ik heb nog een plekje overquote:Op donderdag 28 april 2005 17:43 schreef Kos het volgende:
Of mag ik bij iemand in de tent?
vind je t gek, vorig werd er afgesproken bij de 24u tent bij de boot, alleen Heatwave gezienquote:Op donderdag 28 april 2005 22:48 schreef saaw het volgende:
aan dat topic te zien hebben niet erg veel mensen er veel vertrouwen in, wel jammer
Dat klopt niet, dit jaar toch al 2 in NL hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 18:10 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Heel klein,die doen alleen 1 optreden in NL dit jaar
niet miepenquote:Op donderdag 28 april 2005 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind je t gek, vorig werd er afgesproken bij de 24u tent bij de boot, alleen Heatwave gezien
euh ik weet niet hoor maar er zijn daar vrij veel mensenquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:11 schreef Mystique86 het volgende:
Ach jaa...je kan natuurlijk ook gewoon geen meeting houden en je komt dan ook vast en zeker wel iemand tegen die hier ook rond doolt
Wij doen al jaren zeer zorgvuldig aan image-building!quote:Op donderdag 28 april 2005 14:13 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Camping 3 verschilt nauwelijks van de andere campings hoor. Ik heb er vaak genoeg gelegen, en ik vond de herrie wel mee vallen. Camping 3 heeft gewoon de naam van 'relcamping', maar in werkelijkheid zijn gewoon alle campings relcampings![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:42 schreef Roellio het volgende:
[..]
Wij doen al jaren zeer zorgvuldig aan image-building!
Ja sorry, ik was te dronken, en heb bovendien geen rubberboot gezienquote:Op donderdag 28 april 2005 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind je t gek, vorig werd er afgesproken bij de 24u tent bij de boot, alleen Heatwave gezien
hmm, heather nova vind ik niet zo heel bijzonder, beetje in hetzelfde straatje als Jewelquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:01 schreef peaceman het volgende:
Festivalinfo zegt:
Death from Above 1979 komt zowel naar pukkelpop als naar Lowlands, dit is te zien op de website van de band. Tevens zal de band Heather Nova dit jaar ook van de partij zijn bij beide festivals. Deze week werd ook bekend dat My Chemical Romance en the Bravery te zien zullen zijn op Lowlands.
De organisatie van Lowlands en Pukkelpop belooft veel grote namen, dus hou de site in de gaten.
mee oneens, Heather is vele malen beter!quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:08 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
hmm, heather nova vind ik niet zo heel bijzonder, beetje in hetzelfde straatje als Jewel
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:45 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Ja sorry, ik was te dronken, en heb bovendien geen rubberboot gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |