Mogen we een grote feestdag ervan maken bij julliequote:Op maandag 11 april 2005 23:10 schreef Evertje het volgende:
[..]
Zeg dat....
Nu twee derby's tegen VVV (vrijdag) en MVV. Durf er bijna niet aan te denken, maar het wordt echt een rampweek volgens mij......
jammer dat we jullie niet meer dwars kunnen zittenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:49 schreef Mindlight het volgende:
Eindelijk een verdiende overwinning. 2 keer de paal geraakt, een goal afgekeurd en veruit het beste van het spel (hoewel het nog steeds slecht was). Toch is er nog ruim voldoende kans op het pakken van die 4e periode
Met een beetje mazzel wij jullie nog wel in de ncquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:52 schreef Bayswater het volgende:
[..]
jammer dat we jullie niet meer dwars kunnen zitten![]()
Ja, en als jullie nu eens van heracles hadden gewonnen, dat was helemaal een weelde geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:53 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel wij jullie nog wel in de nc
Niet te enthousiast hoor, maar ik zie nu dat we qua verliespunten gewoon 1e staan in de periode
van heracles winnen is okquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:59 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ja, en als jullie nu eens van heracles hadden gewonnen, dat was helemaal een weelde geweest.
O sorry , was even de instelling van de Excelsior spelers vergeten. Varkevisser weer reserve vanavond?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:00 schreef Mindlight het volgende:ach hadden we niets aan gehad, derde periode.....
Nee we hadden van Volendam en Helmond moeten winnen, dat had gescheeld, dan waren we er nu alNu Haarlem uit en Cambuur thuis, nc here we come!
quote:Op maandag 25 april 2005 20:40 schreef Neede-Radicals het volgende:
Stpan..of andere Sparta supporters..ik (en nog 3 anderen) willen naar Sparta-Heracles. 1. Zijn daar uberhaupt kaarten voor te koop en 2.Zo ja,hoe kom ik aan kaarten? En nee,wij komen niet voor Heracles!!
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:53 schreef Stpan het volgende:
Ohw, en voor alle 20.000 mensen in mijn omgeving die opeens naar Sparta willen. NEE, ik haal geen kaartjes voor jan en alleman.
Verder is mijn mening over supporters die komen kijken omdat ze de rivalen van onze tegenstanders zijn duidelijk. Opbokken, jullie gaan maar lekker naar je eigen club, dit stadion komt wel vol met Sparta-supporters die niet voor 1 gelegenheid komen.
Maar ook niet al te vaak meer sinds we in de eerste divisie spelen![]()
Kom trouwens ook niet als "rivaliserende club bezoeker" maar gewoon omdat we dat weekend in R'dam zijn en t leuk leek om die wedstrijd te zien!! En trouwens,zie Heracles al helemaal niet als rivaliserende club..meer als eeuwige "net-niet-club"!quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:53 schreef Stpan het volgende:
Ohw, en voor alle 20.000 mensen in mijn omgeving die opeens naar Sparta willen. NEE, ik haal geen kaartjes voor jan en alleman.
Verder is mijn mening over supporters die komen kijken omdat ze de rivalen van onze tegenstanders zijn duidelijk. Opbokken, jullie gaan maar lekker naar je eigen club, dit stadion komt wel vol met Sparta-supporters die niet voor 1 gelegenheid komen.
Maar ook niet al te vaak meer sinds we in de eerste divisie spelen![]()
dan zitten er dus weer 3 tot 4 duizend bezoekers.. net zoals de afgelopen jaren..quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:21 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Kom trouwens ook niet als "rivaliserende club bezoeker" maar gewoon omdat we dat weekend in R'dam zijn en t leuk leek om die wedstrijd te zien!! En trouwens,zie Heracles al helemaal niet als rivaliserende club..meer als eeuwige "net-niet-club"!
Maar okay,ben blij dat het stadion dan vol zit met ECHTE Sparta supporters die gelukkig niet voor 1 gelegenheid komen maar er gewoon zijn,net zoals elke wedstrijd dit seizoen![]()
Dat klopt mensen verander niet snel van club, maar als ik naar mijn omgeving kijk zie ik wel mensen die voor Feyenoord zijn en vroeger regelmatig gingen en nu nog maar zelden, graag meegaan naar Sparta met als voornaamste reden een gezellige avond bij een leuke club.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:19 schreef Stpan het volgende:
@Bayswater, ik denk niet dat mensen die normaal gesproken (af en toe) naar Feyenoord of Excelsior gaan nu opeens naar Sparta willen, zo snel verander je niet van club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |