Dat zeg ik nietquote:
Kom op zeg... uitgezakt lichaam, verlopen kop... Nee niks aan.quote:Op maandag 11 april 2005 00:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Vond het overigens wel meevallen![]()
Wat dacht je van haar rickman foto's danquote:
Ik heb alleen de foto's van Rikman zelf gezien.quote:Op maandag 11 april 2005 00:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat dacht je van haar rickman foto's dan
Daar is bewust over nagedacht hoorquote:Op maandag 11 april 2005 00:01 schreef Skaai het volgende:
Ohja Spook, die i in je sig, moet met een hoofdletter zijn.
Ik ga erbij liggen BVO.quote:Op maandag 11 april 2005 00:05 schreef BVO het volgende:
Ik ga slapen. Toedeloe.
JE ZEIHEI TOEDELOE!quote:Op maandag 11 april 2005 00:05 schreef BVO het volgende:
Ik ga slapen. Toedeloe.
Nee irc stond al uitquote:
Dat is best vervelend dat het allemaal zo samen komt .quote:Op maandag 11 april 2005 00:54 schreef Dizer het volgende:
Ik kom net terug van het ziekenhuis. Ze hebben foto's gemaakt want de pijn werd steeds erger en zo. Het is gelukkig niet gebroken maar mijn enkelbanden zijn wel gescheurd
Nou zit ik helemaal in het verband en ik moet op krukken lopen. Ik mag een heel week in bed liggen en af en toe belasten of lopen. Mijn voet moet steeds hoog blijven liggen.
Ik kan een week niet naar mijn stage en het ergste van allemaal is dat ik de komende 5 weken niet mag gaan tennissen. Doe ik dat wel, dan is het op mijn eigen risico. Heb net nog van de week 300 euro overgemaakt voor lidmaatschap en tennislessen![]()
![]()
Ahhh...quote:Op maandag 11 april 2005 00:54 schreef Dizer het volgende:
Ik kom net terug van het ziekenhuis. Ze hebben foto's gemaakt want de pijn werd steeds erger en zo. Het is gelukkig niet gebroken maar mijn enkelbanden zijn wel gescheurd
Nou zit ik helemaal in het verband en ik moet op krukken lopen. Ik mag een heel week in bed liggen en af en toe belasten of lopen. Mijn voet moet steeds hoog blijven liggen.
Ik kan een week niet naar mijn stage en het ergste van allemaal is dat ik de komende 5 weken niet mag gaan tennissen. Doe ik dat wel, dan is het op mijn eigen risico. Heb net nog van de week 300 euro overgemaakt voor lidmaatschap en tennislessen![]()
![]()
Aaah wat liefquote:Op maandag 11 april 2005 07:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is best vervelend dat het allemaal zo samen komt .
Nauwja sterkte Diz
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 april 2005 09:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ahhh...![]()
Voordeel is wel, dat je nu foto's van jezelf kunt maken waarop je niets anders draagt dan je verband & krukken!![]()
![]()
Tja... je bent Mister Fok! of je bent het niet hč?quote:Op maandag 11 april 2005 10:09 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmz... je brengt me wel op een idee [afbeelding]
Had je het lef maar he`quote:Op maandag 11 april 2005 11:23 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Euj, jij! Ik ben om half 1 klaar. Skypen!
Nou mooi danquote:Op maandag 11 april 2005 11:23 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Nah, het was te doen. Ik verwacht wel voldoendes.
quote:Op maandag 11 april 2005 11:29 schreef Together-Alone het volgende:
Kzit al op de 9833 trouwens.Moet vanavond wel 10.000 worden denk ik. Als spook meedoet dan.
![]()
Ik wil es een keer crap topposter zijn. Maar dan moet ik echt onzindingen gaan spammen ben ik bang.quote:Op maandag 11 april 2005 11:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]man ik sta elke dag al in de dagtop zoveel
What else is newquote:Op maandag 11 april 2005 11:31 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik wil es een keer crap topposter zijn. Maar dan moet ik echt onzindingen gaan spammen ben ik bang.
Waarom ik snap het ook niet hoor,ik zag dr ook staan maar geen postquote:Op maandag 11 april 2005 11:35 schreef Together-Alone het volgende:
Waarom staat er in mijn active topics dat christine gepost heeft, maar zie ik niets onder mijn laatste post staan..?
Ach van de week loopt mn postaantal toch drastisch terugquote:Op maandag 11 april 2005 11:39 schreef Together-Alone het volgende:
Ja echt he, dat dacht ik net ook.
Ik ben er wel en nietquote:Op maandag 11 april 2005 11:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een bug is het verdomme je bent er wel he`
Jij moet gewoon lekker gaat internetten op je werk.quote:Op maandag 11 april 2005 11:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ach van de week loopt mn postaantal toch drastisch terug![]()
The Mysterious Christine...quote:
Afgesloten gedoe en ik heb het geprobeerd geloof mequote:Op maandag 11 april 2005 11:43 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Jij moet gewoon lekker gaat internetten op je werk.
Dan moet je nog wel heeeel wat mysterieuzer worden!quote:Op maandag 11 april 2005 11:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Altijd he...
Is ze er wel, of is ze er niet???
Ik kan me zo bij Dada aansluiten
quote:Op maandag 11 april 2005 12:07 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb iig nog de macht topics dood te laten vallen na mijn reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |