Jij komt ook een kwartier nadat je een afspraak hebt aandraven? Op school kom je daar misshien nog wel mee weg, moet je straks eens doen als je gaat solliciteren of als je een zakelijke afspraak hebtquote:Op maandag 11 april 2005 15:24 schreef BrauN het volgende:
Domme regel.
Het zou zo moeten zijn dat je zelfs tot 1 minuut voor het einde van de toegestane tijd nog binnen mag komen en die toets maken... Je moet immers zelf weten hoe lang je er aan wil besteden...
Ja, met zo'n mentaliteit kom je er welquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:29 schreef King_of_cubes het volgende:
Het is ook eigelijk wel m'n eigen stomme fout maar ik moest het gewoon even afreageren. Inmiddels kan ik er trouwens zelf ook wel om lachen, vooral omdat ik nogsteeds voldoende sta.
je sig:quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:09 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, met zo'n mentaliteit kom je er wel![]()
Sukkel.
Ok. Overdrijven is ook een vak he...quote:niet aansprakelijk voor domme uitspraken
wat doe je hier op fok??? Ga nog leren manquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:38 schreef Alter88 het volgende:
Ik zit hier al sinds 11.00 te wachten op een toets die om 12.00 begint... Je weet het maar nooit met de NS. Maar ik sluit me bij de meerderheid aan: eigen schuld
nix niet kinderachtig, juist van hoger opgeleiden mag je verwachten dat ze klok kunnen kijken, en gewoon op tijd komen..quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:03 schreef SaferSephy het volgende:
zit je op de middelbare school of MBO? zo ja, TERECHT!
HBO of Uni? beetje kinderachtig
Damn, ik realiseer me dat net ook. Zelfs als ik ziek was ging ik nog tentamens maken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:19 schreef teknomist het volgende:
Ik ben nog nooit te laat op een tentamen gearriveerd.
Kwestie van planning is dat.
Mensen die wel te laat komen zijn zo gruwelijk vervelend. Klotekabaal als ze binnekomenquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:19 schreef teknomist het volgende:
Ik ben nog nooit te laat op een tentamen gearriveerd.
Kwestie van planning is dat.
Gezellig man, twintig man die op verschillende tijdstippen lawaaierig binnen komen lopen tijden een moeilijk examen, omdat ze geen klok kunnen kijkenquote:Op maandag 11 april 2005 15:24 schreef BrauN het volgende:
Domme regel.
Het zou zo moeten zijn dat je zelfs tot 1 minuut voor het einde van de toegestane tijd nog binnen mag komen en die toets maken... Je moet immers zelf weten hoe lang je er aan wil besteden...
nee maar omdat ze op de middelbare, en soms op het MBO nog leerplichtig zijnquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:07 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
nix niet kinderachtig, juist van hoger opgeleiden mag je verwachten dat ze klok kunnen kijken, en gewoon op tijd komen..
Vind ik persoonlijk ook, de tijd is gewoon een richtlijn wanneer die gaat beginnen. Misschien dat iemand die later komt dan de rest (zo zeg ik het maar, want het is relatief gezien. Stel de hele klas zou te laat zijn 20 min. dan was het dus niet erg geweest) wel weer de rest stoort in het maken van de toets. Maarja ik heb er persoonlijk nooit problemen mee. En je kan best rustig binnenkomen vind ik.quote:Op maandag 11 april 2005 15:24 schreef BrauN het volgende:
Domme regel.
Daar stoor je de anderen mee die druk bezig zijn met de toets.quote:Op maandag 11 april 2005 15:24 schreef BrauN het volgende:
Domme regel.
Hahahah, ow nu maak je wel onderscheid dan. Leg me dat eens uit. Als je zo een instelling hebt, dan ben je geen een school waard. Beetje kinderachtig? Dus mensen die een hogere opleiding doen zouden minder strenger behandeld moeten worden? Uhmm wat een mietjes dan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:03 schreef SaferSephy het volgende:
zit je op de middelbare school of MBO? zo ja, TERECHT!
HBO of Uni? beetje kinderachtig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |