Daar heb ik Fok!, MSN en gay.nl voorquote:Op zondag 10 april 2005 19:43 schreef Phooka het volgende:
[..]
TrueMaar het blijft een handig medium om af en toe met wat bekenden te ouwehoeren...
Hij was wel je type?quote:Op zondag 10 april 2005 19:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
nou hoorhebben jullie olaf weggepest?
Ah ons ZVOtje is er ook weerquote:
Foute opmerkingquote:Op zondag 10 april 2005 19:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik werk voor Expreszo, maar kom echt nooit op dat forum.Niets wat me daar ook trekt eigenlijk....
Ik had van jou wel beter verwachtquote:
I guess - het verschil is niet vreselijk groot. Op de meeste fora is het grootste deel van de berichten gewoon geleuter enzo. Ik vind het forum van gay soms wat te quasi-serieus. Ik heb d'r 1 of 2 keer wat geroepen, maar ik wil op het i-net vooral leuteren en niet al te veel proberen quasi-serieus te zijn.quote:
quote op SAJquote:Op zondag 10 april 2005 19:48 schreef Jerruh het volgende:
indeed!
En dit topic dan? En dit topic dan? En dit topic dan? En dit topic dan? En dit topic dan?quote:Op zondag 10 april 2005 19:48 schreef Phooka het volgende:
[..]
I guess - het verschil is niet vreselijk groot. Op de meeste fora is het grootste deel van de berichten gewoon geleuter enzo. Ik vind het forum van gay soms wat te quasi-serieus. Ik heb d'r 1 of 2 keer wat geroepen, maar ik wil op het i-net vooral leuteren en niet al te veel proberen quasi-serieus te zijn.
quote:
wacht maar! ik weet waar je huis woont!quote:
Ik post alleen in deze reeks en heel sporadisch eens in een serieus topic. Maar er zijn toch altijd weer mensen die het verzieken.quote:Op zondag 10 april 2005 19:48 schreef Phooka het volgende:
[..]
I guess - het verschil is niet vreselijk groot. Op de meeste fora is het grootste deel van de berichten gewoon geleuter enzo. Ik vind het forum van gay soms wat te quasi-serieus. Ik heb d'r 1 of 2 keer wat geroepen, maar ik wil op het i-net vooral leuteren en niet al te veel proberen quasi-serieus te zijn.
Ik weet waar je bed slaapt!quote:Op zondag 10 april 2005 19:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wacht maar! ik weet waar je huis woont!
Ik? Jij maakt die opmerking.quote:Op zondag 10 april 2005 19:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had van jou wel beter verwacht![]()
quote:Op zondag 10 april 2005 19:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jou bedoel ik niet, dat zijn publieke klonen, net als mijn G_E..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |