Ik heb ook XP, en hij doet het perfect. Is wel een originele cd trouwens.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het spel nooit aan de praat kunnen krijgen onder win XP helaas...
Klopt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het idee klinkt inderdaad leuk. Maar dat ze het alleen overdag doen is wel jammer. Als ik het me nog goed herriner kon je in NFS 3 overdag en 's nachts rijden.
Tuurlijk. Dat snap ik... het was perfect top om klein te beginnen en ver te eindigen!quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn "liefde" voor Porsche heeft wel bijgedragen aan het feit dat ik het een vet spel vond. Maar het was gewoon ook een echt goed spel. Vooral het feit dat je ergens in de jaren 50 begon en dan langzaam richting 2000 klimmen vond ik top. Volgens mij een uniek concept in de wereld van racegames toen het spel uitkwam.
Bij mij ging deel 5 goed om met mijn stuur. In ieder geval beter dan bij bijvoorbeeld deel 4.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:20 schreef Jereon het volgende:
[..]
Al met al dus een min of meer oneerlijke vergelijking van mijn kant waardoor mijn voorkeur natuurlijk richting de underground varianten gaat. Misschine moet ik nfs5 maar eens proberen, moet toch wel te koop zijn voor een habbekrats tegenwoordig... maarja, als deel 6 al niet met mijn stuurtje overweg kan, wat dan met deel 5...
[..]
Zat volgens mij al in deel 3. Dat kon kiezen of je 's nachts of overdag wou rijden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:25 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Klopt.
Het begon met NFS4 (Road Challenge/High Stakes) om te kunnen kiezen of je in het donker wil racen of juist overdag.
[..]
Oja, jawel. Jij hebt gelijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:29 schreef ElmarO het volgende:
Zat volgens mij al in deel 3. Dat kon kiezen of je 's nachts of overdag wou rijden.
i agree... ze lagen wellicht te goed op de weg, maar daarvoor moest je ook wel veel aanpassen..quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:09 schreef Ultimora het volgende:
NFS-PU (of P2000) vind ik idd nog altijd de beste.. de wegligging in dat spel is gewoon super...
Ik speelde em laatst ook weer op de psxquote:Op zaterdag 23 april 2005 02:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
Geinig, ik vind net Need For Speed 3 terug. Jeugdsentiment.
Spel heb ik toendertijd jaren gespeelt, was er zwaar verslaafd aan en kende alle routes uit m'n kop.
Nu net ff gespeeld, en het is om te janken
Wagens lopen op rail, en geluid als een verkouden grasmaaier.
Mijn favoriete track was Atlantica met de CLK-GTR, maar ook die zag er niet uit.
Blijkbaar is het snel gegaan met de grafische engine, want we zijn nu bij NFS 9 of 10, en zowel 3 als 4 zien er niet uit, terwijl ik 5 (Porsche) nog dagelijks speel en die is gewoon grafisch strak.
Hier een screenie van de Rocky Pass in de 550 Maranello (op jawel 1152 resolutie)..
Ik had echt nog goede herinneringen aan dit spel
[afbeelding]
Hier is trouwens een leuke site voor als je nog muziek uit een Need For Speed deel wilt hebben: http://www.nfsdesign.net/
Ik zocht al jaren een paar van die nummers
Ik had het juist andersom, was nooit zo'n fan van Porsche, maar door het spel wel geworden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn "liefde" voor Porsche heeft wel bijgedragen aan het feit dat ik het een vet spel vond. Maar het was gewoon ook een echt goed spel. Vooral het feit dat je ergens in de jaren 50 begon en dan langzaam richting 2000 klimmen vond ik top. Volgens mij een uniek concept in de wereld van racegames toen het spel uitkwam.
Dat had ik ook, wat een sentimentquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik had het juist andersom, was nooit zo'n fan van Porsche, maar door het spel wel geworden.
Ohja dat zeker weten. Porsche Ruleerd zwaarquote:... bla bla over NFS waar ik het ook mee eens ben ...
Porsche rules
quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hier is trouwens een leuke site voor als je nog muziek uit een Need For Speed deel wilt hebben: http://www.nfsdesign.net/
Hoe heb je NFS III dan werkend gekregen onder Windows XP? Het is mij namelijk niet gelukt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
Geinig, ik vind net Need For Speed 3 terug. Jeugdsentiment.
Spel heb ik toendertijd jaren gespeelt, was er zwaar verslaafd aan en kende alle routes uit m'n kop.
Nu net ff gespeeld, en het is om te janken
Wagens lopen op rail, en geluid als een verkouden grasmaaier.
Mijn favoriete track was Atlantica met de CLK-GTR, maar ook die zag er niet uit.
Blijkbaar is het snel gegaan met de grafische engine, want we zijn nu bij NFS 9 of 10, en zowel 3 als 4 zien er niet uit, terwijl ik 5 (Porsche) nog dagelijks speel en die is gewoon grafisch strak.
Hier een screenie van de Rocky Pass in de 550 Maranello (op jawel 1152 resolutie)..
Ik had echt nog goede herinneringen aan dit spel
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |