Officieus zijn ze dat al weken.....quote:Op maandag 11 april 2005 07:21 schreef Partygurl het volgende:
hehe
Wanneer wordt psv eigenlijk kampioen?
ja idd, Ajaxquote:Op maandag 11 april 2005 07:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Officieus zijn ze dat al weken.....
Maar vóór het weekend van de 30ste als het mee zit.
Ajakkes heeft ons een handje geholpen zondag.
Kan dan iets bescheidener worden als ze komende woensdag Lyon verslaan.quote:Op maandag 11 april 2005 11:02 schreef Molluck het volgende:
maar dat wordt een feest in Eindhoven Koninginnenacht/dag en PSV kampioen![]()
Ik hoop het beste maar ik vind dat zo'n klote ploeg.quote:
Was het een grote hamer?quote:Op maandag 11 april 2005 14:41 schreef Inu het volgende:
Zo, ik heb met mijn ubah 1337 skillzz ff een kast in elkaar gezetMet dank aan de aardige bouwvakker die me zijn hamer heeft geleend
Uh-uhquote:
Denk ook wel dat je hier goed mee zitquote:Op maandag 11 april 2005 15:04 schreef Inu het volgende:
Uh-uh*onschuldig gezichtje trekt* NIET *hamer trekt*
(voor zover ik weet is dit wattiej bedoelt BB...
Nope... ken geen Brigitta's uit Vessemquote:Op maandag 11 april 2005 15:12 schreef Molluck het volgende:
ik weet niet of er hier iemand vaak in Valkenswaard uitgaat, maar ik wou deze arme jongen ff onder de aandacht brengen
op zoek naar iemand die je zaterdag in kroeg hebt ontmoet
voor zover jullie het zelf nog niet gelezen hadden, er waren hier toch een aantal Valkenswaarders?
voor Koninginnedagquote:Op maandag 11 april 2005 15:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nope... ken geen Brigitta's uit Vessem.
Wel vet:
[afbeelding]
Vessemquote:Op maandag 11 april 2005 15:20 schreef blieblie het volgende:
Nope... ken geen Brigitta's uit Vessem.
Hoezo jullie? Dit is bij mij het eerste dat kapot is sinds jaren en hier kan ik niet eens iets aan doen. Tis gewoon spontaan kapot gegaan. Gebeurd weleens.quote:Op maandag 11 april 2005 15:19 schreef blieblie het volgende:
Wat doen jullie in godsnaam met jullie hardware.
Is een webshop die bepaalde merken voert maar ook zelf shirts produceren (zoals die van VK).quote:Op maandag 11 april 2005 15:28 schreef Molluck het volgende:
[..]
voor Koninginnedag![]()
edit: oh, ik zie net op de site dat ze speciaal daarvoor gemaakt zijn
edit2: wat voor een site is dat? die maken dus geen custom t-shirts, maar ze verkopen allerlei verschillende merken, een soort Large dus...
Ik neem aan dat dat 'merk' Volkomen Kut, de weblog is?
Die van De Generaal is ook wel leuk trouwens, maar ik had er in eerste instantie Michels niet eens in herkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |