abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26320636
Wat een klotezooi zeg

ik kom om half 12 aan, liggen nog 4 helmen en een klein beetje kleding..

voor de rest is alles ! op
pi_26321351
quote:
Op maandag 18 april 2005 13:09 schreef Alvilon het volgende:
Wat een klotezooi zeg

ik kom om half 12 aan, liggen nog 4 helmen en een klein beetje kleding..

voor de rest is alles ! op
Tja, half motor en brommer rijdend Nederland komt op deze prijzen af. Had je kunnen weten. IK stond er rond 8:45 en zag de laatste integraalhelm verdwijnen.
  maandag 18 april 2005 @ 13:45:07 #128
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_26321604
Ik had mijn moeder op de intercom en op de acculader afgestuurd. Laatste intercom kunnen kopen... acculader (was) geen probleem
  maandag 18 april 2005 @ 13:52:06 #129
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_26321785
quote:
Op maandag 18 april 2005 13:35 schreef basset het volgende:

[..]

Tja, half motor en brommer rijdend Nederland komt op deze prijzen af. Had je kunnen weten. IK stond er rond 8:45 en zag de laatste integraalhelm verdwijnen.
Gouda liggen/lagen er nog een paar. Vollop handschoenen maar geen tanktassen meer. Laarzen ook niet
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_26321790
quote:
Op maandag 18 april 2005 13:45 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik had mijn moeder op de intercom en op de acculader afgestuurd. Laatste intercom kunnen kopen... acculader (was) geen probleem
Acculader vergeten! Ach, voor de accu trek ik wel ff de klep van de auto open
pi_26321934
quote:
Op maandag 18 april 2005 13:52 schreef stinkie het volgende:

[..]

Gouda liggen/lagen er nog een paar. Vollop handschoenen maar geen tanktassen meer. Laarzen ook niet
Heb mn zwager in woerden er al op gezet.

Hoe zijn die integraalhelmen Stinkie? Die crosshelmen waren keihard van binnen
  maandag 18 april 2005 @ 14:05:09 #132
19297 stinkie
pi_26322107
quote:
Op maandag 18 april 2005 13:57 schreef basset het volgende:

[..]

Heb mn zwager in woerden er al op gezet.

Hoe zijn die integraalhelmen Stinkie? Die crosshelmen waren keihard van binnen
voelden oke aan, maar kon niet echt op comfort testen want de grootste die zag liggen in het geweld daar was een L en die was te klein, maar voelde aan als normale voering.....
pi_26322191
quote:
Op maandag 18 april 2005 14:05 schreef stinkie het volgende:

[..]

voelden oke aan, maar kon niet echt op comfort testen want de grootste die zag liggen in het geweld daar was een L en die was te klein, maar voelde aan als normale voering.....
Hehe, mn zwager heeft zojuist een XL en een L kunnen kopen. Er lagen er nog een paar. Straks ff passen en dan de verkeerde terugbrengen. Of allebei als het K#$@ is.

Ik zie me al helemaal rijden met een stoere Lidl helm op mn bakkes
  maandag 18 april 2005 @ 14:37:55 #134
19297 stinkie
pi_26322911
quote:
Op maandag 18 april 2005 14:08 schreef basset het volgende:

[..]

Hehe, mn zwager heeft zojuist een XL en een L kunnen kopen. Er lagen er nog een paar. Straks ff passen en dan de verkeerde terugbrengen. Of allebei als het K#$@ is.

Ik zie me al helemaal rijden met een stoere Lidl helm op mn bakkes
Gaan straks nog even terug, kijken voor handschoenen, hoewel ik daar niet bepaald enthiousiast van werd. Mss. ligt er toch nog wat. Die helm van mij is na een kleine 10 jaar ook wel aan vervanging toe
pi_26323176
quote:
Op maandag 18 april 2005 14:37 schreef stinkie het volgende:

[..]

Gaan straks nog even terug, kijken voor handschoenen, hoewel ik daar niet bepaald enthiousiast van werd. Mss. ligt er toch nog wat. Die helm van mij is na een kleine 10 jaar ook wel aan vervanging toe
Die van mij is geloof ik maar 4 jaar oud, maar hij lekt aan alle kanten en is rampzalig koud in de winter door de wind. Hij is dan wel weer van fiber, dus kan je hem nog eens laten stuiteren zonder dat er zichtbare schade aan de constructie is.
  maandag 18 april 2005 @ 15:41:45 #136
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26324452
quote:
Op maandag 18 april 2005 14:05 schreef stinkie het volgende:

[..]

Mijn vriendin heeft van alles 2 maten meegenomen vanavond passen en morgen wat terugbrengen.

Sorry dat je misgreep daardoor.
  maandag 18 april 2005 @ 17:05:24 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26326388
Ik heb een helm! Ik heb een helm! Ik heb een helm

*stil valt...
Nu moet ik dus ook achterop hè.

stinkie? Zal je zachtjes rijden?
  maandag 18 april 2005 @ 17:53:20 #138
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26327662
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:05 schreef Brighteyes het volgende:

*stil valt...

Ik beloof je bijna dat je het helemaal geweldig gaat vinden !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 18 april 2005 @ 18:18:40 #139
19297 stinkie
pi_26328290
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:05 schreef Brighteyes het volgende:

*stil valt...

tuurlijk liefje

net als de eerste keer
pi_26336462
Ja, en dan alle 3 de lidl's afgaan in den haag

En NOG niks hebben Tyfuszooi.

Koop dan groot in domme sletten

*en nee, ik ga niet ubervroeg me bed uit
pi_26337769
Je moet gewoon vroeg komen

Dat is de lidl spirit, weinig inkopen dus weinig risico dat het slecht verkoopt
pi_26338384
Een kennis van mij heeft een blauwe maandag bij de Lidl gewerkt. Hadden toen een mega aanbieding voor een TV. Waren welgeteld drie stuks welke allen naar eigen personeel is gegaan
pi_26340158
De helm heb ik eens goed bekeken:
De zijkanten waar het vizier tussen zit zitten niet mooi tegen de helm aan.
Ook zit er in 1 van die plastic zijkantjes een klein scheurtje.
Bij de andere helm kwam die rubberen strook waar het vizier langs glijd los bij het omlaag doen van het vizier.

Misschien is het pech, maar dit belooft niet veel goeds.....

We hebben als het goed is nog een helm die nog niet is teruggebracht en ik probeer de kapjes te verwisselen (ff zwager bellen) Als dat niet werkt ga ik dat service nummer maar even bellen om te kijken of zij wat kunnen doen. Anders gaat ie gewoon terug.
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:51:00 #144
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_26359259
Vandaag toch nog de op 1 na laatste cross helm weten te bemachtigen.
Hardheid van binnen vind ik wel meevalle,. oke vergeleken met m'n Jopa helm wel.
pi_26491552
Vandaag voor het eerst met de helm gereden. ZOals verwacht wel windruis, maar minder erg dan mn huidige roof boxer. Soms hoor je wel vogeltjes, maar niet storend.

In de winter krijg je denk ik wel wat koude wenkbrauwen, maar das beter dan een koude neus.

De helm is ook best comforabel moet ik zeggen.

De laarzen die ik gekocht heb zijn lekkere schoenen eigenlijk. Alleen niet waterdicht, maar ze lopen wel lekker.

pi_26505713
quote:
Op maandag 18 april 2005 10:25 schreef basset het volgende:
Tanktas breng ik ook terug.
niks mis mee mijne was gelukkig wel compleet en heb er 160 km/h mee gereden; geen probleem
  maandag 25 april 2005 @ 21:35:56 #148
37769 erodome
Zweefteef
pi_26505818
Ja, prachtige crosshelm, ware het niet dat je die niet mag gebruiken op de crossbaan aangezien het om een vaste kinnebak gaat...

Bodyprotectors waren ook al ronduit waardeloos te noemen, moet eerlijk zeggen dat ik liever niet beknibbel op dat soort dingen, koop je een dikke motor van weet ik veel hoeveel euro en dan kan er niet eens een goede helm bij en een goed pak....
Nee, dat spoort niet in mijn ogen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 25 april 2005 @ 21:44:13 #149
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_26506029
quote:
Op maandag 25 april 2005 21:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

niks mis mee mijne was gelukkig wel compleet en heb er 160 km/h mee gereden; geen probleem
Die van jou moet toch harder lopen dan 160km/h? Of is die van mij zo snel?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_26509307
quote:
Op maandag 25 april 2005 21:35 schreef erodome het volgende:
Ja, prachtige crosshelm, ware het niet dat je die niet mag gebruiken op de crossbaan aangezien het om een vaste kinnebak gaat...

Bodyprotectors waren ook al ronduit waardeloos te noemen, moet eerlijk zeggen dat ik liever niet beknibbel op dat soort dingen, koop je een dikke motor van weet ik veel hoeveel euro en dan kan er niet eens een goede helm bij en een goed pak....
Nee, dat spoort niet in mijn ogen.
Die rugbeschermer is van goede kwaliteit als je daar op doelde. De helm daar zijn behoorlijk wat meningen over. Afgezien van de naam is het een prima helm (voor het geld een hele goede helm)

Hij doet wat iedere helm moet doen. Als je op je bek gaat moet ie de eerste klap opvangen en als je wat stuiterd je beschermen. Dat zal deze helm ook doen. Alleen zal de binnenkant minder lang meegaan wellicht, de vizieraansluiting is van matige kwaliteit, maar de helm voldoet aan alle eisen die aan een helm gesteld worden, hoe minimaal ook, als je 5 jaar terug motor reed was een dure helm wellicht minder van kwaliteit dan deze goedkope helm.

Een helm geeft schijnveiligheid 9 van de 10 keer, Als je echt een klap maakt met je hoofd dan heeft een helm het enige voordeel dat je in een open kist weggestopt kan worden

Bij een schuiver is het wat anders, dan is je helm wel degelijk nutting om niet als een ei opengeklapt te worden, iedere GOEDGEKEURDE helm moet dat kunnen hebben.

Laat je een arai uit je handen vallen mag je hem eigenlijk ook niet meer gebruiken.....dan laat ik liever deze 38 euro helm vallen

Hoe vaak ik mn andere helm heb laten stuiteren (stukjes fiber en verf vliegen er af) en toch rij ik er nog mee.

Laten we wel zijn, De prijzen van motor dingetjes zijn gewoon veel te hoog. Er zit een marge op pakken , helmen handschoenen etc daar wordt je niet goed van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')