Dank je.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:22 schreef CybPraetorian het volgende:
http://files.ea.com/downl(...)d/NFSMW_Yahoo_HI.mov
doel opslaan als:
voor de downloader...
man wat een geil uitziend spelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:31 schreef AMD64 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan moet je even het filmpje bijzienquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:05 schreef Talietje het volgende:
[..]
man wat een geil uitziend spel
die moet ik hebben
WOW!quote:
Heb je het filmpje gezien/gehoord bij het starten van een BMW M3 motorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
WOW!
Dat ziet er wel HEEL strak uit!![]()
Ik hoop echt dat ze werk maken van het motorgeluid, dat die zescilinder straks door de kamer brult, en niet van die grasmaaiergeluiden zoals voorheen.
mijn videokaart is goed mênquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dan moet je even het filmpje bijzienEn koop ee betere videokaart
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:07 schreef Talietje het volgende:
[..]
mijn videokaart is goed mên
koop een beter levenmn beeldinstellingen waren verkeerd, nou is alles toppie
Selecteer het plaatje maar eens (zodat hij blauw wordt bedoel ik)quote:
quote:
Niet getreurd, was met Underground 2 hetzelfde.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:33 schreef Talietje het volgende:
[..]noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
![]()
Carmageddon stylequote:Op woensdag 25 mei 2005 17:17 schreef alsem het volgende:
vet! lopen er ook mensen over straat?
Die spellen komen altijd eerder uit voor de consoles...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Selecteer het plaatje maar eens (zodat hij blauw wordt bedoel ik)
Dan kun je het een klein btje lezen...
er staat dat hij op de Playstation 3, Xbox360 en Gamecube uitkomt.
Maar dat geloof ik niet.
De NFS aanhang is ook een groot gedeelte PCgamers dus dat zou dom zijn van EA. Dus ik denk dat het niet helemaal goeie info is...
Hoe kom jij daarbij?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:17 schreef alsem het volgende:
vet! lopen er ook mensen over straat?
als het goed is dit jaar ergens >>>quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:19 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Nu je het zegt...wanneer krijgt dat spel in godsnaam een vervolg![]()
omgquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:30 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
als het goed is dit jaar ergens >>>
Althans, dit zijn de Xbox screenshots.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:45 schreef gieling het volgende:
Gister ook weer twee nieuwe screenshots
[afbeelding]
[afbeelding]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=5452
Die is al zooo oudquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:05 schreef V2i het volgende:Preview van de EA site:
NFSMW_Yahoo_Hi.mov
(Af te spelen met Quicktime)
Ja. Dom van mequote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:12 schreef BierKoning het volgende:
[..]
ik zie toch echt pc-cd er tussen staan?
Neehoor, nextgen: Xbox 360quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:14 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nou. Die screenshots die jij poste, zijn van de Xbox
Rsutig jong. Dit zijn nog maar 'proef'screenshots.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:43 schreef babba het volgende:
Ik vind de screens best jammer eigenlijk, waar zijn de helder blauwe lucht, de stranden, de bossen enz.
Ja idd. Hopelijk ziet de hele game er niet als de shots eruit.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:43 schreef babba het volgende:
Ik vind de screens best jammer eigenlijk, waar zijn de helder blauwe lucht, de stranden, de bossen enz.
Misschien moet je de oude sega onder het stof uit halen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:43 schreef babba het volgende:
Of Need for Speed: Hot Pursuit 2, dat was de laatste "tropische" Need for Speedquote:Op zondag 17 juli 2005 11:50 schreef V2i het volgende:
[..]
Misschien moet je de oude sega onder het stof uit halen.
[afbeelding]
idd.. NFS High stakes & Porsche Unleashed hadden hele goeie tracks.. dat het nu allemaal in 1 stad speelt is leuk, maar ze moeten er ook wat ''buiten omgevingen''' instoppen.. dat je ook een stukje uit de stad kan rijdenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:43 schreef babba het volgende:
Het mooiste was Porsche Unleashedquote:Op zondag 17 juli 2005 16:35 schreef babba het volgende:
[..]
Of Need for Speed: Hot Pursuit 2, dat was de laatste "tropische" Need for Speed
Idd, in een stad rijden kan ook leuk zijn, maar maak dan een stad a'la vice city ofzo, en niet zoas jij al zegt een pools industriegebiedquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:51 schreef pieter_pontiac het volgende:
Die landschappen vallen tot nu toe inderdaad tegen, het lijkt wel of je op een industrieterrein in Polen moet rijden
[afbeelding]
Dat denk ik zeker wel. Wat een prachtige GT intro is dat zegquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:19 schreef Jo0Lz het volgende:
Als ik dat zo bekijk, dan zou dit wel eens de vetste NFS worden tot nu toe
Quicktimequote:Op donderdag 21 juli 2005 11:22 schreef _moder8or_ het volgende:
Er is sinds gisteren een nieuwe video uitgebracht.
Intro - Mustang GT
Helaas. Het is bij mij alleen gelukt met QuickTimequote:Op donderdag 21 juli 2005 15:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Quicktime
Issie er ook gewoon in mpg ofzo?
In die Busted video zit daar een soort bullet-time in ofzo? Om beter door de bochten te komen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:22 schreef _moder8or_ het volgende:
2 nieuwe videos zijn er weer toegevoegd
Busted en Thrill Of The Case
Veel kijkplezier
Laadtijden? Welke laadtijden? Volgens mij moet je echt een nieuwe pc kopenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:02 schreef Daxter-freak het volgende:
Ik vind het Tunen van Auto's echtik hoop dat het spel meer op Underground (
) gaat lijken dan op Hot Pursuit!
Rij je ook weer vrij rond in Most wanten of krijg je steeds weer menu's?
van mij mogen ze ook wel wat aan de laadtijden doen!die vond ik echt te lang in NFSU 2!!
Dude, gamen op een pcquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:21 schreef babba het volgende:
[..]
Laadtijden? Welke laadtijden? Volgens mij moet je echt een nieuwe pc kopen
quote:Need for Speed Most Wanted Pack Art Revealed
Check out the package art for the upcoming game Need for Speed Most Wanted. Platforms shown are PlayStation®2, Xbox® Nintendo GameCube™ Nintendo DS™ and Nintendo Game Boy® Advance. (Xbox® 360™ and PSP™ coming soon.)
Zoals te lezen (wat jij waarschijnlijk niet hebt gedaan) is dat hij nog moet verschijnen (xbox 360/ pc)quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:05 schreef piet_pelle het volgende:
Waar is de X360 boxart? En gamen hoor gewoon op een console, simple zat. Behalve als het om RTS en FPS gaat al zie ik enkele van deze titels ook graag op de console.
Ach, ik kan me ook wel voorstellen hoe die eruit zal zien. Namelijk exact hetzelfde alleen dan met X360 logo'tje erboven.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zoals te lezen (wat jij waarschijnlijk niet hebt gedaan) is dat hij nog moet verschijnen (xbox 360/ pc)
Goh, waarom zien al die console dingen er dan zo oerlelijk uit en is het beeld op de PC gewoon 10 malen beter?quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:05 schreef piet_pelle het volgende:
Waar is de X360 boxart? En gamen hoor gewoon op een console, simple zat. Behalve als het om RTS en FPS gaat al zie ik enkele van deze titels ook graag op de console.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |