Damn, die heb ik al lang niet meer gezien, kan me zelf nieteens meer herinneren of ik de serie leuk vond.quote:
Volgens mij wel!quote:
Da's toch die van het telefoongesprek "Hellow... You don't say... You don't say! You don't say... You don't say... You don't say!"quote:
Nee, Jon is gestoorderquote:Op maandag 11 april 2005 12:53 schreef SocialDisorder het volgende:
zo gestoord is Odie nou ook weer niet.
Da's een strip en officieel geen tekenfilm (hoewel de stem van Bill Murray wel weer goed gevonden wasquote:Op maandag 11 april 2005 12:47 schreef Hitpoint het volgende:
Bedankt voor de reacties, ik weet het eindelijk weer. Het is Odie van Garfield
Er komen hier trouwens veel jeugd sentimenten langsThose were the days!!
Dat is toch ook die hond die op zo'n stomme melige manier lacht?quote:Op maandag 11 april 2005 12:07 schreef Ciske het volgende:
[afbeelding]
Hier heb je Muttley!!!!
Deze is ook lekker hersenloosWas samen te zien met Dastardly in verschillende tekenfilms! Zoals met die vliegtuigen achter een postduif aan
De tekenfilms hebben ook de stem van Bill Murray?quote:Op maandag 11 april 2005 13:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's een strip en officieel geen tekenfilm (hoewel de stem van Bill Murray wel weer goed gevonden was).
En ik heb het dus over de tekenfilms, niet dat gedrocht dat uit de computer kwam rollen.
Ik was altijd onder de indruk van wel, maar dat was dan niet de tekenfilmserie en ik kan niets vinden op IMDB bij Bill Murray. Hmz, vaagquote:Op maandag 11 april 2005 13:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De tekenfilms hebben ook de stem van Bill Murray?
Bij de Garfield tekenfilms die op imdb staan doet Lorenzo Music de stem van Garfield en Gregg Berger de stem van Odie. Ik denk dus dat je indruk niet kloptequote:Op maandag 11 april 2005 13:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik was altijd onder de indruk van wel, maar dat was dan niet de tekenfilmserie en ik kan niets vinden op IMDB bij Bill Murray. Hmz, vaag
DIe is helemaal niet gestoord.quote:Op maandag 11 april 2005 12:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Sharky The Sharkdog uit Eek The Cat?
[afbeelding]
"Tjieuw Muskie!"quote:Op maandag 11 april 2005 12:42 schreef Anguisy het volgende:
Gevonden! Brigadier DogJeugdsentiment
![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |