Ow.. ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op zondag 10 april 2005 20:25 schreef mr_mime het volgende:
[..]
maar het is nu wel ineens heel stil op msn
*noteert*quote:Op zondag 10 april 2005 20:26 schreef Markie-Mark het volgende:
Maar leeftijd maakt voor mij niks uit
Als diegene maar gewillig is
helemaal uitgeput?quote:Op zondag 10 april 2005 20:24 schreef Ryan_R het volgende:
Avond allemaal!! Ben ik effe een weekendje weg en kijk wat er gebeurd. Weer wat gemist.
Maar het weekend was ook vet, veel gedaan en gezien. Alleen het fanfarekorps als wekker was wat minder, om 7 uur. Maar ja, de feesten 's-avonds maakten dat wel weer goed.
En nu effe foto's overzetten![]()
Yep. De ene persoon ziet er veel ouder uit op dezelfde leeftijd dan de andere. De een staat nog midden in 't studentenleven, een ander is al aan 't werk. Etc etc.quote:Op zondag 10 april 2005 20:25 schreef Jerruh het volgende:
leeftijd is meestal ook vrij rekbaarze zouden een echte leeftijd op dit gebied moeten maken
.
"Komt ie dan he"quote:Op zondag 10 april 2005 20:23 schreef Waxxer het volgende:
Ja nou dan kom ik eens online en dan: ow.... waxxerdie alleen iets inhoudelijks heeft als hij weer eens opgefokt is enz
MAAAAAARRRRR vergeet deze woorden met mijn zelfdestructieve minderwaardigheidscomplexerige negatief-zelfbeelderige inhoud
Ik probeer wel ff wat als ik weer online benkijken hoe men reageert
nee, wel dat jij daar op valtquote:Op zondag 10 april 2005 20:28 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Gewilligheid hoef jij niet te noteren volgens mij
Ach ja.. tussen de 19quote:Op zondag 10 april 2005 20:28 schreef Ryan_R het volgende:
Leeftijd boeit me niet echt. Nou ja, boven de 18 en ook weer niet te oud![]()
quote:
Dus geen sappige volwassen 16 jarige voor jou?quote:Op zondag 10 april 2005 20:28 schreef Ryan_R het volgende:
Leeftijd boeit me niet echt. Nou ja, boven de 18 en ook weer niet te oud![]()
nee ik danquote:Op zondag 10 april 2005 20:32 schreef mr_mime het volgende:ik met mijn 18 dus weer overal buiten de boot..
naja, maar goed dat jullie niet de volledige homo-gemeenschap in NL vertegenwoordigen
Algemeen gezien dan hoor, soms hou ik er niet aanquote:Op zondag 10 april 2005 20:32 schreef mr_mime het volgende:ik met mijn 18 dus weer overal buiten de boot..
naja, maar goed dat jullie niet de volledige homo-gemeenschap in NL vertegenwoordigen
Delquote:Op zondag 10 april 2005 20:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Algemeen gezien dan hoor, soms hou ik er niet aan
Jij hebt mazzel dat je in Amsterdam woont, en niet in een Gronings dorpje ofzo.quote:
quote:Op zondag 10 april 2005 20:34 schreef Markie-Mark het volgende:
zo'n CDP, dat is toch gewoon een oude geest in een jong lichaam![]()
Dank jequote:Op zondag 10 april 2005 20:34 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Del
Maar idd, neem nou zo'n CDP, dat is toch gewoon een oude geest in een jong lichaam![]()
Markquote:Op zondag 10 april 2005 20:34 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Del
Maar idd, neem nou zo'n CDP, dat is toch gewoon een oude geest in een jong lichaam![]()
En jij in je eentje de andere helft?quote:Op zondag 10 april 2005 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dank je
en Amsterdam is ook niet ALL THAT!
Alles rond mijn leeftijd heeft de halve April,Soho en You-II gehad..en valt voor mij dus af
En hij heeft nog gelijk ook.quote:Op zondag 10 april 2005 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dank je
en Amsterdam is ook niet ALL THAT!
Alles rond mijn leeftijd heeft de halve April,Soho en You-II gehad..en valt voor mij dus af
Volgens mij zei ik vanaf 18quote:Op zondag 10 april 2005 20:32 schreef mr_mime het volgende:ik met mijn 18 dus weer overal buiten de boot..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |