Lijst in Excelquote:Op zondag 10 april 2005 20:56 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Er staan ook mobiele nummers in de lijst, en volgens mij heeft er iemand wel hun mob. nummer, gewoon alle resultaten op 1 blz. weergeven en dan gewoon zoeken vie CTRL-F
Althans.. als dat hun woonplaats is...
Wie is ze, heb ik iets gemist?quote:Op zondag 10 april 2005 21:00 schreef Nolius het volgende:
****UPDATE****
Ze lopen nu terug naar de auto's en we hebben wat dingen met ze opgenomen voor morgenavond.
Het hek is kilometers lang, dus die graafsporen hebben ze niet meer naar gezocht.
Nope, lolbroek zeker,quote:Op zondag 10 april 2005 20:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er al iets meer bekend van die gast die claimde RobH te zijn?
quote:Op zondag 10 april 2005 21:00 schreef djayzz het volgende:
Staan de nummers van Prepaid telefoons er wel bij dan daar?
Want dat hadden ze tenslotte......
quote:Op zondag 10 april 2005 21:00 schreef Nolius het volgende:
****UPDATE****
Ze lopen nu terug naar de auto's en we hebben wat dingen met ze opgenomen voor morgenavond.
Het hek is kilometers lang, dus die graafsporen hebben ze niet meer naar gezocht.
Nee, maar de kans bestaat dat 'ie er wel tussen staat. ALS het zo is, dan heb je een 100% zekere matchquote:Op zondag 10 april 2005 21:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Sommige mobiele nummers staan niet in het telefoonboek hoor
Tsja.. waarschijnlijk niet, maar ze kunnen het altijd proberenquote:Op zondag 10 april 2005 21:00 schreef djayzz het volgende:
Staan de nummers van Prepaid telefoons er wel bij dan daar?
Want dat hadden ze tenslotte......
Dit verklaart ook waarom ze niet de hoogste resolutie wilde gebruiken...quote:Op zondag 10 april 2005 20:59 schreef Mastertje het volgende:
Dus er was nooit een busje naar mijn mening.
I know the feelingquote:Op zondag 10 april 2005 21:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
He verdomme... Nou moet ik weer aan de studie.
* in een gat valt.
daaaaaaamnquote:Op zondag 10 april 2005 20:52 schreef DJKoster het volgende:
http://www.wes4u.nl/telefoongids.html
En typ daar voor de grap eens bij woonplaats 'Ossendrecht' in![]()
Kerel was goed op de hoogte, leest hier dus zeker mee.quote:
Niet tegen gekomen, sorry.quote:maar RYAN3 EN STALI?
Dat is natuurlijk wel zo, maar daar kun je nooit 100% zeker van zijn.quote:Op zondag 10 april 2005 21:03 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Dit verklaart ook waarom ze niet de hoogste resolutie wilde gebruiken...
Waarschijnlijk heb ik dat gemist maar wie heeft die foto gemaakt dan? Ryan3 of 1 van degene die er vandaag is geweest?quote:Op zondag 10 april 2005 21:03 schreef NewOrder het volgende:
[..]
'ze' als in 'derde persoon meervoud', euh kixass, viperdesign en euh... nog een fokker.quote:
Het lijkt mij een zinloze actie. Just my 2 centsquote:Op zondag 10 april 2005 21:02 schreef sigvard het volgende:
[..]
Nee, maar de kans bestaat dat 'ie er wel tussen staat. ALS het zo is, dan heb je een 100% zekere match.
Of je dan ook moet gaan bellen (maw of het netjes is), is een tweede.
En dan is er dus ook geen sprake van een blauw puntje van een man die de pit zou in zijn gegaan.. Die ook niemand zag op de foto's...quote:Op zondag 10 april 2005 21:03 schreef NewOrder het volgende:
[..]
zo konden ze veel meer fotos nemen. dit hebben ze vaker gedaan (soms tot wel 250) waarna ze een selectie maaktenquote:Op zondag 10 april 2005 21:03 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Tsja.. het kan net zo goed 1 van de omliggende dorpen zijn, ik heb geen gegevens van hun dus ga echt niet al die dorpen daar op intikkenquote:Op zondag 10 april 2005 21:02 schreef vuurwerkman het volgende:
Wie zegt dat ze in Ossendrecht wonen , ze moesten een flink stuk lopen voordat ze er kwamen.
Eerst kwamen de foto's van de wc en het open stuk dus daar zijn ze eerst langsgelopen voordat ze bij de pit kwamen !
Aha, en die zijn dus weer op onderzoek uit?quote:Op zondag 10 april 2005 21:05 schreef sigvard het volgende:
[..]
'ze' als in 'derde persoon meervoud', euh kixass, viperdesign en euh... nog een fokker.
Ryan 3 heeft die foto van dat "busje" gemaakt.quote:Op zondag 10 april 2005 21:04 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik dat gemist maar wie heeft die foto gemaakt dan? Ryan3 of 1 van degene die er vandaag is geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |