Ik hou de stand wel bij Skaaiquote:Op maandag 11 april 2005 17:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb er 'even' een rok bij gekocht van 50 euro.
Nog geen dag mijn salaris en nu alweer debiel geshopt
DVD's zijn okayquote:Op maandag 11 april 2005 17:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh, dan zondig ik elke maand
Ik ben dvd verslaafd af maar deze maand kwamen al die mooie releases die ik wou hebben.. dus heb ik 150 euro uitgegeven aan dvd's
Ja hallo IK wou die cd van Anouk, pikkerd!quote:Op maandag 11 april 2005 16:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gefeli
Ik wacht nog steeds tot ik wat win
Anouk is van mijquote:Op maandag 11 april 2005 17:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja hallo IK wou die cd van Anouk, pikkerd!
Gefeliciteerd, tof mên
quote:Op maandag 11 april 2005 17:43 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb gelijk even meegedaan met alle prijsvragen![]()
Ik heb een nieuw doel in mn levenquote:Op maandag 11 april 2005 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Ik doe altijd mee.
En eindelijk iets gewonnen
Whehequote:
Ik doe met alles mee, maar nu bedenk ik: stel nou dat ik een stomme prijs win, dan is mijn kans om daarna een leuke prijs te winnen kleiner denk ik... Maar hoe meer ik meedoe, hoe meer kans op een prijs...quote:Op maandag 11 april 2005 17:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe
Soms zitten er echt leuke prijzen bij.
Maar als het prijzen zijn waarbij ik niks aan heb, doe ik niet mee.
quote:Op maandag 11 april 2005 17:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik doe met alles mee, maar nu bedenk ik: stel nou dat ik een stomme prijs win, dan is mijn kans om daarna een leuke prijs te winnen kleiner denk ik
quote:... Maar hoe meer ik meedoe, hoe meer kans op een prijs...
Dilemma, dilemma
Bupa weet altijd raadquote:Op maandag 11 april 2005 17:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Statistiek is nooit mn sterkste kant geweest![]()
quote:
Nou ik vond dat Ghostbuster stom deed.Dan krijg je van mij een warm onthaal!quote:Op maandag 11 april 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Waar heb ik dit warme, liefdevolle ontvangst aan te danken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |