Aaaah het mogen alleen Airborne troops zijn...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:07 schreef Drastix het volgende:
moet gewoon 1 op 1 zijn.
Op deze screenie zie je wat ik bedoel. In deze provincie staan 2 groepen. 1 groep van 2 para-divisies en 1 groep van 2 transport-vliegtuigjes.
[afbeelding]
Oh ja, voor de liefhebbers: http://www.drastix.demon.nl/no_time_limit12.zip
Hiermee kun je de start-datum max. terug gooien tot het jaar 1100 en het loopt nu door tot 2199
Roellie, nog tips over wat ik zei ?quote:
kom ik morgen op terug...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Roellie, nog tips over wat ik zei ?
Ikkanniewachtuhquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
kom ik morgen op terug...
dan zal ik ook wat tekst bij de plaatjes zetten
Dat klopt. nieuwe slots worden beschikbaar bij 40, 60 en 80 fabrieken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
- Na overname van al die fabrieken (en dus IC) moet ik toch ook nieuwe researchslots krijgen?
Het makkelijkste is om eerst een potje met Duitsland of Rusland te spelen. Die zijn redelijk zelfvoorzienend met resources en hebben grote legers.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:16 schreef ProXi het volgende:
Ik heb hem 2x gespeeld maar ik werd totaal ingemaakt
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
- Ik heb zo teringweinig IC, en overname van al die landen + fabrieken lijkt niks te helpen
Ik betwijfel of er uberhaupt in deze omgeving veel fabrieken staan. Maar ik denk dat er nog iets anders aan de hand is...
- Eerst had ik alleen in de overgenomen landen partizan activity (werd iets minder na een garrison+MP) , nu ook in Argentijnse gebiedsdelen partizanen verdomme
Als ik dit zo lees dan denk ik dat je een hoog "dissent" hebt. Wanneer je de oorlog verklaart aan een land dat stijgt je dissent. Wanneer je dissent omhoog gaat dan zal je meer IC nodig hebben op consumer goods in deze plus te houden. Dit heeft dus ook te maken met je eerste vraag.
- Na overname van al die fabrieken (en dus IC) moet ik toch ook nieuwe researchslots krijgen?
zie de post van drastix
- Heb alleen nog maar infanterie, want tankdivisie bouwen duurde nog te lang .... ook nog geen boten gebouwd, alleen garrisons om landen rustig te houden en wat infanteriedivisies ...
Nu mijn vraag aan jou: waarom speel je in gods naam met argentinie??
Hearts of Iron bestellenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:16 schreef WeirdMicky het volgende:
Ok nog 1 keer...waar moet ik die fucking game nou kopen?
of zeg me waar te downloaden...zucht
Zo was ook mijn gedachte en ik ben ook nog steeds lekker bezig met het annexeren van Zuid-Amerika, ik zit nu halverwege 1942 (in 36 begonnen) en naast de landjes die jij ook hebt Boezelaar heb ik ook Peru te pakken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Argentinie ..... ach, ik dacht, dan heb je niet zulke sterke tegenstanders in de buurt
Hoe krijg je het voor mekaar spanje nog te annexeren?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:16 schreef Roellie80 het volgende:
ik heb nu 148/91 (IC/fabrieken)
Ik was in '32 begonnen en heb ik Nederland en Batavia fabrieken gebouwd tot ik er 80 had.
(Nederland begint met 30 fabrieken ofzo)
Ik heb spanje ge-annexeerd en daar draaien dus nu (slechts) 11 fabrieken wat zorgt voor mijn totaal van 91
heel leuk allemaal... maar ik heb dus geen manpower... ik krijg +0.26 manpower en dat betekend dat ik ongeveer 2-3 max divisie's per maand kan maken. dus ik houd dikke IC over
beetje mazzel...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor mekaar spanje nog te annexeren?
Ja had ik ook een keer, de republikeinen wonnen en dat terwijl ik als Rusland mijn steun niet gaf. Was wel leukquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:46 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
beetje mazzel...
ik '37 is er een burgeroorlog in Spanje tussen de republikeinen en de nationalisten.
Historisch gezien moesten de nationalisten winnen; maar de republikeinen wonnen in mijn geval.
Op dat moment werd Spanje dus een soort van nieuw land. Dit nieuwe land had nog geen diplomatieke overeenkomsten met andere landen dus kon ik ongestoord een invasie beginnen.
Ik was toen al 3 jaar bezig met tanks te bouwen en kon zo'n 25 divisie's aan land gooien in noord-spanje. aangezien de republikeinen net een burgeroorlog achter de rug hadden was het een kwestie van snel naar de zuidkust rennen en annexeren die handel
(zie de screen hierboven)
Ik heb Rusland nog nooit het hele Oosten zien binnenvallen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:38 schreef Drastix het volgende:
Er zijn een aantal scripted events en de rest is random. er is een kans dat het historisch verloopt maar het kan dus ook anders
quote:
Drastix en ik hadden al het idee om een HOI2 lan te organiseren..quote:Op maandag 9 mei 2005 15:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat mij wel gaaf lijkt is om es online te gaan rellen met elkaar .... en dan MET elkaar, dus de beter mensen spelen Duitsland en Italie ofzo, terwijl de minderen zich daarbij aansluiten met bijv. Finland, Hongarije, Roemenie etc.
Is dit uberhaupt te doen?
Tja, Ik ben nog als nederland bezig maar het is verrekte lastig om uberhaupt de oorlog te overleven.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:17 schreef PLAE@ het volgende:
Nog een opmerking. Waarom zie ik niemand die als Nederland een alliantie sluit met Duitsland. Dan een deel van West-Europa te grazen neemt en vervolgens Duitsland aanpakt?
jep, nederland is ook eigenlijk een kansloos land (historisch gezien)quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:36 schreef VoreG het volgende:
Roellio maar hoe begin jij dan met Nederland? Wat doe jij dan? Want ik heb het geprobeerd normaal 36 scenario en ik heb 2 jaar lang tegen de Duitsers gevochten, maar toen werd ik alsnog overrompelt..
duitsland en rusland hebben een vrede's-overeenkomst tot ergens in '43 volgens mij..quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:55 schreef VoreG het volgende:
Hoe komen jullie telkens aan de mazzel dat Rusland wel binnenvalt of dat Duitsland de buren gaat opzoeken...
Het enige aparte dat ik tot nu toe heb gehad is dat het andere Spanje de oorlog won en dat Denemarken een keer werd overgeslagen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |