Het Duiveltjaïsme wordt niet eens erkend door de Bupatihanenquote:Op zondag 10 april 2005 21:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Too bad, het Duiveltjaïsme heeft namelijk schijt aan het Bupaïsme
quote:Op zondag 10 april 2005 20:59 schreef Insomaniac het volgende:
Yin Yang!
Heiligschennis. Heiligschennis zeg ik jequote:Op zondag 10 april 2005 21:00 schreef Skaai het volgende:
Bupatih, ik stop je met je Bupapïsme en al in de magnetron hoor!
quote:Op zondag 10 april 2005 20:58 schreef QyRoZ het volgende:
Verkapte tvp. En nu ga ik onder de douche.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 april 2005 21:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Too bad, het Duiveltjaïsme heeft namelijk schijt aan het Bupaïsme
Tsja, meeliften op succes.quote:Op zondag 10 april 2005 21:03 schreef PeRi het volgende:
Bij deze richt ik het peerism op.
quote:Op zondag 10 april 2005 21:03 schreef Skaai het volgende:
De Bupatihanen bestaat uit 1 persoon, en dat is het stamhoofd. Wat nou Bupathinanen.
Bupatihaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat duurde wel 4 minuten zeg, je bent niet zo alert meer.quote:Op zondag 10 april 2005 21:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heiligschennis. Heiligschennis zeg ik je
Dat heet mn copyright beschermen.quote:Op zondag 10 april 2005 21:04 schreef Bupatih het volgende:
Tsja, meeliften op succes.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn internet is sloomquote:Op zondag 10 april 2005 21:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat duurde wel 4 minuten zeg, je bent niet zo alert meer.
Heb je he, met die cola-verslavingen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ksst. Ik was eerder.quote:Op zondag 10 april 2005 21:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat heet mn copyright beschermen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik dat doe dan zit ik niet meer achter mijn PCquote:Op zondag 10 april 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geef toe aan je diepste verlangens, Skaai.
Je weet waar ik woon, hè?quote:Op zondag 10 april 2005 21:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan zit ik niet meer achter mijn PCom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jouw sekte is geen geloof, Bu.quote:Op zondag 10 april 2005 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ksst. Ik was eerder.
Nu moet iedereen opeens een geloof hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja!quote:Op zondag 10 april 2005 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ksst. Ik was eerder.
Nu moet iedereen opeens een geloof hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is niet wat ik in gedachten had, vies mennekequote:Op zondag 10 april 2005 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet waar ik woon, hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat...Wil je niet komen schoonmaken?quote:Op zondag 10 april 2005 21:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik in gedachten had, vies mennekeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat klinkt voor geen meterquote:Op zondag 10 april 2005 21:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja!
Insomaniacisme en ik mag de enige aanhanger zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
I rule, you suck.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zolang je geen huis in New York hebt nietquote:Op zondag 10 april 2005 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat...Wil je niet komen schoonmaken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ha. Doe er maar grappig over.quote:Op zondag 10 april 2005 21:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jouw sekte is geen geloof, Bu. [afbeelding]
Dat komt nog welquote:Op zondag 10 april 2005 21:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zolang je geen huis in New York hebt nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 april 2005 21:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja!
Insomaniacisme en ik mag de enige aanhanger zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
I rule, you suck.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[inkopper]quote:Op zondag 10 april 2005 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
als ik met mijn verrotte kop op alle voorpagina's sta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop