Hetzelfde geldt voor Fabian Cancellara als hij niet die 2 lekke banden had gehad was hij ook bij het eerste groepje. Maar dat hoort gewoon bij de hel.quote:Op zondag 10 april 2005 17:45 schreef okee6 het volgende:
[..]
Exact, jammer van die lekke band. Het was de dag van Leon van Bon. Alhoewel ook hij Boonen niet had geklopt
Heb ik ook, en 8 (Cancellara) ook nog, maar er zijn er erg veel die die allemaal hebben, volgens mij.quote:
Shit.quote:
Ja.quote:Op zondag 10 april 2005 18:03 schreef mitt het volgende:
zonde van van Bon, anders had hij gewoon in de kopgroep gezeten
Ja, er zijn veel meer die De Peet hebben.quote:
O'Grady won geloof ik de sprint van het peloton. Dan zal die rond de 20e plek zitten, schat ik.quote:Op zondag 10 april 2005 18:07 schreef Zwansen het volgende:
En Mattan, Nuyens en O'Grady dan? Allen top 20 neem ik aan?
Mattan wint binnenkort de Tour.quote:Op zondag 10 april 2005 18:07 schreef Zwansen het volgende:
En Mattan, Nuyens en O'Grady dan? Allen top 20 neem ik aan?
Jij hebt echt een hekel aan belgische renners hé.quote:Op zondag 10 april 2005 20:57 schreef -Angel- het volgende:
Volgens mij ga ik de komende jaren een heel groot hekel krijgen aan Boonen. Ik hoop in ieder geval dat hij gigantisch op zijn bek zal gaan in de Tour. Figuurlijk dan, niet letterlijk. Massasprint: Boonen - plaats 11.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |