Dan word alles weer als vroeger ??/quote:
quote:
Probeer ff te gaan liggen ofzo... ff je zinnen verzetten.quote:Op zondag 10 april 2005 23:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Moe en slapeloos ja en een beetje kapot op het moment.
Dank je, het zou inderdaad eens slim zijn als ik vanavond vóór 3 uur ga slapen.quote:Op zondag 10 april 2005 23:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Probeer ff te gaan liggen ofzo... ff je zinnen verzetten.
Sterkte he..
Show is overgenomenquote:
quote:Op zondag 10 april 2005 23:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je zegt waar die zogenaamde kliek is, zoek ik ze meteen ff op
*wijst*quote:Op zondag 10 april 2005 23:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan word alles weer als vroeger ??/![]()
Ja we moeten toch ergens ons ei kwijt.quote:
Wat wil je zeggen dan?quote:Op zondag 10 april 2005 23:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja we moeten toch ergens ons ei kwijt.
Maar ik moet oppassen met wat ik zeg, anders krijg ik een nog grotere ban aan mijn broek.
Moet je maar naar Shok! komen.quote:
Dat het anti-kliekjes beleid en het gezeur in 'B&H' overdreven is.quote:
Gewoon gezeik over kliekjes je kent gewoon een paar mensen op fok,dat heeft iedereen toch welquote:
Je lijkt nou net die mensen van die film die ik vandaag gezien heb.quote:
Het beleid van B&H staat synoniem aan het beleid van voormalig dictator Hoessein. Maar goed, wie komt daar nou nog.quote:Op zondag 10 april 2005 23:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat het anti-kliekjes beleid en het gezeur in 'B&H' overdreven is.
Dat ik mijn huidige B&H ban aan bepaalde opmerkingen heb te danken. En tegenwerk. Ofzo. Volgens hen die mij gebanned hebben.
Wat dan? inso@pedete.net !!!quote:Op zondag 10 april 2005 23:47 schreef boebiedoe het volgende:
Inso, ik had echt heel BELANGRIJK nieuws..
Ik gelukkig niet meer.quote:Op zondag 10 april 2005 23:49 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Het beleid van B&H staat synoniem aan het beleid van voormalig dictator Hoessein. Maar goed, wie komt daar nou nog..
Maar jij bent altijd zo liev!quote:Op zondag 10 april 2005 23:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat het anti-kliekjes beleid en het gezeur in 'B&H' overdreven is.
En dat ik mijn huidige B&H ban aan bepaalde opmerkingen heb te danken. En tegenwerk. Ofzo. Volgens hen die mij gebanned hebben.
Op Shok! heb je Christine ipv Yvonne. Mooi voordeel toch?!quote:Op zondag 10 april 2005 23:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je lijkt nou net die mensen van die film die ik vandaag gezien heb.
Shit de aarde is overgenomen ach wat geeft het gaan we toch naar de maan
Ikke!quote:Op zondag 10 april 2005 23:49 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Het beleid van B&H staat synoniem aan het beleid van voormalig dictator Hoessein. Maar goed, wie komt daar nou nog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |