Cure for the itch..quote:Kyur4 Th Ich
Yep, dit is Reanimation.quote:Op zondag 10 april 2005 17:19 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Cure for the itch..
En dit komt toch allemaal van Reanimation? Goed album, hoewel Hybrid Theory (het album met de originele titels dus) beter is...
Zie 2 posts boven je eigen post.quote:Op zondag 10 april 2005 17:20 schreef About2Break het volgende:
Dit zijn remixes van orignele nummers
maargoed.. je OP is dus gewoon bullshit dat je albums aan het downloaden die je ooit bent kwijtgeraaktquote:Op zondag 10 april 2005 17:27 schreef Manneke_Pils het volgende:Toch leuk al die impulsieve reacties nog, ik zorg wel ff dat hij dichtgaat, dan kan de rest van de mensen het ondertussen doorlezen en zien dat het al opgelost was
Precies!quote:Op zondag 10 april 2005 16:42 schreef Alter88 het volgende:
errrm, bij dit album van linkin park heten die nummers zo....
Ik downloade altijd per nummer, en heb daarom ook losse nummers op mn pc staan, met normale namen. Aan de hand daarvan heb ik zelf een cd samengesteldquote:Op zondag 10 april 2005 17:31 schreef N-I-X het volgende:
[..]
maargoed.. je OP is dus gewoon bullshit dat je albums aan het downloaden die je ooit bent kwijtgeraakt![]()
Ohja!quote:Op zondag 10 april 2005 17:27 schreef Manneke_Pils het volgende:Toch leuk al die impulsieve reacties nog, ik zorg wel ff dat hij dichtgaat, dan kan de rest van de mensen het ondertussen doorlezen en zien dat het al opgelost was
Niks dus. Het was een fout. Lees het maar door, dan begrijp je het wel.quote:Op zondag 10 april 2005 17:50 schreef buzzer het volgende:
ik snap niet helemaal wat dit met breezers te maken heeft...
bedenk anders even een andere titel, dan ruim ik de breezer reakties wel opquote:Op zondag 10 april 2005 17:53 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Niks dus. Het was een fout. Lees het maar door, dan begrijp je het wel.
Gooi er daarna maar een slotje op.
quote:Op zondag 10 april 2005 16:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
Zit je weer eens wat oude albums te downloaden, waarvan je de cd's bent kwijtgeraakt
Ach, het probleem is opgelost, ik had gewoon nooit verwacht dat dit de goede titelnummers konden zijn!quote:Op zondag 10 april 2005 17:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
bedenk anders even een andere titel, dan ruim ik de breezer reakties wel op
Dus je hebt de cd;s ook nooit gehad als je niet wist dat dit de titels warenquote:Op zondag 10 april 2005 18:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ach, het probleem is opgelost, ik had gewoon nooit verwacht dat dit de goede titelnummers konden zijn!
quote:Op zondag 10 april 2005 18:00 schreef fayakill het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat je illegaal aan het downloaden bent. Nu ben je zelf een download nerd
quote:Op zondag 10 april 2005 18:02 schreef fayakill het volgende:
[..]
Dus je hebt de cd;s ook nooit gehad als je niet wist dat dit de titels waren
Er staat ook nergens trouwens, dat het originele cd's waren die ik kwijtgeraakt benquote:Op zondag 10 april 2005 17:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik downloade altijd per nummer, en heb daarom ook losse nummers op mn pc staan, met normale namen. Aan de hand daarvan heb ik zelf een cd samengesteld
Als je losse nummers download, download je eerst normale namen en niet zoals ze dus blijkbaar in het echt zijn, en zo kom je er dus ook nooit achter, dat je zelf fout zit
Tot je een topic op Fok erover opent, nadat je een keer een compleet album download
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |