden?
ik zou er niet te lang mee wachten iig, de zaal van Het Ketelhuis is niet zo groot, 140 stoelen, dus...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:59 schreef Scandalous het volgende:
Motoko, is het nodig om te reserveren?
Ik ga morgen gelijk even langs om zo'n passe partout te halenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:56 schreef Motoko het volgende:
[..]
ik zou er niet te lang mee wachten iig, de zaal van Het Ketelhuis is niet zo groot, 140 stoelen, dus...
Ik was vandaag langsgegaan, en toen werd gezegd dat ik zo'n kaartje pas over een week op kon halen. Mijn naam is nu alleen genoteerd voor een reservering.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:22 schreef Motoko het volgende:
even om misverstanden te voorkomen, passe partouts kunnen pas op de dag van het festival worden afgehaald. als je nu naar het Ketelhuis gaat krijg je een gewoon filmkaartje mee waar dan passe-partout op staat, die kun je dan op de dag van het festival omruilen voor een "echte" passe-partout.
maar het is wel aan te raden om deze eerder op te halen want dan heb je zeker alle kaartjes
Geeft nietquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:30 schreef Motoko het volgende:
Ah ok sorry daarvoor, mij was iets anders gemeld. Hoop niet dat je ver hebt moeten reizen hiervoor.
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:00 schreef linebear het volgende:
he jammer, wilde naar Taste of Tea gaan.... maar die is uitverkocht
Ik zou wel willen maar heb het te druk komend weekend.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:34 schreef Pietjuh het volgende:
Zijn er dan echt geen andere diehards die ook naar alle films gaan?
Je kan het een half uur voor het begin van de film nog even proberen. Er zijn altijd mensen die hun ticket niet op komen halen.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:00 schreef linebear het volgende:
he jammer, wilde naar Taste of Tea gaan.... maar die is uitverkocht
Hoi, ik wil hem wel hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:27 schreef gr8w8 het volgende:
Ik moet werken in Eindhoven...Kom dus niet, ondanks mijn VIP-vrijkaartje.
Weet nog niet of ik dat wel wil..... dan misschien toch maar naar The House of Waxquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:57 schreef BJB het volgende:
[..]
Je kan het een half uur voor het begin van de film nog even proberen. Er zijn altijd mensen die hun ticket niet op komen halen.
Met zo'n pasje moet je het doen met 6 euro per kaartjequote:Op donderdag 26 mei 2005 16:03 schreef California het volgende:
Ik heb geen kaartjes, maar ik ga wel even langs om te kijken of er reserveringen blijven liggen denk ik.
Maak ik meer kans met een Off-Screen-pasje?.
Mag Califo als nieuwe filmreviewer mijn VIP-kaartje overnemen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:09 schreef BJB het volgende:
[..]
Met zo'n pasje moet je het doen met 6 euro per kaartje
Maar als je gewoon een half uur voor tijd aanwezig bent moet het wel lukken hoor. Scandalous ook; d'r zijn altijd mensen die niet komen, zeker met dit weer. Je kan vrijdag sowieso nog naar The Bottled Fools trouwens.
Dat is inderdaad een van de uitgangspunten van het festival. Vorig jaar was het volledige programma uniek, er zaten zelfs -uit `t hoofd- twee Europese premieres tussen, dus je hoeft niet bang te zijn voor een herhalingsoefeningquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:27 schreef Pietjuh het volgende:
Ik neem aan dat jullie er zeker ook wel op letten dat de films die jullie op Dejima willen gaan draaien, al niet gedraaid worden op bijvoorbeeld het Rotterdams Filmfestival? Want het zou minder leuk zijn als er films dubbel gedraaid gaan worden. Dan heb je sowieso kans dat er minder mensen op Dejima afkomen.
Zou het hetzelfde bedrijf zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:30 schreef BJB het volgende:
@ California: bouwvakkers kennende ..(de planning is volgens de site van Het Ketelhuis voorjaar 2006)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |