abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26148416
quote:
Op zondag 10 april 2005 17:49 schreef hetsjhokleek het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt voor Fabian Cancellara als hij niet die 2 lekke banden had gehad was hij ook bij het eerste groepje. Maar dat hoort gewoon bij de hel.
Van Bon heeft heel veel ervaring op de wielerbaan dus hij zou de enige zijn geweest die Boonen nog goed partij had kunnen bieden denk ik.

Jammer dat hij zo genegeerd wordt door de media... kranten staan vol over andere renners, behalve over hem.... (zelfs hier in Apeldoorn, zijn geboorteplaats)

Hij blijft voor mij ondanks weinig overwinningen een echte topper, misschien wel de beste van Nederland.

Just my 2 cents...
pi_26148675
double trouble

[ Bericht 95% gewijzigd door FastJelle op 11-04-2005 15:37:59 ]
pi_26148797
Boonen is Vlaming, gepokt en gemazeld op de wielerbaan dus. Leon van Bon had geen schijn van kans gehad tegen Boonen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 11 april 2005 @ 15:38:58 #154
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_26148850
quote:
Op maandag 11 april 2005 15:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Boonen is Vlaming, gepokt en gemazeld op de wielerbaan dus. Leon van Bon had geen schijn van kans gehad tegen Boonen.
Ik denk dat van Bon wel iets meer baanervaring heeft dan Boonen hoor
Maar na een wedstrijd van 250 km speelt dit al veel minder mee.
  maandag 11 april 2005 @ 15:40:15 #155
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_26148872
Van Bon reed trouwens, na heel veel kopwerk te hebben gedaan in de achtervolgende groep nog vrij gemakkelijk er van weg in het slot, dus ik denk dat hij zeker een kans had gehad.
pi_26148901
Alleen de laatste 25 kilometer gezien, maar echt enerverend was het allemaal niet.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_26148918
quote:
Op maandag 11 april 2005 15:21 schreef FastJelle het volgende:

[..]

Jammer dat hij zo genegeerd wordt door de media... kranten staan vol over andere renners, behalve over hem.... (zelfs hier in Apeldoorn, zijn geboorteplaats)
Van Bon rijdt voor de verkeerde ploeg dat zijn probleem, hij moet altijd werken voor McEwen of Van Petegem. Knechten is net zo zwaar maar daarmee heel je geen overwinningen en dus ook niet de roem.
quote:
Hij blijft voor mij ondanks weinig overwinningen een echte topper, misschien wel de beste van Nederland.
Behoort tot de subtop van de Nederlandse renners. Dekker en Boogerd zijn wereldtop. Van Bon zit samen met Knaven, van Heeswijk, Lowik, Kroon, Tankink enz. net daaronder.
Boodschap van algemeen nut.
pi_26148941
quote:
Op maandag 11 april 2005 15:38 schreef placebeau het volgende:

[..]

Ik denk dat van Bon wel iets meer baanervaring heeft dan Boonen hoor
Maar na een wedstrijd van 250 km speelt dit al veel minder mee.
O, dat kan goed hoor. Maar Boonen heeft in elk geval ook veel ervaring op de baan. Het is dus niet zo dat Van Bon Boonen wel even had geklopt omdat hij een paar kilometer meer op de baan heeft gereden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26148994
Vergeten dat vBon zilver heeft gewonnen op de olympische spelen puntenkoers?
pi_26149104
Dat heeft er niet zo veel mee te maken. Een puntenkoers en Parijs-Roubaix zijn niet met elkaar te vergelijken.
  maandag 11 april 2005 @ 16:27:18 #161
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_26149901
Ik snap niet dat Flecha en Hincapie uberhaupt met Boonen naar de wielerbaan zijn gereden. Probeer onderweg alles om weg te komen, desnoods om beurten. Nu weet je dat je voor de 2e plaats gaat sprinten.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_26151486
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:23 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

In tegenstelling tot sommigen hier ( ) zou ik het Boogerd van harte gunnen.

Ik snap trouwens niet waarom sommige "kenners" denken dat Boonen AGR of L-B-L ooit zou kunnen winnen. Dat zie ik echt nooit gebeuren (zeker L-B-L niet).
Wat mij betreft mag Boogerd ook best winnen.

Boonen zie ik ook niet direct LBL winnen, AGR zou nog kunnen misschien, over een aantal jaren.
  maandag 11 april 2005 @ 19:58:41 #163
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_26154906
Van Illes Balears kwam er één renner op tijd binnen, van Euskaltel geen enkele. Voor hen is het een vreselijk verplicht nummer, terwijl in andere ploegen (Chocolade jacques) renners ervan dromen om deze wedstrijd te mogen meerijden. De Pro tour, ik ben nog steeds geen voorstander ...
pi_26155037
quote:
Op maandag 11 april 2005 19:58 schreef placebeau het volgende:
Van Illes Balears kwam er één renner op tijd binnen, van Euskaltel geen enkele. Voor hen is het een vreselijk verplicht nummer, terwijl in andere ploegen (Chocolade jacques) renners ervan dromen om deze wedstrijd te mogen meerijden. De Pro tour, ik ben nog steeds geen voorstander ...
Eens, maar als Hein Verbruggen weg is, is er een goede kans dat de ProTour als een kaartenhuis in elkaar zakt.
pi_26155088
Het feit dat de leiderstrui in de Pro Tour tot nog toe dit jaar nog maar één dag gedragen is in een wedstrijd zegt al genoeg tegen de Pro Tour imo. Als dat de rest van het jaar zo doorgaat...
pi_26155289
quote:
Het idee is niet onaardig maar wat meer regionale differentiatie zou geen kwaad kunnen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 april 2005 @ 20:19:02 #167
862 Arcee
Look closer
pi_26155460
quote:
Ik ook niet. Voegt niks toe.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 11 april 2005 @ 20:46:27 #168
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_26156146
een beetje profesionalisering mag, maar het mag niet ten koste gaan van de sport.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 april 2005 @ 20:58:18 #169
862 Arcee
Look closer
pi_26156454
't Voelt meer als een verplicht nummer dan als een prestigieuze competitie.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:34:58 #170
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_26169673
quote:
Hoste through 'Hell' with broken sternum
Leif Hoste (Discovery Channel) finished the 'Hell of the North' Paris-Roubaix in Brugge hospital, where a fracture of the sternum was diagnosed, as well as tear of the lung. The teammate of Lance Armstrong crashed badly in the pavé sector of Orchies, where another rider slid right in front of him. Nevertheless, Hoste finished the race in 33rd position.

Asked how he managed to ride to the finish, Hoste replied, "That's what I keep asking myself. I was seriously hurt, but I just kept riding." Hoste is now undergoing treatment especially for his lung, in which a small quantity of air is blocked. "The doctors might have to puncture the lung with a tube, in order to get the air out," said directeur sportif Dirk Demol, adding, "He will be out of competition for quite a while, that's for sure."

"I can forget about the rest of the Spring season," Hoste said, "and I won't be participating in the Giro neither. In principle, I will be able to get back on a bike in a few days, but it will take about six weeks until I can train properly again, according to the doctors."
Klinkt pijnlijk. Hoste heeft nog niet veel geluk gehad in PR.
(en nog een renner kwijt voor AGR)
pi_26270450
Eindelijk de foto's:

Planckaert met zijn Real Life Soap...

Eerste kopgroep

Zabel in het peloton

Nog steeds de eerste kopgroep, op een heel slecht stuk

Peloton in Orchies

Boonen

Flecha en Hincapie/[i]

[i]Hushovd aan kop van de achtervolgers

Ekimov en achteraan Tafi in de achtervolging

Boonen, Flecha en Hincapie net na Carrefour de l'arbre

Hushovd nu alleen

Knaven in het kleine peloton

Voeckler, bijna als laatste, te sterven
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_26272994
Ocharm, Voeckler.

Foto's zijn wel mooi gelukt Suijk.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_26273882
Leuke foto's Suijk !
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')