Ach, de dordtsupporters doen er ook niet echt hun best voor om de vriendelijke supporters uit te hangen. Vraag me af of het vanavond allemaal goed gaat verlopen voor, tijdens en na de wedstrijd. Verslag volgt vanavond laat.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:54 schreef DutchGooner het volgende:
Het blijft een fenomeen,die buscombi's
Mogen we een grote feestdag ervan maken bij julliequote:Op maandag 11 april 2005 23:10 schreef Evertje het volgende:
[..]
Zeg dat....
Nu twee derby's tegen VVV (vrijdag) en MVV. Durf er bijna niet aan te denken, maar het wordt echt een rampweek volgens mij......
jammer dat we jullie niet meer dwars kunnen zittenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:49 schreef Mindlight het volgende:
Eindelijk een verdiende overwinning. 2 keer de paal geraakt, een goal afgekeurd en veruit het beste van het spel (hoewel het nog steeds slecht was). Toch is er nog ruim voldoende kans op het pakken van die 4e periode
Met een beetje mazzel wij jullie nog wel in de ncquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:52 schreef Bayswater het volgende:
[..]
jammer dat we jullie niet meer dwars kunnen zitten![]()
Ja, en als jullie nu eens van heracles hadden gewonnen, dat was helemaal een weelde geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:53 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel wij jullie nog wel in de nc
Niet te enthousiast hoor, maar ik zie nu dat we qua verliespunten gewoon 1e staan in de periode
van heracles winnen is okquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:59 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ja, en als jullie nu eens van heracles hadden gewonnen, dat was helemaal een weelde geweest.
O sorry , was even de instelling van de Excelsior spelers vergeten. Varkevisser weer reserve vanavond?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:00 schreef Mindlight het volgende:ach hadden we niets aan gehad, derde periode.....
Nee we hadden van Volendam en Helmond moeten winnen, dat had gescheeld, dan waren we er nu alNu Haarlem uit en Cambuur thuis, nc here we come!
quote:Op maandag 25 april 2005 20:40 schreef Neede-Radicals het volgende:
Stpan..of andere Sparta supporters..ik (en nog 3 anderen) willen naar Sparta-Heracles. 1. Zijn daar uberhaupt kaarten voor te koop en 2.Zo ja,hoe kom ik aan kaarten? En nee,wij komen niet voor Heracles!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |