carolina marguez - the killer songquote:op maandag 18 april 2005 15:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben op zoek naar de titel en dj van het 'fluitnummer'uit kill bill. is nu veel te horen op slamfm maar ik hoor steeds de titel niet... anyone?
het origineel is bernard hermann - twisted nerve.quote:op maandag 18 april 2005 15:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
is dat niet het origineel? ik ben op zoek naar de remix. of is dat hem ook?
lasgo - all night longquote:op maandag 18 april 2005 17:30 schreef moonflower343 het volgende:
zeg mensen hoe heet dat dance-nr met de tekst
..i wanna make love with you all night long....
komt de hele dag op de radio...
muse heeft hem een tijdje geleden gecoverd, john mayer is de uitvoerende van de laatste versiequote:op maandag 18 april 2005 18:22 schreef impry het volgende:
ik hoor de laatste tijd regelmatig een nummer voorbij komen met de tekst:
"butterflies are having fun"
en
"you know how i feel"
als ik dan google kom ik wel uit op de titel: "feeling good"
maar van welke artiest is de versie die de laatste tijd vaker gedraaid wordt?
kan me vaag wat herinneren van een beetje een 'showband-achtig' sfeertje. maar dit kan ik ook verwarren met een ander nummer.
bedankt! origineel is niet noodzakelijk.quote:op maandag 18 april 2005 18:23 schreef wlsandman het volgende:
[..]
muse heeft hem een tijdje geleden gecoverd, john mayer is de uitvoerende van de laatste versie
het origineel weet ik niet uit mijn hoofd
ik ken hem in zeg maar de 'jazz' versie door the frank cunimondo trio. deze versie werd toentertijd ook in die reclame gebruikt waarin je een vrouw op een schommel op een flatgebouw zag.quote:op maandag 18 april 2005 18:24 schreef impry het volgende:
[..]
bedankt! origineel is niet noodzakelijk.
the jawhawks - take me with you (when you go)[1992]quote:op maandag 18 april 2005 18:13 schreef crazyivan het volgende:
ik zoek een pop/rock nummer, weet alleen een stukje van het refrein:
each night when i go to bed afraid, take me with u when i go...
iemand een idee?
michael bublé - feeling goodquote:op maandag 18 april 2005 19:09 schreef charmian het volgende:
[..]
ik ken hem in zeg maar de 'jazz' versie door the frank cunimondo trio. deze versie werd toentertijd ook in die reclame gebruikt waarin je een vrouw op een schommel op een flatgebouw zag.
the nightflyer - voyage voyage [2002]quote:op maandag 18 april 2005 19:36 schreef pieter_pontiac het volgende:
hoe heet die cover van desireless - voyage voyage ook alweer, die een jaar terug in de top40 stond
neej denk datie die van novaspace bedoelt...quote:op maandag 18 april 2005 19:45 schreef muziekstad2000 het volgende:
[..]
the nightflyer - voyage voyage [2002]![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |