Ghe ghequote:Op zondag 31 juli 2005 14:14 schreef iteejer het volgende:
[..]
Gaat ie weer Tiesemans
[Tiesemans]
Er staat geschreven: Absolute gehoorzaamheid aan de partner is slechts in een overgangs-situatie nodig. De vrouw dient onmiddellijk aan te voelen wat de man wil, en per ommegaande in overeenstemming daarmee te handelen.
[/Tiesemans]
Zeg.... jij weet nogal veel, he.......quote:Op zondag 31 juli 2005 14:14 schreef iteejer het volgende:
[..]
Gaat ie weer Tiesemans
[Tiesemans]
Er staat geschreven: Absolute gehoorzaamheid aan de partner is slechts in een overgangs-situatie nodig. De vrouw dient onmiddellijk aan te voelen wat de man wil, en per ommegaande in overeenstemming daarmee te handelen.
[/Tiesemans]
Yeah, right......Nu pas???quote:Op zondag 31 juli 2005 14:27 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, het schaamrood staat me dan ook op de kaken.![]()
Aye, Sten..... dit neem je toch niet serieus, gezien de manier waarop Iteejer gelaten de Bronx is ingelopen. Het zijn enkel halfslachtige pogingen om te protesteren tegen de klapjesquote:
Als de man dat wil, dan moet dat ja. In jouw voorbeeld is alleen niet duidelijk wie de man cq de vrouw is. Maar dat hangt ook van de wensen van de man af natuurlijkquote:
in afwezigheid van de man, tenzij de man dat anders wil, is zelfbevrediging toegestaan denk ik.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:29 schreef nokwanda het volgende:
Zeg.... jij weet nogal veel, he.......
Weet jij of de vrouw ook per ommegaande moet reageren op wat de man wil indien de man afwezig is?![]()
Dat laat namelijk nogal wat ruimte voor perspectief.
Om me hierin te wagen is een soort training voor me. Geen protest hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 14:32 schreef nokwanda het volgende:
Aye, Sten..... dit neem je toch niet serieus, gezien de manier waarop Iteejer gelaten de Bronx is ingelopen. Het zijn enkel halfslachtige pogingen om te protesteren tegen de klapjes(omdat ie weet dat er meer volgt)
Bronstig de Bronx in...quote:Op zondag 31 juli 2005 14:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aye, Sten..... dit neem je toch niet serieus, gezien de manier waarop Iteejer gelaten de Bronx is ingelopen. Het zijn enkel halfslachtige pogingen om te protesteren tegen de klapjes(omdat ie weet dat er meer volgt)
En als de vrouw wat anders wil?quote:Op zondag 31 juli 2005 14:39 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als de man dat wil, dan moet dat ja. In jouw voorbeeld is alleen niet duidelijk wie de man cq de vrouw is. Maar dat hangt ook van de wensen van de man af natuurlijk
Mits met de man in gedachten zeker, en mits de man daardoor later niet tekort zal komen. En wil de man dat de vrouw niet wegloopt dan zal hij dat idd wel toe moeten staan. Tenzij hij van plan is altijd aanwezig te zijn om de vrouw te 'knechten'. Dus daaruit blijkt dan maar weer dat de man, wil hij de vrouw zo gek krijgen te voldoen aan haar verplichtingen als vrouw toch ook minstens aan zijn verplichtingen zal moeten voldoen om haar stil en tevreden te houdenquote:Op zondag 31 juli 2005 14:40 schreef iteejer het volgende:
[..]
in afwezigheid van de man, tenzij de man dat anders wil, is zelfbevrediging toegestaan denk ik.
O ja... hoe doe je dat.... Mail dat maar want daar hebben die kerels niks mee te makenquote:Op zondag 31 juli 2005 14:44 schreef Stenny het volgende:
[..]
En als de vrouw wat anders wil?Ik krijg mijn zin wel hoor.
![]()
Dan zal de vrouw me daarvan moeten overtuigenquote:Op zondag 31 juli 2005 14:44 schreef Stenny het volgende:
En als de vrouw wat anders wil?Ik krijg mijn zin wel hoor.
![]()
Ik dacht altijd dat je daar blind van werd en beschouwde het al als een wonder dat ik na zo'n kleine 7000 dingetjes nog steeds helder kan zien.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:40 schreef iteejer het volgende:
[..]
in afwezigheid van de man, tenzij de man dat anders wil, is zelfbevrediging toegestaan denk ik.
Persoonlijk houd ik meer van kleinere ringslangetjesquote:Op zondag 31 juli 2005 14:46 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dan zal de vrouw me daarvan moeten overtuigenDoch nu ben ik weg, nageslacht wegbrengen en zo. Hijgen jullie samen maar lekker verder over mr boa
![]()
Hazelwormen ook welquote:Op zondag 31 juli 2005 14:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Persoonlijk houd ik meer van kleinere ringslangetjes
Goed voorbeeld doet goed volgen.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O ja... hoe doe je dat.... Mail dat maar want daar hebben die kerels niks mee te maken
Dat soort geheimen moet je als vrouw niet op fok plaatsten
Jezus..... mens... tel je dat????quote:Op zondag 31 juli 2005 14:47 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je daar blind van werd en beschouwde het al als een wonder dat ik na zo'n kleine 7000 dingetjes nog steeds helder kan zien.![]()
Nou nee, geef mij toch maar een Boa, maar hij hoeft niet persé 1,5 meter lang te zijn.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Persoonlijk houd ik meer van kleinere ringslangetjes
Zodat het alsnog jouw wil is...whehehehe......quote:Op zondag 31 juli 2005 14:46 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dan zal de vrouw me daarvan moeten overtuigenDoch nu ben ik weg, nageslacht wegbrengen en zo. Hijgen jullie samen maar lekker verder over mr boa
![]()
Zo zie je maar dat op ieder potje een deksel past. Of liever gezegd...... Er is voor ieder slangetje een holletjequote:Op zondag 31 juli 2005 14:50 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nou nee, geef mij toch maar een Boa, maar hij hoeft niet persé 1,5 meter lang te zijn.![]()
'K heb een bescheiden rekensommetje gemaakt, vanaf mijn elfde, laten we zeggen zo'n 5 dingetjes gemiddeld per week (kan zijn dat die 5 in één keer verzilverd worden hoor), maal 52 weken maal 26 jaar (na mijn elfde), kom ik uit op zo'n 7000 gevalletjes van.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jezus..... mens... tel je dat????LOL
Of twee.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat op ieder potje een deksel past. Of liever gezegd...... Er is voor ieder slangetje een holletje
Hij moest even naar de wc.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zodat het alsnog jouw wil is...whehehehe......grapjas
Hey..... Sten.... on slachtoffer loopt weg![]()
Begon je daar pas op je 11de mee???quote:Op zondag 31 juli 2005 14:52 schreef Stenny het volgende:
[..]
'K heb een bescheiden rekensommetje gemaakt, vanaf mijn elfde, laten we zeggen zo'n 5 dingetjes gemiddeld per week (kan zijn dat die 5 in één keer verzilverd worden hoor), maal 52 weken maal 26 jaar (na mijn elfde), kom ik uit op zo'n 7000 gevalletjes van.![]()
Sten
Dat hoeft die vent van de foto niet. Die blijft gewoon op de bank zitten en slingert dat ding naar de pleepot. Als dat ding eenmaal op het toilet is past ie er zelf toch al niet meer bij.quote:
Gij laatbloeierquote:
Ik wist het wel, zo'n ding heeft echt voordelen.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat hoeft die vent van de foto niet. Die blijft gewoon op de bank zitten en slingert dat ding naar de pleepot. Als dat ding eenmaal op het toilet is past ie er zelf toch al niet meer bij.
Maar de term Boa................ als dat in je zit is het constrictor nabij.
wacht ff.... late reactie... Twee!!!!!?????quote:
Uhmm, hebben we het nu over de biologische man of over de biologische vrouw?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wacht ff.... late reactie... Twee!!!!!?????
Een slangetje..... een holletje![]()
echt niet te behappen... echt niet.......Dan moet je zelf een slang zijn met van die uitrekbare kaken. En dat uiteinde kun je moeilijk ergens verbergen. Ergens stoppen waar de zon niet schijnt gaat ook al niet........ wat blijft er over. Hoe leeft die man?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:00 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik wist het wel, zo'n ding heeft echt voordelen.![]()
Kun je het je voorstellen: zo'n geval om je heen gewikkeld en het uiteinde, nou, laten we het maar niet over het uiteinde hebben.![]()
een combi van die tweequote:Op zondag 31 juli 2005 15:02 schreef Stenny het volgende:
[..]
Uhmm, hebben we het nu over de biologische man of over de biologische vrouw?![]()
Ik denk dat hij gekaapt is door een harem vrouwen die hem helemaal voor henzelf willen houden.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
echt niet te behappen... echt niet.......Dan moet je zelf een slang zijn met van die uitrekbare kaken. En dat uiteinde kun je moeilijk ergens verbergen. Ergens stoppen waar de zon niet schijnt gaat ook al niet........ wat blijft er over. Hoe leeft die man?
ow, hey fuck ja.... da´s waar ook... heb er tweequote:
Aha, we hebben het dus over de androgyn. Dat is ook een studie waard, want is de androgyn nu een man met borsten, of een vrouw met een ding?quote:
Fuck?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow, hey fuck ja.... da´s waar ook... heb er twee![]()
Jij denkt er waarschijnlijk heel anders over maar ik ben blij dat ik niet in die harem zit.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:04 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gekaapt is door een harem vrouwen die hem helemaal voor henzelf willen houden.
Uhm, als die vrouwen okay zijn, vind ik het ook okay. En de man? Misschien is hij wel heel gelukkig zo.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij denkt er waarschijnlijk heel anders over maar ik ben blij dat ik niet in die harem zit.
Ik dacht dat bewustzijn op dat gebied vaak wel eerder begon. Nu voel ik me helemaal een lellebel.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:00 schreef Stenny het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik nog zo jong was toen ik ermee begon.![]()
Ik heb eigenlijk geen idee hoe oud vrouwen zijn als ze hun eigen lichaam ontdekken, ik weet wel dat er vrouwen van in de 50 zijn die nog nooit een hoogtepunt hebben gehad; gek dat zij niet weten hoe het voelt.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat bewustzijn op dat gebied vaak wel eerder begon. Nu voel ik me helemaal een lellebel.![]()
En dan te bedenken dat mijn kind hier gaat bijlezen als ie terug is van vakantie. Of hopen dat ie bijleest OP vakantie
( in dat geval: hi babe)
Ik las laatst dat dat genetisch bepaald is... de mogelijkheid om een hoogtepunt te bereiken. Dus de manier waarop zal dat dan ook wel zijn.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:14 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoe oud vrouwen zijn als ze hun eigen lichaam ontdekken, ik weet wel dat er vrouwen van in de 50 zijn die nog nooit een hoogtepunt hebben gehad; gek dat zij niet weten hoe het voelt.![]()
3??? Bij mij begon het heel concreet onder de douche, ik zat in het laatste jaar van de basisschool.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik las laatst dat dat genetisch bepaald is... de mogelijkheid om een hoogtepunt te bereiken. Dus de manier waarop zal dat dan ook wel zijn.
Maar als je dat nooit bereikt mis je spritueel ook iets, denk ik. Gezien de spirituele impact die een hoogtepunt kan hebben.
My god...... ik moet 3 geweest zijn. Tenminste...... mijn eerste herinnering daaraan dan. Mijn herinneringen gaan wel ver voor die tijd maar niet daaraan.
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:42 schreef Stenny het volgende:
[..]
3??? Bij mij begon het heel concreet onder de douche, ik zat in het laatste jaar van de basisschool.
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:46 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk. Ik dacht serieus dat 11 jong was.![]()
En 11 zou wel wat jong zijn om het te delen met anderen ja. Maar doktertje spelen doen de meeste kinderen toch ook wel voor hun 11de.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:46 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk. Ik dacht serieus dat 11 jong was.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |