Zij werkt bij Hollywoodquote:Op maandag 11 april 2005 19:46 schreef H-blast het volgende:
[[url=http://img228.echo.cx/img228/6694/kansloos2ej.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
![]()
Zo weet ik er nog wel een paarquote:Op maandag 11 april 2005 20:59 schreef JaWi het volgende:
Ik stel voor dat we iedereen die zijn vrienden 'homeboys' noemt het land uitzetten.
"Hieronder vind je een paar spelletjes om je in de tussentijd te amuseren"quote:Op maandag 11 april 2005 21:07 schreef CasB het volgende:
De database-server van superdudes/sugababes is plat
Wat kan een breezahsletten-topic toch een mooie verkapte DDoS zijn.quote:Op maandag 11 april 2005 21:07 schreef CasB het volgende:
De database-server van superdudes/sugababes is plat
Alsof je wordt doorgestuurd als de databas-server weer online isquote:Op maandag 11 april 2005 21:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
"Hieronder vind je een paar spelletjes om je in de tussentijd te amuseren"
Jammer is dat, dat was de beste site met breezah sletjes...quote:Op maandag 11 april 2005 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
Bij deze een vriendelijk doch dringend verzoek vanuit Fok!
Gaarne geen foto's meer te gebruiken van sugababes.nl en superdudes.nl.
We hebben wat opmerkingen ontvangen van daaruit, en liever zien we dat jullie de foto's dan ergens anders vandaan halen.
Ook foto's van die 2 sites ergens anders opslaan en alsnog posten is dan natuurlijk niet de bedoeling.
Bedankt alvast!
quote:Op maandag 11 april 2005 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
We hebben wat opmerkingen ontvangen van daaruit, en liever zien we dat jullie de foto's dan ergens anders vandaan halen.
Ook foto's van die 2 sites ergens anders opslaan en alsnog posten is dan natuurlijk niet de bedoeling.
Bedankt alvast!
whahhaquote:Op maandag 11 april 2005 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
Bedankt alvast!
Het is een verzoek van Fok! omdat wij er gezeur over krijgen.quote:Op maandag 11 april 2005 21:29 schreef wise het volgende:
![]()
ergens anders opslaan moet gewoon kunnen. Wat een gelul![]()
ok, geen foto's, maar wel www-links?quote:Op maandag 11 april 2005 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is een verzoek van Fok! omdat wij er gezeur over krijgen.
Je zou gewoon mee kunnen werken en je plaatjes ergens anders vandaan kunnen halen.
Anders houden dit soort dingen snel op lijkt mij.
quote:Op maandag 11 april 2005 21:23 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Jammer is dat, dat was de beste site met breezah sletjes...
Ik weet nog wel een andere site (een zweedse, www.snyggast.se)
quote:Op maandag 11 april 2005 21:42 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar kan ik het voordeligst een vlucht boeken naar Stockholm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |