Waar heb je het over?quote:Op zondag 10 april 2005 15:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Voor het geval je het nog niet weet: één BHFH op Fok! is voldoende...![]()
Nee, stelen is geen optie daar kan de hele bedrijf mee in gevaar komen. We willen geen Fiod langs de deuren ivm fraude of diefstal.quote:Op zondag 10 april 2005 15:37 schreef _Administr8or_ het volgende:
ik zou de dolfijnen proberen te stelen uit het dolfinarium in Harderwijk, dat moet wel lukken lijkt me.
Een Renault Kangoo is inderdaad aan de kleine kant, dus ik zou inderdaad op zoek gaan naar iets groters.
Veel succes!
Een minivan zoals de Chrysel voyager, of bestelbusjes.quote:Op zondag 10 april 2005 15:40 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Misschien enig idee in wat voor auto dit wel past? Een vrachtwagen zal denk ik wel buiten het budget vallen.
Waarom? Ik heb wat id-en en die mag ik hier niet posten? En je zegt nu dat ik achterlijk ben?quote:Op zondag 10 april 2005 15:40 schreef Mr._Incredible het volgende:
[..]
Over een user die de meest achterlijke topics opent, Net zoals jij dus
jaquote:Op zondag 10 april 2005 15:42 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb wat id-en en die mag ik hier niet posten? En je zegt nu dat ik achterlijk ben?
![]()
je kunt ook proberen om ze zelf te laten rijden!quote:Op zondag 10 april 2005 15:40 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Nee, stelen is geen optie daar kan de hele bedrijf mee in gevaar komen. We willen geen Fiod langs de deuren ivm fraude of diefstal.
Misschien enig idee in wat voor auto dit wel past? Een vrachtwagen zal denk ik wel buiten het budget vallen.
Komt goed uit voor de TS, scheelt hem weer aanzienlijk in de kosten voor het aanschaffen van een auto/busjequote:Op zondag 10 april 2005 15:46 schreef Klonk het volgende:
kijk ze kunnen ook fietsen en hardlopen
[afbeelding]
kom op zeg, stel je niet zo aan.quote:Op zondag 10 april 2005 15:48 schreef PolarStars het volgende:
Tsjonge jonge, zelfs mensen met de meest briljante id-en worden hier gewoon weggepest
Bah bah bah![]()
![]()
neequote:Op zondag 10 april 2005 15:52 schreef PolarStars het volgende:
Jongens, voor de laatste maal, graag ff serieus enzo![]()
Op deze pagina laten ze precies zien hoe je je dolfijntjes moet vervoeren dmv "The Dolphin Transport Box"quote:Op zondag 10 april 2005 15:52 schreef PolarStars het volgende:
Jongens, voor de laatste maal, graag ff serieus enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |