Tja, half motor en brommer rijdend Nederland komt op deze prijzen af. Had je kunnen weten. IK stond er rond 8:45 en zag de laatste integraalhelm verdwijnen.quote:Op maandag 18 april 2005 13:09 schreef Alvilon het volgende:
Wat een klotezooi zeg![]()
ik kom om half 12 aan, liggen nog 4 helmen en een klein beetje kleding..
voor de rest is alles ! op![]()
Gouda liggen/lagen er nog een paar. Vollop handschoenen maar geen tanktassen meer. Laarzen ook nietquote:Op maandag 18 april 2005 13:35 schreef basset het volgende:
[..]
Tja, half motor en brommer rijdend Nederland komt op deze prijzen af. Had je kunnen weten. IK stond er rond 8:45 en zag de laatste integraalhelm verdwijnen.
Acculader vergeten! Ach, voor de accu trek ik wel ff de klep van de auto openquote:Op maandag 18 april 2005 13:45 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik had mijn moeder op de intercom en op de acculader afgestuurd. Laatste intercom kunnen kopen... acculader (was) geen probleem
Heb mn zwager in woerden er al op gezet.quote:Op maandag 18 april 2005 13:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
Gouda liggen/lagen er nog een paar. Vollop handschoenen maar geen tanktassen meer. Laarzen ook niet
voelden oke aan, maar kon niet echt op comfort testen want de grootste die zag liggen in het geweld daar was een L en die was te klein, maar voelde aan als normale voering.....quote:Op maandag 18 april 2005 13:57 schreef basset het volgende:
[..]
Heb mn zwager in woerden er al op gezet.
Hoe zijn die integraalhelmen Stinkie? Die crosshelmen waren keihard van binnen
Hehe, mn zwager heeft zojuist een XL en een L kunnen kopen. Er lagen er nog een paar. Straks ff passen en dan de verkeerde terugbrengen. Of allebei als het K#$@ is.quote:Op maandag 18 april 2005 14:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
voelden oke aan, maar kon niet echt op comfort testen want de grootste die zag liggen in het geweld daar was een L en die was te klein, maar voelde aan als normale voering.....
Gaan straks nog even terug, kijken voor handschoenen, hoewel ik daar niet bepaald enthiousiast van werd. Mss. ligt er toch nog wat. Die helm van mij is na een kleine 10 jaar ook wel aan vervanging toequote:Op maandag 18 april 2005 14:08 schreef basset het volgende:
[..]
Hehe, mn zwager heeft zojuist een XL en een L kunnen kopen. Er lagen er nog een paar. Straks ff passen en dan de verkeerde terugbrengen. Of allebei als het K#$@ is.
Ik zie me al helemaal rijden met een stoere Lidl helm op mn bakkes
![]()
Die van mij is geloof ik maar 4 jaar oud, maar hij lekt aan alle kanten en is rampzalig koud in de winter door de wind. Hij is dan wel weer van fiber, dus kan je hem nog eens laten stuiteren zonder dat er zichtbare schade aan de constructie is.quote:Op maandag 18 april 2005 14:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Gaan straks nog even terug, kijken voor handschoenen, hoewel ik daar niet bepaald enthiousiast van werd. Mss. ligt er toch nog wat. Die helm van mij is na een kleine 10 jaar ook wel aan vervanging toe
quote:Op maandag 18 april 2005 14:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
voelden oke aan, maar kon niet echt op comfort testen want de grootste die zag liggen in het geweld daar was een L en die was te klein, maar voelde aan als normale voering.....
Ik beloof je bijna dat je het helemaal geweldig gaat vinden !quote:Op maandag 18 april 2005 17:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een helm!Ik heb een helm!
Ik heb een helm
*stil valt...
Nu moet ik dus ook achterop hè.
stinkie? Zal je zachtjes rijden?
tuurlijk liefjequote:Op maandag 18 april 2005 17:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een helm!Ik heb een helm!
Ik heb een helm
*stil valt...
Nu moet ik dus ook achterop hè.
stinkie? Zal je zachtjes rijden?
niks mis meequote:Op maandag 18 april 2005 10:25 schreef basset het volgende:
Tanktas breng ik ook terug.
Die van jou moet toch harder lopen dan 160km/h?quote:Op maandag 25 april 2005 21:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niks mis meemijne was gelukkig wel compleet en heb er 160 km/h mee gereden; geen probleem
Die rugbeschermer is van goede kwaliteit als je daar op doelde. De helm daar zijn behoorlijk wat meningen over. Afgezien van de naam is het een prima helm (voor het geld een hele goede helm)quote:Op maandag 25 april 2005 21:35 schreef erodome het volgende:
Ja, prachtige crosshelm, ware het niet dat je die niet mag gebruiken op de crossbaan aangezien het om een vaste kinnebak gaat...
Bodyprotectors waren ook al ronduit waardeloos te noemen, moet eerlijk zeggen dat ik liever niet beknibbel op dat soort dingen, koop je een dikke motor van weet ik veel hoeveel euro en dan kan er niet eens een goede helm bij en een goed pak....
Nee, dat spoort niet in mijn ogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |