Het is dat ik op een stoel zit en niet op een mand, anders was ik er zo doorgevallenquote:Op maandag 11 april 2005 16:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iedereen staat op een 'at random' gekozen plek (Behalve ik, Tania en niksan![]()
)
Dus niet miepen
Ja maar een van mijn vaste routines om te aanbidden is om op ze te poepen..quote:
Ik sinds Eternal Sunshine Of The Spotless Mindquote:Op maandag 11 april 2005 16:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu pas fan?
Damn, toen ik nog in mijn luiers lag te stinken was ik al fan van hem
Nu snap ik meteen waarom je Mister Fok! bent gewordenquote:Op maandag 11 april 2005 16:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar een van mijn vaste routines om te aanbidden is om op ze te poepen..
[afbeelding]
Gefeliquote:Op maandag 11 april 2005 16:54 schreef Timmai het volgende:
Halloterug van een weekend weg, ik kijk op FOK! en ik zie dat ik gewonnen heb bij de prijsvraag: de cd van Maud die ik al heb
Maar wel leuk natuurlijk
Dan heb je héél wat in te halen, makkerquote:Op maandag 11 april 2005 16:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik sinds Eternal Sunshine Of The Spotless Mind![]()
Ja he? Ze zijn gevallen voor mijn kontquote:Op maandag 11 april 2005 16:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu snap ik meteen waarom je Mister Fok! bent geworden
TOEVAL OF NIET!!!!!quote:Op maandag 11 april 2005 16:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gefeli
Ik wacht nog steeds tot ik wat win
Ik heb al ESOTSM, The Majestic èn Man On The Moon. Ik wil wel nog The Truman Show kopenquote:Op maandag 11 april 2005 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan heb je héél wat in te halen, makker
quote:Op maandag 11 april 2005 16:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iedereen staat op een 'at random' gekozen plek (Behalve ik, Tania en niksan![]()
)
Dus niet miepen
Dizer!quote:Op maandag 11 april 2005 16:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar een van mijn vaste routines om te aanbidden is om op ze te poepen..
[afbeelding]
Doenquote:Op maandag 11 april 2005 16:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb al ESOTSM, The Majestic èn Man On The Moon. Ik wil wel nog The Truman Show kopen
quote:Op maandag 11 april 2005 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
TOEVAL OF NIET!!!!!
IK HEB OOK GEWONNEN![]()
![]()
![]()
Anders ga je jezelf de hele tijd quoten ofzo.quote:Op maandag 11 april 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Ik keek even wie er allemaal gewonnen hadden....blijk ik er ook tussen te staan
Ja hallo. Weet je hoe kei toevallig dit isquote:Op maandag 11 april 2005 17:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders ga je jezelf de hele tijd quoten ofzo.![]()
Ik geloof niet in toeval, alleen in voorbestemming.quote:Op maandag 11 april 2005 17:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja hallo. Weet je hoe kei toevallig dit is [afbeelding]
quote:Op maandag 11 april 2005 17:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik geloof niet in toeval, alleen in voorbestemming.
Het was dus gewoon voorbestemd, niets bijzonders.
Volgens mij mag het wel als je het vraagt voor msn. Denk ik danquote:Op maandag 11 april 2005 16:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pas nou op!! Straks word je ook gebanned!!!
Ik heb er 'even' een rok bij gekocht van 50 euro.quote:
Ooh, dan zondig ik elke maandquote:Op maandag 11 april 2005 17:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb er 'even' een rok bij gekocht van 50 euro.
Nog geen dag mijn salaris en nu alweer debiel geshopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |