Beter dan met Michael jacksonquote:Op maandag 11 april 2005 12:10 schreef Tania18 het volgende:
Of je wordt 's ochtends wakker met 39 graden koorts
heb je het tegen mij?quote:Op maandag 11 april 2005 12:10 schreef Tania18 het volgende:
Of je wordt 's ochtends wakker met 39 graden koorts
quote:Op maandag 11 april 2005 12:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Daar zou je tenminste nog geld aan kunnen verdienen![]()
Ligt er maar net aan wat voor verhaal je ervan maaktquote:Op maandag 11 april 2005 12:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja dat is ook weer zo maar op jou leeftijd niet meer of mischien net nog
Ik zie hetquote:Op maandag 11 april 2005 12:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nou er is gewoon niemand hoor denk ik
Ik ben er.quote:Op maandag 11 april 2005 12:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nou er is gewoon niemand hoor denk ik
Mijn woonkamer is niet groot genoeg om de moonwalk in te doen.quote:Op maandag 11 april 2005 12:16 schreef Ghostbuster het volgende:
* Ghostbuster doet de moonwalk even door de woonkamer
Ik heb de achterdeur openstaan ookquote:Op maandag 11 april 2005 12:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mijn woonkamer is niet groot genoeg om de moonwalk in te doen..
Van drie hoog naar beneden flikkeren is niet mijn grootste hobby.quote:Op maandag 11 april 2005 12:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb de achterdeur openstaan ook![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 12:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Van drie hoog naar beneden flikkeren is niet mijn grootste hobby.
Ik kan je overmorgen niet met je tegelijk in 1 gebouw zijnquote:Op maandag 11 april 2005 13:15 schreef Svensational het volgende:
Ze hebben hier idd geen bitterballen en frikadellenDie ga ik overmorgen dan ook veelvuldig eten
Bugje, als je de eerste reactie op de nieuwe pagina hebt gaat ie naar de één-na-laatste pagina.quote:
Dank je wel mopquote:Op maandag 11 april 2005 13:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoi Q.
Beterschap Dizer.
Oh, en ik ben nu ook single
Single is goed. Lekker doen wat je wil.quote:Op maandag 11 april 2005 13:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoi Q.
Beterschap Dizer.
Oh, en ik ben nu ook single
Damn. Beterschap! Als je een vrouw was geweest kreeg je er nog een kusje bij.quote:Op maandag 11 april 2005 13:19 schreef Dizer het volgende:
Ik ga weer.. voet doet pijn, moet weer mijn bed in![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 13:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je wel mop
Btw.. ik ben ook single [afbeelding]
Tja, ik moet de voordelen nog even ontdekken geloof ikquote:Op maandag 11 april 2005 13:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Single is goed. Lekker doen wat je wil.
Het valt mij ook niet altijd mee om die te vinden.quote:Op maandag 11 april 2005 13:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[..]
Tja, ik moet de voordelen nog even ontdekken geloof ik
Maar die nieuwe pagina is dan niet te zienquote:Op maandag 11 april 2005 13:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bugje, als je de eerste reactie op de nieuwe pagina hebt gaat ie naar de één-na-laatste pagina.
Zijn ze er wel?quote:Op maandag 11 april 2005 13:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het valt mij ook niet altijd mee om die te vinden.
Stomme FOK! ook altijd.quote:Op maandag 11 april 2005 13:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar die nieuwe pagina is dan niet te zien
Oh, ik had trouwens nog een bug, ik heb nu SP2 en dan ga je naar een lege pagina als je gereageerd hebt, en toen had ik dus een tooltje van jou gevonden dat zou helpen, maar dat hielp niet
Nu krijg ik dusredirect-messages
quote:Op maandag 11 april 2005 13:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Pearl Jam
Black
Hey...oooh...
Sheets of empty canvas, untouched sheets of clay
Were laid spread out before me as her body once did
All five horizons revolved around her soul
As the earth to the sun
Now the air I tasted and breathed has taken a turn
Ooh, and all I taught her was everything
Ooh, I know she gave me all that she wore
And now my bitter hands chafe beneath the clouds
Of what was everything?
Oh, the pictures have all been washed in black, tattooed everything...
I take a walk outside
I’m surrounded by some kids at play
I can feel their laughter, so why do I sear
Oh, and twisted thoughts that spin round my head
I’m spinning, oh, I’m spinning
How quick the sun can, drop away
And now my bitter hands cradle broken glass
Of what was everything (note the lack of question mark)
All the pictures have all been washed in black, tattooed everything...
All the love gone bad turned my world to black
Tattooed all I see, all that I am, all I’ll ever be...yeah...
Uh huh...uh huh...ooh...
I know someday you’ll have a beautiful life, I know you’ll be a star
In somebody else’s sky, but why
Why, why can’t it be, why can’t it be mine
Ik las hetquote:Op maandag 11 april 2005 13:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan je overmorgen niet met je tegelijk in 1 gebouw zijn
Geweldig nummer als je,je echt kut voelt.quote:Op maandag 11 april 2005 13:27 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel draaien maar hij staat op mn schijf die weer ineens verdwenen isja, ik zeur gewoon nog even door
Perfect voor nu dusquote:Op maandag 11 april 2005 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geweldig nummer als je,je echt kut voelt.
Dat is de klank van zn stem wel ook hoor,en als je hem net zoals ik heel vaak gehoord hebt,dan snap je wel waar het over gaat.quote:Op maandag 11 april 2005 13:30 schreef QyRoZ het volgende:
Ik had nooit de tekst opgezocht (of goed kunnen verstaan), maar nu wordt het nummer nog mooier dan ie al was.
Hij is een beetje onverstaanbaar, heb de cd al zo enorm lang, maar het is me nooit opgevallen. Wist wel dat het niet zo'n vrolijk nummer was.quote:Op maandag 11 april 2005 13:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is de klank van zn stem wel ook hoor,en als je hem net zoals ik heel vaak gehoord hebt,dan snap je wel waar het over gaat.
Nee het is zwaar depri welquote:Op maandag 11 april 2005 13:33 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hij is een beetje onverstaanbaar, heb de cd al zo enorm lang, maar het is me nooit opgevallen. Wist wel dat het niet zo'n vrolijk nummer was.
Het is typisch zo'n cd die iedereen heeft. Net als Nevermind van Nirvana.quote:Op maandag 11 april 2005 13:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb zaterdag nog naar Ten geluisterd. Prima CD, inderdaad.
Het nieuwere werk heeft het ook nooit meer gehaald bij Ten vind ik ook.quote:Op maandag 11 april 2005 13:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb zaterdag nog naar Ten geluisterd. Prima CD, inderdaad.
Ik heb Nevermind niet.quote:Op maandag 11 april 2005 13:35 schreef QyRoZ het volgende:
Het is typisch zo'n cd die iedereen heeft. Net als Nevermind van Nirvana.
Dat maakt Ten zo'n bijzonder album, ook de tijd waar het in uit kwam, toen was ik echt op de leeftijd dat muziek je vormt. De muziek uit die tijd blijft ook altijd bij je.quote:Op maandag 11 april 2005 13:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het nieuwere werk heeft het ook nooit meer gehaald bij Ten vind ik ook.
Die draait nu dus in de cd-speler.quote:Op maandag 11 april 2005 13:36 schreef Ghostbuster het volgende:
En dan gooi je naar Black gewoon Even flow even loeihard op
Ja ik was ook zwaar fan toen,en nog wel maar wel minder.quote:Op maandag 11 april 2005 13:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat maakt Ten zo'n bijzonder album, ook de tijd waar het in uit kwam, toen was ik echt op de leeftijd dat muziek je vormt. De muziek uit die tijd blijft ook altijd bij je.
Zelfs de slechte.
Even flow geeft mij altijd weer een fuck the world gevoelquote:
Er is in de periode 92 tot 95 zo veel van dat lekkere spul uitgekomen, ook de beste albums van de Smashing Pumpkins oa (Siamese Dream en Mellon Collie). Dat zie je tegenwoordig niet meer. Allemaal klassiekers.quote:Op maandag 11 april 2005 13:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik was ook zwaar fan toen,en nog wel maar wel minder.
Nee ik heb dat met muziek van nu ook niet zo meer eigenlijk.quote:Op maandag 11 april 2005 13:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Er is in de periode 92 tot 95 zo veel van dat lekkere spul uitgekomen, ook de beste albums van de Smashing Pumpkins oa (Siamese Dream en Mellon Collie). Dat zie je tegenwoordig niet meer. Allemaal klassiekers.
dus over 5 jaar vind je krezip kut?quote:Op maandag 11 april 2005 14:23 schreef Svensational het volgende:
Ik hou meer van wat nieuwere muziek. Krezip enzo.![]()
Ik heb ook Nevermind niet en In Utero wel, maar ik had het liever andersom gezienquote:Op maandag 11 april 2005 13:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb Nevermind niet..
In Utero wel.
(leuk, showchatten in je eentjequote:
25 april komt hun nieuwe single uitquote:Op maandag 11 april 2005 14:24 schreef BVO het volgende:
Krezip is goed!
En ik wil een Manja-avatar!.
Als ik nu kijk wat voor muziek ik 5 jaar geleden leuk vond zou ik ja moeten zeggen. Maar toch denk ik dat ik Krezip leuk blijk vinden. No Doubt/Gwen Stefani is ook leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |