Van Bon heeft heel veel ervaring op de wielerbaan dus hij zou de enige zijn geweest die Boonen nog goed partij had kunnen bieden denk ik.quote:Op zondag 10 april 2005 17:49 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor Fabian Cancellara als hij niet die 2 lekke banden had gehad was hij ook bij het eerste groepje. Maar dat hoort gewoon bij de hel.
Ik denk dat van Bon wel iets meer baanervaring heeft dan Boonen hoorquote:Op maandag 11 april 2005 15:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Boonen is Vlaming, gepokt en gemazeld op de wielerbaan dus. Leon van Bon had geen schijn van kans gehad tegen Boonen.
Van Bon rijdt voor de verkeerde ploeg dat zijn probleem, hij moet altijd werken voor McEwen of Van Petegem. Knechten is net zo zwaar maar daarmee heel je geen overwinningen en dus ook niet de roem.quote:Op maandag 11 april 2005 15:21 schreef FastJelle het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo genegeerd wordt door de media... kranten staan vol over andere renners, behalve over hem.... (zelfs hier in Apeldoorn, zijn geboorteplaats)
Behoort tot de subtop van de Nederlandse renners. Dekker en Boogerd zijn wereldtop. Van Bon zit samen met Knaven, van Heeswijk, Lowik, Kroon, Tankink enz. net daaronder.quote:Hij blijft voor mij ondanks weinig overwinningen een echte topper, misschien wel de beste van Nederland.
O, dat kan goed hoor. Maar Boonen heeft in elk geval ook veel ervaring op de baan. Het is dus niet zo dat Van Bon Boonen wel even had geklopt omdat hij een paar kilometer meer op de baan heeft gereden.quote:Op maandag 11 april 2005 15:38 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik denk dat van Bon wel iets meer baanervaring heeft dan Boonen hoor
Maar na een wedstrijd van 250 km speelt dit al veel minder mee.
Wat mij betreft mag Boogerd ook best winnen.quote:Op zondag 10 april 2005 23:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommigen hier () zou ik het Boogerd van harte gunnen.
Ik snap trouwens niet waarom sommige "kenners" denken dat Boonen AGR of L-B-L ooit zou kunnen winnen. Dat zie ik echt nooit gebeuren (zeker L-B-L niet).
Eens, maar als Hein Verbruggen weg is, is er een goede kans dat de ProTour als een kaartenhuis in elkaar zakt.quote:Op maandag 11 april 2005 19:58 schreef placebeau het volgende:
Van Illes Balears kwam er één renner op tijd binnen, van Euskaltel geen enkele. Voor hen is het een vreselijk verplicht nummer, terwijl in andere ploegen (Chocolade jacques) renners ervan dromen om deze wedstrijd te mogen meerijden. De Pro tour, ik ben nog steeds geen voorstander ...
Het idee is niet onaardig maar wat meer regionale differentiatie zou geen kwaad kunnen.quote:Op maandag 11 april 2005 19:58 schreef placebeau het volgende:
Van Illes Balears kwam er één renner op tijd binnen, van Euskaltel geen enkele. Voor hen is het een vreselijk verplicht nummer, terwijl in andere ploegen (Chocolade jacques) renners ervan dromen om deze wedstrijd te mogen meerijden. De Pro tour, ik ben nog steeds geen voorstander ...
Ik ook niet. Voegt niks toe.quote:Op maandag 11 april 2005 19:58 schreef placebeau het volgende:
Klinkt pijnlijk. Hoste heeft nog niet veel geluk gehad in PR.quote:Hoste through 'Hell' with broken sternum
Leif Hoste (Discovery Channel) finished the 'Hell of the North' Paris-Roubaix in Brugge hospital, where a fracture of the sternum was diagnosed, as well as tear of the lung. The teammate of Lance Armstrong crashed badly in the pavé sector of Orchies, where another rider slid right in front of him. Nevertheless, Hoste finished the race in 33rd position.
Asked how he managed to ride to the finish, Hoste replied, "That's what I keep asking myself. I was seriously hurt, but I just kept riding." Hoste is now undergoing treatment especially for his lung, in which a small quantity of air is blocked. "The doctors might have to puncture the lung with a tube, in order to get the air out," said directeur sportif Dirk Demol, adding, "He will be out of competition for quite a while, that's for sure."
"I can forget about the rest of the Spring season," Hoste said, "and I won't be participating in the Giro neither. In principle, I will be able to get back on a bike in a few days, but it will take about six weeks until I can train properly again, according to the doctors."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |