Zijn er pics van die kerel? Ik denk dat het Verbal is, die is vet en oud.quote:Op zondag 10 april 2005 19:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij zijn weer terug! We kwamen onderweg Viper en de groep tegen en daar zijn we een eind mee verder gelopen. Overigens is het echt niet ryan3 die daar rondloopt hoor, tenzij hij is veranderd in een gezette man van middelbare leeftijd. Die man was wel een fokker, maar mij onbekend.
Na een tijdje zijn Duvel en ik verder gelopen met nog 2 andere fok!kers en zijn Viper & co richting die manege gegaan.
Duvel gaat nu zometeen proberen de foto's uit de portable webcam () te peuteren en die hier neer te zetten.
Ja volgens mij heeft lynx666 hem wel gekiektquote:Op zondag 10 april 2005 19:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zijn er pics van die kerel? Ik denk dat het Verbal is, die is vet en oud.
V is niet vet, noch oud, die ken ik weer wel persoonlijkquote:Op zondag 10 april 2005 19:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zijn er pics van die kerel? Ik denk dat het Verbal is, die is vet en oud.
Ik ookquote:Op zondag 10 april 2005 19:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Van fok dus, dat dan weer wel, maar toch
Dat is het toch wel een beetje... Althans, niet van RobH z'n levensbelang.quote:Op zondag 10 april 2005 19:31 schreef detulp050 het volgende:
Maar dat doe ik niet, tenzij het van levensbelang is ofzo
Zolang sjun en lucida zich nog niet gemeld hebben hoeven we ons inderdaad geen zorgen te maken.quote:Op zondag 10 april 2005 17:28 schreef dvr het volgende:
Jongens, Ryan is een fokker van de oude garde en zolang andere oude fokkers zich niet al te druk maken over zijn lot zou ik er maar van uit gaan dat Ryan, Stali, Kuiken en Ollie de gebeurtenissen met een grote grijns zitten te volgen.
Gewoon die dingen dat zware voertuigen niet wegzakken? Dan zijn ze dus in de buurt, misschien.quote:Op zondag 10 april 2005 19:34 schreef Nolius het volgende:
en er liggen rare ijzeren platen.
Nou hier bijvoorbeeld.quote:Op zondag 10 april 2005 18:59 schreef yvonne het volgende:
Sorry, maar hier grijp ik even in, WAAR staat dat ik of iteejer meer gegevens hebben?
Zekerquote:Op zondag 10 april 2005 19:34 schreef Nolius het volgende:
***UPDATE***
Martijn heeft ook de hele dag opnames gemaakt voor FOK!radio morgenavond. Het schijnt gezellig te zijn geweest daar nabij Bergen op Zoom
Nee serieus hij lijkt op KixAss456quote:Op zondag 10 april 2005 18:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je kunt zien dat het een fokker is!.
quote:Op zondag 10 april 2005 19:34 schreef Nolius het volgende:
***UPDATE***
.... Daar zien ze ook blauwe paaltjes en er liggen rare ijzeren platen.
quote:Op donderdag 31 maartl 2005 20:57 schreef Ryan3 het volgende:
Ook lagen hier en daar van die grote metalen platen om de ondergrond voor zwaar materieel (bijv. vrachtwagens) begaanbaar te maken.
Lees de context eens?quote:
Het rechterdeel (met die ribben) is een electomotor.quote:Op zondag 10 april 2005 19:39 schreef veldmuis het volgende:
http://log.server8.org/img/IMG_041005_002.jpg
Wa'sda?
En hier wat Iteejer betreft.quote:Op zondag 10 april 2005 19:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Precies, die bedoelde ik ook (wat Yvonne betreft).
En dat touwtje is toch gewoon krachstroomspul? Ben benieuwd waar dat vandaan komt dan.quote:Op zondag 10 april 2005 19:41 schreef sigvard het volgende:
[..]
Het rechterdeel (met die ribben) is een electomotor.
Het linkerdeel zou wel eens een pomp kunnen zijn die daardoor wordt aangedreven.
Nee, want jij en ik weten dat Robh en Ryan niet dezelfde zijn.quote:Op zondag 10 april 2005 19:31 schreef detulp050 het volgende:
Ach, plaatst een foto en ik kan robh wel identificeren hoor
Maar dat doe ik niet, tenzij het van levensbelang is ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |