Ik had Davidenko ook in eerste instantie maar heb hem eruit gemikt juist omdat ie van tevoren een toernooi won. De vorige keren dat Davidenko ergens goed presteerde lag ie er in het daaropvolgende toernooi heel snel uit. daarom dacht ik, toch maar nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:01 schreef Norrage het volgende:
Toch grappig dat ik de enige ben (en dat er maar 3 zijn in de hele top 100 van de TM) die Davydenko heeft gekozen..Hij bleek toch echt in een behoorlijk bloedvorm te zijn in voorbereiding naar Roland Garros. IK ben blij dat ik Nikolay lekker gekozen heb...Super
Jammer dat Canas
Wishful thinking mittquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:38 schreef mitt het volgende:
Je streept teveel Juan.
ja dat blijkt...toch hoop ik dat Puerta de finale haaltquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:27 schreef Juan Zueco het volgende:
Sommige pillen hebben die bijwerking suus.
J.
Om maar niet te spreken over Maradonaquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:32 schreef suus21 het volgende:
waarom zijn bijna alle Argentijnen een beetje vatsig: Nalbandian is dik en Puerta ook al, in termen van een topatleet gesproken
Federer uiteraard, Henman, Wessels, Ancic, Kiefer doet het vaak goed in Halle, Youzhny, Karlovic, Dent, Phillippoussis als ie nog speelt, misschien Rusedski, Arthurs, de typische grasspelers.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:18 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Touche Frits.
J.
P.s. Nog tips voor Halle en Queen's?
ik ookquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:48 schreef suus21 het volgende:
yoehoe ik heb de 2 finallisten..
Wawrinkaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |