quote:Op maandag 11 april 2005 20:02 schreef Euc- het volgende:
Als je eens begint met uit te leggen wat plooien zijn..
Kaart al bekeken trouwens? (als je vragen hebt, vaktermen, onbekende producten enzo..)
Anders weten de andere niet waar het over gaat.quote:Op maandag 11 april 2005 19:51 schreef Euc- het volgende:
[..]
Sommige bliksoep is best lekker, tomatencréme soepje vind ik af en toe best nog te eten
Verder eet ik eerlijk gezegd wel het liefst zelfgemaakte, maar uit een potje zijn er sommige tussen die ook erg lekker zijn !
Keb vandaag mn stage voor volgend jaar al geregeld, mag bij bretelli gaan stagelopen. (Hikt tegen een ster aan, check de menukaart maar es: www.bretelli.nl )
Hoefde niet eens op gesprek, had gebeld en kon volgend jaar gewoon terecht![]()
Dit is SLOWCHAT...quote:Op maandag 11 april 2005 23:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Is dit nu CUL of LIF?
Niks maar gordijenen interesseren mij nu niet echtquote:Op maandag 11 april 2005 23:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dit is SLOWCHAT...![]()
Vaak over eten, en soms niet.![]()
What's the problem?
Dat interesseert mij niet..quote:Op maandag 11 april 2005 23:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als het we het dan over auto's gaan hebben of zo![]()
Sorry mij wel moet er nog eentje uitzoeken voor het eind van de maand.quote:
Meis, hij hangt al...quote:Op maandag 11 april 2005 23:26 schreef krakkemieke het volgende:
Obli: Mijn voordeurgordijn is 2.20 meter aan de onderkant en 1.35 aan de bovenkant. Er zitten 14 dubbele plooien in, om de 10 cm.
Misschien kan je daar wat mee?
Ik niet lullen over gordijnen, jij niet over auto'squote:Op maandag 11 april 2005 23:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Sorry mij wel moet er nog eentje uitzoeken voor het eind van de maand.
Denk een Ford Mondeoquote:
quote:
Is idd een ruime en degelijke auto. En vind het idd geen lelijke autoquote:Op maandag 11 april 2005 23:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Vind je dat een aantrekkelijke auto?
volgens mij welquote:Op maandag 11 april 2005 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
Bestaan er ook wasbare rolgordijnen, bij een bouwmarkt? (Over gordijnen gesproken.......)
Hmmmm, denk je?quote:Op maandag 11 april 2005 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
Bestaan er ook wasbare rolgordijnen, bij een bouwmarkt? (Over gordijnen gesproken.......)
Van die vouwgordijnen kiunnen zeker in de wasmachinequote:Op maandag 11 april 2005 23:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmmmm, denk je?
Zijn toch wel met een speciaal stijfsel bewerkt...?
Ga je iets leuks doen?quote:Op maandag 11 april 2005 23:48 schreef krakkemieke het volgende:
BTW, ik meld me vast af voor het weekend, ben effe weg van vrijdag tot maandag.
quote:Op maandag 11 april 2005 23:52 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind horloges lelijk, want ze geven de tijd aan....
Wrom niet?quote:Op maandag 11 april 2005 23:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vrouwen.. onvoorspelbare wezens...
Laat ik er eentje bij me overnachten, omdat ze dan ontbijt krijgt
Zegt ze: Ik neem nog 2 vriendinnen mee...
Pff, denk maar niet dat ik daarvoor nog ontbijt ga maken
Ik vind dat ze voor mij dan wel ontbijt mogen maken, als ze met z'n drieën langskomenquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vind dat ze voor mij dan wel ontbijt mogen maken, als ze met z'n drieën langskomen
Ja hallo, de afspraak was dat ik maar voor 1 iemand overnachting en ontbijt hoefde te verzorgen. Komt ze nu met nog 2 andere aankakken...quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]Is jouw huis, zijn jouw gasten.
Zo hebben we je niet opgevoed, Noodle!![]()
Ze moeten wel een beetje moeite doen, als ze bij mij willen overnachtenquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:17 schreef Oblivion het volgende:
Truste Krak, ik ga ook naar mijn bedje..![]()
Enne Noodle, schaam je! Of je nou voor 2 personen, of voor 4 personen iets klaar moet maken...Weinig verschil.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |