Volgens mij bedoelde hij gewoon NFS:MWquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:26 schreef DrDentz het volgende:
welke andere, waar gaat ie naar op zoek?
dude.. zulke crappy grafics wil ik nieteens op mijn pcquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:03 schreef _moder8or_ het volgende:
En weer zijn er 2 nieuwe screenshots
[afbeelding]
[afbeelding]
De hele NFS serie zijn stuk voor stuk rasechte arcade-racers hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 14:34 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
EA maakt gewoon spellen die populair zijn, en niet wat goed is. Tuning is nu heel populair bij jongeren dus doen ze dat. Ik zie EA nog niet een GT4 of Forza motorsport maken. Ze kwamen met NFS 5 vond ik heel dicht in de buurt. Als ik voor een merk moest kiezen, zou het wel Ferrari zijn. Ze hebben een rijke history, veel auto's en rete snel. En wellicht dan een klein element tuning erin dat je ze sneller kan maken en wellicht een extra bodykitje, maar niks speciaals. Het moet weer om het realisme gaan.
Ik zelf gebruik de Logitech MOMO Force Feedback Racing Wheel, en daar ben ik echt super tevreden meequote:Op zondag 7 augustus 2005 20:23 schreef Woodpecker het volgende:
Beetje off-topic, maar hier zullen wel FOK!kers komen die het weten: Wat is op dit moment het beste stuurwiel voor de pc?
1 wel. Maar 2 wil me niet meer lukken, ik heb alle races gedaan. Ik kan gaan rondrijden wat ik wil, maar ik heb geen upgrades of enige races nog te doen. Terwijl het spel zegt dat ik op 63 % zitquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb je ze nu allebei uitgespeeld?
Tja, dat krijg je met free roaming.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:26 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
1 wel. Maar 2 wil me niet meer lukken, ik heb alle races gedaan. Ik kan gaan rondrijden wat ik wil, maar ik heb geen upgrades of enige races nog te doen. Terwijl het spel zegt dat ik op 63 % zit![]()
Kan iemand mij wellicht hiermee helpen? vind het jammer dat ik het nu niet meer verder kan spelen...
(Sorry voor de dubbel post) Had ik ook. maar dan al op 40%. Het schijnt zo te zijn dat je gewoon een paar keer andere racers die gewoon door de stad heen rijden moet challengen en verslaan ofcourse...quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:26 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
1 wel. Maar 2 wil me niet meer lukken, ik heb alle races gedaan. Ik kan gaan rondrijden wat ik wil, maar ik heb geen upgrades of enige races nog te doen. Terwijl het spel zegt dat ik op 63 % zit![]()
Kan iemand mij wellicht hiermee helpen? vind het jammer dat ik het nu niet meer verder kan spelen...
Op de worldmap heb ik ook al alle races gedaan, en op de kaart staan ook geen andere racers meer (die ik kan verslaanquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:06 schreef M-Brother het volgende:
[..]
(Sorry voor de dubbel post) Had ik ook. maar dan al op 40%. Het schijnt zo te zijn dat je gewoon een paar keer andere racers die gewoon door de stad heen rijden moet challengen en verslaan ofcourse...![]()
Ha, ik ook.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:38 schreef Mattt het volgende:
Wie kent NFS High stakes nog ?
Dat vind ik nog steeds de leukste![]()
* _moder8or_ vinger opsteekt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:31 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Op de worldmap heb ik ook al alle races gedaan, en op de kaart staan ook geen andere racers meer (die ik kan verslaan) en ik kom ook helemaal niks meer tegen ofzo... Vind het maar raar... Wie heeft nfs2U wel al uitgespeeld?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
* _moder8or_ vinger opsteekt.
100%. Gewoon goed racen. Alle DVD covers scoren. Misschien moet jij je wagen meer pimpen zodat je op meer sterren uitkomt en daarmee nieuwe races unlocked
Ja die vond ik ook het veste, alleen werkt ie niet op XP geloof ikquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:38 schreef Mattt het volgende:
Wie kent NFS High stakes nog ?
Dat vind ik nog steeds de leukste![]()
Ik heb hier zelfs Need for Speed 3 werkend op XPquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:33 schreef menesis het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook het veste, alleen werkt ie niet op XP geloof ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |