Je hoorde me beter te kennen..quote:Op zondag 10 april 2005 18:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
Oud is een vies woord !
Yvonne zou je hiervoor moeten bannen
Klopt, ik heb 'em bewaard in me rukmap.quote:Op zondag 10 april 2005 19:00 schreef yvonne het volgende:
Heeft in GC al gestaan van zn griekenland vakantie.
Maar die is weg.
want?quote:Op zondag 10 april 2005 19:02 schreef reulnl het volgende:
De man die RobH heette, heet zo op IRC maar op het forum anders (volgens wat hij Viperdesign verteld heeft) hij was zo'n 10 jaar ouder als de "echte RobH"
Verder hebben ze op de manege de tip gekregen om naar het bos bij Ossendrecht te gaan en daar zijn ze nu naar onderweg
Wat leuk, robh's leeftijd en uiterlijk zijn een van de best bewaarde geheimen op FOK!quote:Op zondag 10 april 2005 19:02 schreef reulnl het volgende:
De man die RobH heette, heet zo op IRC maar op het forum anders (volgens wat hij Viperdesign verteld heeft) hij was zo'n 10 jaar ouder als de "echte RobH"
Verder hebben ze op de manege de tip gekregen om naar het bos bij Ossendrecht te gaan en daar zijn ze nu naar onderweg
Ja... en het gemiste loon voor alle niet betaalde vrije dagen die de zoekers hebben moeten opnemen.quote:Op zondag 10 april 2005 19:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Goed.
Ryan zou dus eventueel gevonden kunnen zijn?
(Waarom trouwens? Ik vind het 'ja, hij noemt zich Robh, maar we vermoeden dat het Ryan is' nogal vaag...)
Mooi! Hoax!
Alle gemaakte (reis)kosten terugdokken, zeg ik!
Dus hij gaat niet zomaar vertellen dat hij het wel is dus ryan liep daar want wie wil nou vrijwillig robh zijn.quote:Op zondag 10 april 2005 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat leuk, robh's leeftijd en uiterlijk zijn een van de best bewaarde geheimen op FOK!
Slimme reactie yvonne... Maar op een manage komen wel eens mensen met paarden, en die mensen met paarden komen ook wel eens op plekken in het bos, die plekken in het bos kunnen wel eens zijn afgezet met hekken, hekken die ryan3 op de foto zet, dus hekken die de fokkers die nu daar zijn graag willen vinden....quote:Op zondag 10 april 2005 19:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
want?
Ryan3 zou paard rijden?
Whahahahahahahahaha.
Mens, mens, jullie hebbe je echt niet in de personen verdiept he
Sorry, was even vergeten '<sarcasme>' '</sarcasme>' erbij te zetten.quote:Op zondag 10 april 2005 19:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Men besluit zelf de kosten te maken, toch?
Ik zie werkelijk de connectie niet hoorquote:Op zondag 10 april 2005 19:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Goed.
Ryan zou dus eventueel gevonden kunnen zijn?
(Waarom trouwens? Ik vind het 'ja, hij noemt zich Robh, maar we vermoeden dat het Ryan is' nogal vaag...)
Mooi! Hoax!
Alle gemaakte (reis)kosten terugdokken, zeg ik!
Waarom wordt 'RobH' er van verdacht Ryan3 te zijn..?quote:(lynx, kixass, purplepower oid en robh(of is het Ryan3?))
Nou ja.... je weet maar nooit. We zitten wel in the truth, you know.quote:Op zondag 10 april 2005 19:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Sorry, was even vergeten '<sarcasme>' '</sarcasme>' erbij te zetten.
Omdat ie dat zeiquote:Op zondag 10 april 2005 19:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Waarom wordt 'RobH' er van verdacht Ryan3 te zijn..?
Wel hoor. Ben ik nu een oldbie?quote:Op zondag 10 april 2005 19:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ie dat zei
Ik heb me weleens voorgesteld op een meeting als Larissa, maar die zullen jullie wel niet meer kennen
Psie, jij kent hem ookquote:
mijn idee!quote:Op zondag 10 april 2005 19:16 schreef _The_General_ het volgende:
Kan iemand me een samenvatting geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |