Precies, en dan gewoon over haar heen spuiten. Zie dat maar als haar verdiende loon.quote:Op maandag 11 april 2005 11:00 schreef minkuukel het volgende:
Je had toch ook ff aan je pijp kunnen sjorren.![]()
Het zal je verbazenquote:Op maandag 11 april 2005 10:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zie het al, het gaat helemaal goedkomen met jou bij de vrouwen......
Ik denk dat zij het was en tot de conclusie kwam dat hij toch niet de ware was om de eerste keer het bed mee te delenquote:
Zinnige tips hier.quote:Op maandag 11 april 2005 11:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
Het is ook algemeen bekend dat je je eerst moet laten pijpen en dan pas moet gaan beffen, mannen hebben namelijk altijd wel zin om door te gaan en bij vrouwen weet je het maar nooit, zoals je nu zelf hebt ervaren![]()
Jij snapt het helemaallquote:Op maandag 11 april 2005 11:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
Het is ook algemeen bekend dat je je eerst moet laten pijpen en dan pas moet gaan beffen, mannen hebben namelijk altijd wel zin om door te gaan en bij vrouwen weet je het maar nooit, zoals je nu zelf hebt ervaren![]()
Italiaans, Spaans en Frans ... het klinkt niet lekker maar door de aparte tongval (letterlijk) schijnt het lekker te zijn. Ah, ik bekijk het zo ... ik heb een kleintje ... maar als ik het maar lekker hebquote:Op maandag 11 april 2005 06:23 schreef Laton het volgende:
[..]
Alsof je loopt te lullen tijdens het beffen..
En dan je ding afvegen aan haar jarenquote:Op maandag 11 april 2005 11:01 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Precies, en dan gewoon over haar heen spuiten. Zie dat maar als haar verdiende loon.
Gna gna ... oe deze is echt pijnlijk. Maargoed, gelukkig hebben we vroeger allemaal handenarbeid gehad op schoolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |