<qyn> Een hondje! <--- achternaam?quote:Op zondag 10 april 2005 21:34 schreef Zebbie het volgende:
Hoe weten we eigenlijk dat ie A van z'n achternaam heet?.
Goed punt. Er zijn vast wel wat fokkers met een legertje zombies.quote:Op zondag 10 april 2005 21:39 schreef iteejer het volgende:
![]()
Jullie 'zoekmethodes' beginnen nu eerlijk gezegd wel wat inefficient te worden. Je prikt gewoon een letter, en gaat daar van uit?
Ik zou gewoon heel nederland gaan mailen joh..
Genoeg om Firefox een geheugenconsumptie van zo'n 400MB te geven en mij te doen besluiten FF te killen.quote:Op zondag 10 april 2005 21:32 schreef DJKoster het volgende:
215101 vermeldingen gevonden (6.009 seconden)
Met een 'a' beginnend.. succes
Bellen, mailadres staat gewoon in hun profielquote:Op zondag 10 april 2005 21:39 schreef iteejer het volgende:
![]()
Jullie 'zoekmethodes' beginnen nu eerlijk gezegd wel wat inefficient te worden. Je prikt gewoon een letter, en gaat daar van uit?
quote:Op zondag 10 april 2005 21:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Genoeg om Firefox een geheugenconsumptie van zo'n 400MB te geven en mij te doen besluiten FF te killen.
WinXP, vermoedelijk iets met lange lijsten, grote tabellen?quote:Op zondag 10 april 2005 21:44 schreef sigvard het volgende:
[..]!
Same here! Welk os? Ik zit op linux.
edit: sorry, beetje erg offtopic, maar ben heel nieuwsgierig!
Neej A omdat daar z'n achternaam mee begint!!quote:Op zondag 10 april 2005 21:39 schreef iteejer het volgende:
![]()
*lol*quote:Op zondag 10 april 2005 21:47 schreef DJKoster het volgende:
Je kunt er wel veel mee! Alle achternamen beginnend met 'a' in het postcodegebied 4600 - 4699
(gesorteerd op postcode, dus op plaats)
Goed punt, hebben de pit-hunters hier een antwoord op?quote:Op zondag 10 april 2005 21:41 schreef Lauwtjuh het volgende:
naja..het kan allemaal best zijn dat die pit gevonden is maar wat schiet je daarmee op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |