Doet me denken aan die tent op Lowlands afgelopen jaar bij de ingang van Capming 3. Daar hing een spandoek op met "IN VOORVOCHT ZIT OOK ZAAD!"quote:Op maandag 11 april 2005 22:21 schreef Litso het volgende:
Klinkt idd als voorvocht. Dat is inderdaad het vocht uit je prostaat, maar er kan zaad in zitten dus steek hem er niet zomaar in
quote:Op maandag 11 april 2005 22:19 schreef Fr3nK3L het volgende:
en ik maar denken wat ik me voor moest stellen bij de TT
Een nuttige boodschap die daarna op menig WC-muur viel te aanschouwen. Doe er je voordeel mee.quote:Op maandag 11 april 2005 22:22 schreef Litso het volgende:
Doet me denken aan die tent op Lowlands afgelopen jaar bij de ingang van Capming 3. Daar hing een spandoek op met "IN VOORVOCHT ZIT OOK ZAAD!"
Meer schoonmaakmiddel... Om die pijpleiding schoon te krijgen, en enigszins op de juiste zuurgraad, zodat de manschappen niet gehinderd worden in hun drang naar hun goddelijke eindbestemming...quote:Op maandag 11 april 2005 22:24 schreef Cappy het volgende:
Dude !
Het is idd voorvocht en er is niets mis mee zover ik weet .. gewoon wat "smeermiddel " ;-)
Maarja idd er zit wat zaad bij ... dus mind your childeren![]()
Daar is een woord voor weet je .......quote:Op maandag 11 april 2005 22:06 schreef izzow het volgende:
Als ik een meisje vinger oid kan ik zo ubergeil worden dat me dop dan vochtig begint te worden, een soort voorvocht ofzo :S Tis gewoon slijmerig, misschien dat vocht wat de prostaat toevoegd aan je zaad? En het is ook best veel, oke geen theelepel vol ofzo, dat zou een beetje te gortig worden, maar het is toch echt erg aanwezig zalk maar zegge... Ik weet niet wat ik er van vinden moet.
Wat denken jullie ervan, hebben meerdere t (dat hoop ik iig) . Ik vind t kut eik. Misschien hierna niet meer, nouja wel eerlijk zijn he
![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 23:04 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Meer schoonmaakmiddel... Om die pijpleiding schoon te krijgen, en enigszins op de juiste zuurgraad, zodat de manschappen niet gehinderd worden in hun drang naar hun goddelijke eindbestemming...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |